Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (25)

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]










[srijeda][29.08.2007.]

Pjesmice

Oprostite!!!
Vašim jajima je prošao rok.
Obavezno ih ispraznite
u najbližu rupu sa dlakavim pokrovom.
Jaja d.d.



Obažavam te toplu i mokru,
obožavam kad uđem duboko u tebe
i osjetim tvoju toplinu.
Nemogu više bez tebe.
Volim te moja kado...



Samo da znaš kakav mi je prije upotrebe
suh,dugačak i krut,
a poslije mlitav, mokar i kaplje...moj kišobran...





Ujutro ga osjetiš,usnama ga dodirneš,
rukama ga držiš i pogledom ga ljubiš,
voliš gta vrelog,uzimaš ga cijelog
i kad neznaš kad je kraj
pomoći će ti tvoj čaj...





Kad bih te imao polizao bih te cijelu.
stavio bi jezik u tvoju malu usku rupicu
i shvatio da te volim više od bilo koje druge,
moja voljena boco ožujske pive..





Kad me imaš,dobro ti je,
kad me lizneš,vlažim se.
Kad me pališ,ja se žarim.
Kad me sisaš ja se gubim.
Kad se izgubim,ti me gasiš...tvoja...CIGARETA




Osječam se tako napeto,
vrlo vlažno u ovim trenutcima
kad ti se približavam.
Skidam svoje napete gaćice
i sami pogledi na tebe mi donose olakšanje...Oh, moj wc...




pusa...nut


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.