< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


=>Ovo je zgrada u kojoj sam se skolovao prve 2 godine... Sada nam je druga godija odkako smo preseljeni u zgradu vojarne... Kazu da cemo se ovdje vratiti u trecem mjesecu 2008...


Obavezno posjetite...
000tin.blog.hr
xxxderangedxxx.blog.hr
arka4rock.blog.hr
kresooo.blog.hr


Nesta o meni:

Ime => Ivan

Odazivam se na => Sabo

Godina => 17 (09.03.1990)

Škola => III. gimnazija Os,

Frendovi => ima ih dosta...

Izlazim => Djakovo (stella, click...)

Volim => zujiti, uciti nove stvari, pricati s ljudima

Nevolim => slusati ljude koji seru, raditi nesto iz navike (kad mi je nesto rutina)

Trudim se => uciti iz pogresaka, nauciti klizati, svirati gitaru




MOJ KUM I JA NA MATURALCU



Danko (frajer s lijeve strane) i ja (plavusa (?!) sa desne strane) smo u ove 4 godine poznanstva zaista zajedno prosli i prozivjeli svega i svacega, sto dobrih i zanimljivih stvari, sto tuznih i teskih trenutaka... I zato mogu reci da mi je on najbolji frend kojega sam ikada imao i kojega cu ikada imati...

petak, 15.02.2008.

issse, kad sam napiso zadnji post...

Bome, nije mene dugo bilo. Al stvarno, nikako da uhvatim vremena i volje da napišem post. Rijetko sam kod kuće, uglavnom se školujem u Osijeku tako da stvarno nisam stigao nista napisati.

Tolko dugo nisam pričao s likovima u Đakovu i Viškovcima da ovaj vikend planiram provesti sa frendovima koje dugo nisam vidio.

Neam više idea šta da vam kažem... kad se sjetim nećeg pametnog javim se. Pozdravljam sve koji zalutaju na ovaj blog i proćitaju ovo, mada ćistosumnjam da će se nekome dati upisivati ovolku kobasicu od adrese... sretan

POZZ

- 21:22 - Komentari (6) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!