linkovi cool blogica..=))

*mawena
*
US5
*
nexecrijep
*
IvA
*
tina & nina
*
zajebantica
*
malla coolerica
*
melody girl
*
SuZy
*
mala opichena
*
come to me
*
tears for love
*
aloha from hell
*
Darija
*
totalno slatke
*
mawa zlocesta


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MsN: gruzanka_4ever@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MsN: marija_jazo@hotmail.com


LuDe PrOvAlE....=))
namcorna satu matematike:
dora:marija vidiš li onu tamo rupu na prozoru?blabla
marija:vidim yes
dora:to ti je moj mozak napravio kad je pošo pa,pa. lud

marija:ivana voliš li ti gledat strašne filmove?rolleyes
ivana:obožavam smijeh
marija:a koji ti je horor najbolji? naughty
ivana: a šta je to? lud

na satu hrvatskog rolleyes
razrednica:djeco ja stvarno ne mogu vjerovat da nitko u razredu neče primat modru lastu blabla
petra:a, šta će nam to???!nut

Image Hosted by ImageShack.us


Sinoc sam lezecizijevu krevetu
gledala zvjezde koje su svjetlucale
kao tvoje oci i pomisla sam
,,Jebote pa gdje mi je krov"

Image Hosted by ImageShac</p>
</ul>

<!-- Treci box kraj -->

<!-- Cetvrti box -->

<h3></h3>
<p><a href=Image Hosted by ImageShack.us


.......NAJVAŽNIJA ŠKOLSKA PRAVILA.....

1. Ne dolazi u razred ako baš ne moraš!
2. Ne piši zadaću kad uspiješ prepisati!
3. Pred profesorom žvači žvakaću samo nakon "čik"-pauze!
4. Ne poželi u wc, jer nema ventilacije!
5. Dok profesor piše po ploči, piši i ti, ali po klupi!
6. Ponekad zabljesni najnovijim forama!
7. Zakasni na sat tako da te uopće ne puste unutra!
8. Ne dopustite da profesor uđe u razred poslije vas!
9. Kada dođeš na kontrolni ne zaboravi šalabahter!
10. Voli svoj šalabahter kao samoga sebe!
11. Ponavljanje je majka znanja - što više ponavljaš razred, znaš sve više i više!!!
12. Ako netko zaboravi šalabahter, posudi mu svoj!
13. Kažu da je rad zdravlje - živjela bolest!
14. Kad osjetiš želju za učenjem, samo sjedi i proći će te, fakat djeluje!


Image Hosted by ImageShack.us



Avril Lavigne Lyrics



*Nisam pjesnik noda pjesme pišempjeva,
niti vrijeme eekda boli brišem,rolleyes
nisam djete, beljnisam ni žena, smijeh
samo znam da sam zaljubljena! cerekcerekcerek

Hvala ti za srecu,radost smijeh
Hvala ti za svaki sakriveni grjeh yes
Hvala ti za rjec blabla što suze briše cry
Takav se prijatelj ne nonalazi više...kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Bila sam tvoja prva djevojka kiss
sva tvoja ljubav cerek tu je ostala yes
i svaku noć zijev sanjaš me rolleyes
u svakoj drugoj tražiš me eek
tvoa prva djevojka....cerek cerek cerek

Kad bi prijatelji imali etiketu rolleyes
na tvojoj bi pisalo yes
100% poseban kiss
boja:vesela smijeh
vrjednost:neprocjeniva sretan
i na kraju bi sigurno pisalo yes:
made in my heart smijeh sretan smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Lijep si ko slika cerek treba te objesit ..xD

Oči su mi pune suza cry....
...duša mi od boli vene tuzan....
jer ja te jako volim cerek...
....voliš li ti mene eek....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Poslat ću ti vjetar rolleyes
da ti miluje kosu yes
za dobro jutro zijev
polat ću ti rosu cerek
poslat ću ti mjesec smijeh
nek ti noću sja eek
a za poljubac pobrinut ću se ja kiss


1000 sam ih gledala eek
100 sam ih željela lud
10 imala smijeh
1 voljela cerek kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Cigareta je ljubav yes
poljubac kiss je dim rolleyes
a pepeo ono što što ostaje za tim tuzan

