Punk,rock i metal(skins suck!)

četvrtak, 10.11.2005.

Životne želje

1.Otić u ameriku(malo "a" jer ameri ne zaslužuju veliko slovo) i sprdit se Bushu u facu=Moram biti udaljen najmanje 1 kilometar od Bijele kuće....pokušo....malo je falilo...smeto mi je zaštitar.
2.Reć ekipi iz Metalice da su debili zbog izjave " Metal is dead"=Otkazali koncert
3.Suću(profa iz fizike) pregazit autom....2-3 puta=Moram položit vozački
4.Postat slavan i uspješan i onda to sve izgubit na glup način=Još sam na prvom dijelu
5.Posadit u svojim nosnicama marihuanu=Raste.
6.Tokom utakmice Liverpool i Barcelona zaletit se i izbit te ružne zube Ronaldinju=Čeka se sljedeća tekma.
7.Pronaći univerzalni lijek za sve bolseti i onda ga pred licem javnosti razbit=još malo mi fali da ga neđem.
8.Naći dobru curu(hehe ponosan šta mogu tu stavit kvaćicu =D)=Izvršeno.
9.Krvarit do te granice da se onesvjestim.=moram naoštrit nož.
12.Okrenut glavu za 360°=smeta mi kralježnica.
14.Naučit brojat=E sad sam pretjero....mogu samo maštat.
21.Na turneji od In Flames-a stat na stage i odpjevat ...
"U ŠUMARKU SKRIVENOM, MEDVJEDA JE MALI DOM.
ONI ČAK I LETE POGLEDAJTE.
A NEKI LJUDI OPASNI,OPAKI KO ZMAJ.
SLISTILI BI TAJ,PRAVI MALI RAJ.
NO NEĆE,NEĆE ONI MOĆ.
JER MALI, MEDVJEDI ĆE DOĆ.
KO JEDAN,BORIT ĆE SE SVI.
I ŠUMU SPASITIII!
- 22:52 - Komentari (58) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>