< svibanj, 2008  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

by: x.blogmaster.x
Opis bloga ...

Ja sam David moj blog govori o mojim fanovima (uzorima u zivotu) i prijateljima. ja slusam rap ,znaci moj(i) fan(ovi) reper(i) a to su: eminem, 2pac,timbaland ,Justin timberlake ,sean paul,mobb deep,mims, itd. oni su zakon!!!
ja sam inace iz osijeka i imam puno prijatelja iz: d.g.o. i s.n.o. ako sam nekoga zaboravio nadam se da mi nece zamjerit. namcor namcor namcor namcor namcor namcor


O meni ...

Ime: Dawid (2good, Dado, Stranpy, ...)
prezime: nebitno
god: 12
mjesto: Osijek
hobi: hmm... kosarka
weza: slobodanburninmadpuknucuburninmad
glazba: rap i hip hop (eminem,2pac,afroman,ice cube, ...)

eo malo teksta:
Ja zivim u osijeku, obozavam rap i jako volim cure!!!!!! moj tip cure: plave ili smeđe oci i kosa, zgodna s dobrim provalama!!!!bio sam u 6 veza ako je neka cura za... ja sam tu!raaaaaaap je zakon nad zakonom!!evo 1. album gotov a zove se:D.g.O. a duete pjevam sa robijem, shortyjem, trilerom,stickijem,itd. kad ćeš ti to moč... aaa adgroga ubija,ne drogirajte se kada si u hospitalu to je gore od pakla zato kazem nemojte, nemojte to raditi.....nemojte se drogirat ali napijte se

Eo par slika od eminema i ostalih repera
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

petak, 30.05.2008.

Moj naj hobi.......

Moji hobi ili ti sport naj drazi je basket (kosarka)...
Igram kosarku svaki boziji dan...... jbt........yesyesyesyesyes
I bas je to FORA sport...........
uskoro pocinjem trenirat...
thumbup
thumbup
thumbup
thumbup
thumbup
GOOD FOR ME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehehe



| komentiraj (54) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.