our life in magic

srijeda, 24.05.2006.

bilo je to prije 5 godina, a kao da je bilo jučer.
prof. H. Granger: -Susan Honey-Hufflepuff
-Marvolo Malfoy- Slytherin
- Kate Potter ( ah, moja malenkost)- Gryffidor
- Broke Potter ( moja opičena siss)- Slytherin
MOLIM?!? svi iz naše obitelji su gryffindori. mama Ginny, tata Harry, bake Lilly i Molly, djedovi Arthur i James.....
naravno, nije mi ni promaknulo kako su nas svi pogledali. slavni potteri. kćeri slavnog Harry Pottera. stvarno mi je dosta!!!!!!! mislim, nije da smo mi oslobodile svjet od Voldemorta.
dakako, primijetila sam da ta slava uopće nije smetala Broke. iako nije bila baš slavna u svom domu, udisala je veliku popularnost među ostalim domovima.

i sve je to bilo prije pet godina.
štošta se promijenilo. sad nas ljudi malo manje gledaju, ali sve ostalo je isto.
ja i dalje mrzim napitke, a broke i dalje prigovara kako je to super predmet,ali, jedna je stvar ostala ista. Broke i dalje zaljubljeno gleda Marvola kojeg sam spomenula na početku. sad su i zajedno ( bljak). ja sam upravo prekinula s Thomasom iz ravenclawa.
a mene moja sestra mrzi jer je glupa!!! očito je učila obrambene čarolije. tako da je ovaj dnevniik sad i u njenom posjedu. ne brinite, razlikovat ćete nas!

24.05.2006. u 20:37 • u WC Plačljive M. ušlo vas je 7 obilježi ovo na pergament#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

...mi...

.....mi smo dvije sestre....
.....blizanke....
.....kate i broke....
.....sad smo obje mrtve....
.....poslušajte našu priču....

o nama

.::Kate Potter::.
.::Gryffindor::.
.::5 godina::.
.::najbolja prijateljica:: Dmitra Lovegood::.
.::naj predmeti:: obrana od mračnih sila i preobrazba::.
Image Hosted by ImageShack.us

.::Broke Potter::.
.:: Slytherin::.
.:: 5 godina::.
.:: najbolja prijateljica:: Anna::.
.::naj predmet::napitci::.
Image Hosted by ImageShack.us