Image Hosted by ImageShack.us


Ne sramim no se reči blabla
voljela sam cerek gada yes
al sramim se reči blabla
volim ga i sada cerek headbang

Teško je,teško headbang
bol rastanka kriti no
...u duši plakati cry
a nasmijan biti lud


Ako nekog voliš cerek
voli ga polako yes
sve što ide brzo rolleyes
ide i naopako namcor
Ljubav koja brzo plane eek
brzo se i gasi headbang
ljubav koja tiho teče kiss
vječno život krasi cerek smijeh


Ja nisam princeza no
i ne trebam kočiju namcor
samo tebe cerek
mali smeđih očiju kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Ti drugoj u zagrljaj kiss
možeš pasti....yescerek
drhtat ćeš rolleyes
poput vječne sjene eek
Ali kada budeš na vrhuncu sreče smijeh
sklopit ćeš oči i voljeti mene cerekcerek


Ti si moje zlato kiss
Ti si moje srebro cerek
al kada nađeš drugu headbang
slomit ću ti rebro naughty

Teško je gledati sunce eek
a ne voljeti njegov sjajnamcor
Teško je voljeti nekog cerek
a znati da je kraj headbang


Iako glumiš yes
da ti nije stalono
za zagrljaj moj kiss
sve bi dao smijeh
Iza rvnodušnostinamcor
ljubav se krije cerek
Niikada priznati blabla
nečeš noali stalo ti je yes cerek


Da si ljep to vidim yes
da si dobar to znam rolleyes
da voliš cerek
to mislim eek
ali koga ne znam lud

cijeli život malo traje yes
puno uzimanamcor
a malo daje tuzan
zato živi party
i ne misli lud
na krizu cry
jer život je jedan fino
i nema reprizu...smijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Hocu samo malorolleyesmjesta
u srcu tvom cerek a ako
ga neamš dovoljno tuzan
molim te izbaci nekog kiss

Image Hosted by ImageShack.us


Slušali smo druge blabla a neno
srca svoja yes.sad ti nisi moj cry
a nisam ni ja tvoja headbang Trebali
smo sve od sebe dati kiss al čovjek
prvo izgubi headbang pa tek onda shvati lud

Image Hosted by ImageShack.us


Naše prijateljstvosretan mi puno znaciyes
kad ti plačeš cry plačem i ja cry
kad se ti smiješsretansmijem se i ja smijeh
kad se ti bacaš kroz prozor lud
ja umirem od smjeha smijeh nut

Image Hosted by ImageShack.us


..Bila sam umisljena sad sam Savrsena...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us


Ona je molila,On je odbijao no
Ona je plakala cry,On se smijao smijeh
Ona je čekala yes,On se vratio fino
Ona je otišla mah, a On tek shvatio...bang

Image Hosted by ImageShack.us


Dok kiše padaju eek,dok oči peku headbang
Dok je nebo mutnoyes i dok suze peku cry
Priznajem da te volim kiss i da ću te voljeti kiss
Kao što nitko nikada nije...cerek cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Svitanja bez tebeheadbang puna su
praznine yes,kad oblaci pišu tvoje ime....
U kasnu noc,kad grad utone u san zijev
Ja cu samo zbog tebe cekat novi dan cerek kiss cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



V-ečer je prošla
O-pet će doći
L-ijep je život
I-to će proći
M-islim da te volim
T-o nije sve
E-vo jos jednom
VOLIM TE !!cerek


Image Hosted by ImageShack.us


Jučer-jedan pogled,jedan osmjeh,jedne sanjive oci
Danas-jedan poljubac,stisak ruke i jedno "volim te#
Sutra-jedna suza jednom zbogom i samo osjecaj---


Klećim ispred slike tvoje,suze teku niz lice moje. Sklopljenih ruku te molim - OpRoSti Mi ŠtO tE VoLiM....


