...Youth gone wild... - Love. - Blog.hr
01.01.2009.
...Youth gone wild...
They call us problem child
We spend our lives on trial
We walk an endless mile
We are the youth gone wild
We stand and we won't fall
We're the one and one for all
The writing's on the wall
We are the youth gone wild


=) Za početak...Sretna vam Nova godina! Puno sreće, zdravlja, prijateljstava i ljubavi...^^ =)

Hmm...za Novu godinu spavala kod Jane...a smo se naklebarale! Hahaha...uglavnom. LoL...inače za Novu godinu imam onu poznatu listu odluka. Prošle godine sam imala odluka i želja...odluke nisam ispunila, ali su mi se zato želje ispunile...ove godine nisam imala ništa...živcira me moje planiranje...jer nikada ništa ne ostvarim...=(

Da...a ljubav...krenilo je, krenilo. Hmm...LoL...znate ono moje: Neću ništa reć dok se ne dogodi nešto bitno...=)

De ajd, prepuna sam smajlića...hahaha...ugl. LoL. I tak...ja polako idem...

PusSa =)

uf, mama peče kokice...yamm...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


21:06 - Komentiraj ( 75 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

We are, we are the youth of the nation.
Call me blind, but I didn't see it coming
Everybody was running
But I couldn't hear nothing




Psssst...
Tragedija života nije u nepostizanju svoga cilja. Tragedija je nemati cilj. Nije nesreća umrjeti neispunjenih snova, ali je nesreća nemati snove. Nije katastrofa biti nesposoban obuhvatiti svoj ideal, ali je katastrofa nemati ideal koji bi se obuhvatio. Nije sramota ne dosegnuti zvijezde, ali je sramota nemati nikakvih zvijezda za dosegnuti.




Vedrana. VeCa.
But it's been 14 years of silence,
It's been 14 years of pain.
It's been 14 years that are gone forever
and I'll never have again...


credits
duckdz. - x x x