< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off


=>Ovo je zgrada u kojoj sam se skolovao prve 2 godine... Sada nam je druga godija odkako smo preseljeni u zgradu vojarne... Kazu da cemo se ovdje vratiti u trecem mjesecu 2008...


Obavezno posjetite...
000tin.blog.hr
xxxderangedxxx.blog.hr
arka4rock.blog.hr
kresooo.blog.hr


Nesta o meni:

Ime => Ivan

Odazivam se na => Sabo

Godina => 17 (09.03.1990)

Škola => III. gimnazija Os,

Frendovi => ima ih dosta...

Izlazim => Djakovo (stella, click...)

Volim => zujiti, uciti nove stvari, pricati s ljudima

Nevolim => slusati ljude koji seru, raditi nesto iz navike (kad mi je nesto rutina)

Trudim se => uciti iz pogresaka, nauciti klizati, svirati gitaru




MOJ KUM I JA NA MATURALCU



Danko (frajer s lijeve strane) i ja (plavusa (?!) sa desne strane) smo u ove 4 godine poznanstva zaista zajedno prosli i prozivjeli svega i svacega, sto dobrih i zanimljivih stvari, sto tuznih i teskih trenutaka... I zato mogu reci da mi je on najbolji frend kojega sam ikada imao i kojega cu ikada imati...

nedjelja, 02.12.2007.

de dobro je...

MA OK...
mozda jesam zuja skororo svaki puta kada pisem novi post al pokusajte me razamjeti... uglavnom, danas je bila
dobra zurka u arci i bend je stvarno sviro super... => al da krenem od pocetka, zajedno smo, nakon gotovo 3 mjeseca izasli moji stari frendovi jelecevic, zoric i ja zajedno!!! nije za vjerovat... danas je bio radocajev rodendan (danco, sretan 16-i rodendan!!!) i zapoceli smo sa slavljem u nasem dobrom starom parku. kasnije smo bili u stelly i arci...ondje smo sreli cure iz bratovog razreda, luciju (ak se dobro sjecam) i ivanu, i sad ih pozdravljam...
steta sto igor nije bio s nama, jer je bio bolestan (nakon onoga od proslog vikenda stvarno sam htjeo pricat s njim). =>AL STRASNO MI JE DRAGO STO SU SI LONCAR I VEDRAN NAPOKON PRUZILI RUKU!!!! decki, nemojte se vise svadat!!! e, i da spomenem mog domskog frenda sholeta...josipe, drago mi je da si navratio do nas u djakovu... i da kazem na kraju, par stvari sam krivo reko u onom pretproslom postu, anto j. je ustvari stalno bio uz mene i pazio da se ne izgubim (ak kuzite...). anto, hvala! taj post mi je sljedeci dan bilo stvarno strasno citati (doslo mi da se ubijem), al skuzio sam da puno iskrenije i otvorenije pisem kad sam nazujen (sto je zalosna istina...) i odlucio sam ga ipak neobrisat, kolko god me bilo sramota zbog toga (neki ce skuzit sta sam htjeo reci..."citanje izmedu redova...")... malo previse pisem dosadne postove, al stas...nabacim sutra kad se probudim par slika s maturalca, i slike frendova s kojim izlazim... uzivajte i komentirajte!!!!
--LOOL--

- 01:23 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

POSJETI I NARUČI! LADY MAKAI DESIGN!