Nije mi žao što mi lažeš, žao mi je to što misliš da ti vjerujem !! =)


Image Hosted by ImageShack.us


Nezdravo, neshvatljivo, potpuno, nezamislivo, nemoguce, nenormalno, ludo, carobno, cudno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno mi nedostajes...!!! cerek

Image Hosted by ImageShack.us


U dusi sam dijete koje ne zna mrziti, u zivotu sam putnik koji uvijek pronadje pogresan put, a u stvarnosti sam budala koja uzalud VOLI...=(

Image Hosted by ImageShack.us


Ti imas nesto lijepo, sarmantno, uzviseno, jedinstveno, nesto sto drugi nemaju i ne mogu imati, ti imas MENE !!

Image Hosted by ImageShack.us


Otišo si e pa nek si
Da si barem bio sexy
Jes da ti je svaka dala
E ja sam te zajebala
Bolje mi je bez tebe
I na kraju ko te jebe

Image Hosted by ImageShack.us


Smjeh je znak srece
nada znak vjere
poljubac znak ljubavi
a imati mene za curu
je znak DoBrOg UkuSa

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Iz inata tebi samo tebi
cinim evo što do juce ne bi
umjesto tvoga lancica od zlata
on me grli tebi iz intata

Image Hosted by ImageShack.us




Zašto placeš malena..???
cemu oci vlazne..???
zar da mladost svoju
tratiš zbog ljubavi lazne...???
nemoj prijo da te ikad tuznu gledam
jer on te NikAdA NiJe BiO VrJeDaAn...


Glupace tuguju
Energicne nadu zamjenu
a pametne oduvjek imaju *rezervu*...

Image Hosted by ImageShack.us


*V*-varao si me,a ja sam te voljela
svakog dana rana me sve više boljela...
*O-*onda si rekao "ljubawi zbogom"
i tog dana sve na svjetu klela sam Bogom....
*L*-loše društvo tad me uzelo,i ne znaš
par tvojih rjeci me ranilo.....
*I*-i sada kada te nema samo tebe sanjam nocima.....
*M*-mada znam sudbinu života,
svakog dana volim te sve više...
*T*-tvoje me oci i danas progone....
*E*-eh,ti nika neceš znati koliko VoLiM Te**


Ponekad mi toliko dugo lutaš mislima....
da se zapitam kako te noge ne zabole....XdXd

Image Hosted by ImageShack.us


Teško je biti nitko i nista
onome tko je tebi sve...cry
...al zivot ide dalje i ne
pita boli li ili ne....=((

Image Hosted by ImageShack.us


VoLim Te kad hodas i kad se smijes...smijeh
VoLiM tvoj ponos i suze crykad ih krijes...
VoLim kad šutiš i kad se ljutiš...
***VoLIm Te ViSe NeGo Sto SluTis***cerek

Image Hosted by ImageShack.us


Nikad vas nikad shvatiti necu,
zašto sam u tebi trazila srecu...headbang
i nikad baš nikad shvatiti necu zašto sam
od svih budala izabrala najvecu...lud

Image Hosted by ImageShack.us


Tek kad netko drugi pozeli
ono sto si ti izgubio....
...shvatis ludkoliko ti je to
zaravo znacilo....cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



***MuSkA TeOrIjA ***
Jucer...........
sam te zelio smijeh
Danas............
te imam kiss
Sutra...........
te ne poznajem lud

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

by {st@rshine}

na blogu čemo pisati thumbup o
nama thumbup o našim prijateljima blabla
a ostalo ćete i sami saznati yes

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



cerek:Voli onog tko voli tebe,ali pazi da te ne zajebe,partykad ti kaže "umrjet ću zbog tebe" ti mu reci "ko te jebe" ...................party


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



sretanDodirni me pogledom-uzvratit ću ti,cerek
polako me skidaj očima-dopustit ću ti…thumbup
Nježno mi tijelo uzbudi ,a sad se fino probudi…!!!beljnut


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Život je lijepsmijeh kad se živjeti zna, party
uzmi sve lijepothumbup što život ti da! yes
Sreća je kratkarolleyes i živi zbog nje, ne no
tražiš li previšenamcor, dobit ćeš sve! smijehsmijehsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spustila sam suzucry u oceaneek
kada je pronađešrolleyes
prestat ću te voljeti cerek kisssmijeh

......slikeeee.........slikee.......


