...Tražila sam stihove pjesama za ovaj naslov...da uljepšaju stvar...ali nema dovoljno lijepog da opiše koliko sam zaljubljena u njega...ne. - Love. - Blog.hr
17.01.2009.
...Tražila sam stihove pjesama za ovaj naslov...da uljepšaju stvar...ali nema dovoljno lijepog da opiše koliko sam zaljubljena u njega...ne.
× Kelly.Polly.Jane.bivša Jamie (kojoj je danas rođendan.).VeCa.Još jedan odlazak u Valpovo.Tina i Jane već ušle u Bon.VeCa, Kelly i Polly stoje ispred Bona.VeCa čeka njega..."eno ga, ide, to je on.ajde, ćaoo!"

Pozdrav koji je vodio u nešto najljepše...uh, puno toga sam danas saznala...i koliko glupi neki ljudi mogu bit, i koliko netko može bit ovisan o nikotinu...ma puno toga...(ne, nije on glup, moj bivši je. -.-') Hajde, zamislite sedamnaestogodišnjaka kako grize ruku svećeniku koji mu ne da da odnese novce koje je ukro iz crkve...-.-'. Dosta jedan primjer, jel'?

Uglavnom.Jedva čekam sljedeći susret.Ako ga bude bilo, naravno...=)

Opet tražim neku pjesmu...jedan stih...ali ne.


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


PusSa VeCa=)

Samo jedna napomena...mnogi nisu skužili post...ne radi se o tome da je netko glup.Nego o tome da sam se konačno našla s jednim dečkom.Pročitajte ponovno... ;)

22:12 - Komentiraj ( 52 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

We are, we are the youth of the nation.
Call me blind, but I didn't see it coming
Everybody was running
But I couldn't hear nothing




Psssst...
Tragedija života nije u nepostizanju svoga cilja. Tragedija je nemati cilj. Nije nesreća umrjeti neispunjenih snova, ali je nesreća nemati snove. Nije katastrofa biti nesposoban obuhvatiti svoj ideal, ali je katastrofa nemati ideal koji bi se obuhvatio. Nije sramota ne dosegnuti zvijezde, ali je sramota nemati nikakvih zvijezda za dosegnuti.




Vedrana. VeCa.
But it's been 14 years of silence,
It's been 14 years of pain.
It's been 14 years that are gone forever
and I'll never have again...


credits
duckdz. - x x x