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

RIHANNA



...eVo nApOKoN i NašIh SLiKAaAa...:



.....DaLiA nikEe AnELa.....
Image Hosted by ImageShack.us


.....DoRaAa........
Image Hosted by ImageShack.us



...........NeRaaa.....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


....InEs....
Image Hosted by ImageShack.us


...........lEgEnDa KonDriĆ......
Image Hosted by ImageShack.us


......BaGii....
Image Hosted by ImageShack.us


.......LeO....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

....DoRaaa........
Image Hosted by ImageShack.us

.
...InEs....
Image Hosted by ImageShack.us

.
...LegeNdA aLicE.....
Image Hosted by ImageShack.us


...An@ i An@...smijeh
Image Hosted by ImageShack.us


...MaRa i AnA....
Image Hosted by ImageShack.us


....PeTrAa....
Image Hosted by ImageShack.us


....ReAaa..I..aLmaa...
Image Hosted by ImageShack.us


.ReA...LUcIjA..bArBaRa..mAgi..
Image Hosted by ImageShack.us


..AnDrEaa...
Image Hosted by ImageShack.us


..KaTiJaa...
Image Hosted by ImageShack.us


...KaTiJa..&..FrAnKaa...
Image Hosted by ImageShack.us


..InEs...
Image Hosted by ImageShack.us


...NiKaa...

Image Hosted by ImageShack.us



...IvAnAa..&..NiKoLiNaa..
Image Hosted by ImageShack.us


...IvAnAaa...
Image Hosted by ImageShack.us


...KaTee...
Image Hosted by ImageShack.us


...AnElaa..&..MaRiJaa..
Image Hosted by ImageShack.us


...MaJiC & StJePo...
Image Hosted by ImageShack.us


..DoRaa...=)
Image Hosted by ImageShack.us


...NikEee & DaKy....
Image Hosted by ImageShack.us


...IvO...
Image Hosted by ImageShack.us


...JaZoo....
Image Hosted by ImageShack.us


Majic Kondric& Luka....
Image Hosted by ImageShack.us


...Alice Ivana & Mara...
Image Hosted by ImageShack.us


...IvO & Ivana..
Image Hosted by ImageShack.us


...Stjepo Doraa & Zvone....
Image Hosted by ImageShack.us


...DoRAa...
Image Hosted by ImageShack.us


..Nikeee...
Image Hosted by ImageShack.us


..srcee..=)
Image Hosted by ImageShack.us


...DoRa...=)
Image Hosted by ImageShack.us


...PeCoo...
Image Hosted by ImageShack.us


...KaTa...
Image Hosted by ImageShack.us


...JeLa...
Image Hosted by ImageShack.us


..Petra nera & mihe..
Image Hosted by ImageShack.us


...andrea i dea....
Image Hosted by ImageShack.us


...helenaa...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....2 ludjakine..xDxD
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...Nikee HeLe & Dalia....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...DaLia...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...Nik€....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



...Flasicaa & Joops....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...HelY & Flasicaaa....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...BeRka....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


DoRA....=P
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


....MoNikA & WoDe....
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...DoRa...=))*
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 18.09.2007.

Rolanje

wave hy ljudi... Evo napokon pišemo postfino!!!A znate kako je počela je školaheadbang cry obaveze,bla blanut .Kao i uvjek u školi je dodasno bang ali uvijek se nađu neki slatki dečki wink .Ah,odakle početi zujo ......Evo ima neki ludi događaj naughty .Nakon mučenja ( škole )headbang mi i naša balica pošli na rolanje zubo spuštali se mi niz neku velikuuuu nizbrdicu party a luda Dora umjesto da zakoči tresne glavom od auto nut .Mi se prepali a ona samo što ne explodira od smjehasmijeh .Joj,joj ta dora zujoI onda mi naletimo na 2 kretena headbang paula i nikšu headbang.počeli oni nas zajebavat..........i znate kako to ide.......jurnjava bla,bla......party Uglavnom bilo je ludoooo !!!!!!!!thumbupae ljudi pozdrav od 2 ludiceelud

0