ponedjeljak, 08.05.2006.

NOVA SVIJETSKA ČUDA I.

(čuda:mjesta)
piše: Maja
ludludlud
FUCKING- Dobrodošli u Fucking! Gostoljubivi stanovnici ovog
grada, Fuckingsi, će van pokazati znamenitosti Fuckinga a vi ćete
pritom i naučiti nešto o Fuckingu. Stravaaaa! Ja bi prva maznula
tabelu ovog grada!! Uglavnom, Fucking je gradić u Austriji s oko
150 stanovnika. Baš me zanima po čemu i zašto je ovaj grad dobio
takvo ime...hm...

SEALAND - Mikrodržava. Rijetkost je da broj stanovnika
premašuje brojku pet. A tih pet stanovnika zapravo su obitelj
Paddyja Roya Batesa. Nema što, narod i po!

EVING”S LOCATION - mjesto smješteno u New Hampshireu. I
može se također pohvaliti velikom populacijom. Jednim
stanovnikom...mora da ima bogati društveni život.

LLANFAIRPWLLGWYNGYLLGOGERYCHWYRNDROBWLLLLAN
TYSILIOGOGOGOCH
- Znate koliko mi je trebalo vremena da
napišen naziv ovog sela... Jeste li ga zapamtili? Evo prijevoda i na
engleski: St. Mary”s church in the hollow of the white hazel near to
the rapid whirlpool and the church of St. Tylisio of the red cave.
Jeste zapamtili? Napisat ću van onda i na hrvatskom prijevod tog
naziva: Crkva Svete Marije u šupljini bijelog lješnjaka te u blizini
hitrog vira i crkva Svetog Tisilija od crvene pećine. Jeste sad
zapamtili??

KAPELICA OD LJUDSKIH KOSTIJU - nalazi se u Češkoj a sastoji
se od puunooo ljudskih kostiju koje su poslužene i čine interijer
kapelice...fuj! Zamisli..umjesto na zid nasloniš se na nečija rebra...

Pozdrav!!wave

| 22:50 | Šta imaš za reć? (5) | Ne printaj! | Up!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © NAZIVI SU GLUPI!!! - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Blog ko blog!
...a na njemu vas je bilo:



...a sad vas je:

Sličice!
Moja bebaaa, Yamaha R1!!cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doooooobra jeee!!naughty
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još jedna..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
U akciji.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eekVIDI JEEE!! prekrasna yamaha R6!Free Image Hosting at www.ImageShack.usdead

Yamaha R46 i LEGENDA!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kawasaki ZX R6
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Još sličica...

CHRISTIANO RONALDO!!!cerekcerekcerekFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.uscerekcerek



Gluposti!
O NAMA:

MAJA:
Volim:MOTORE!!!, brzinu, dobre aute, LANU, C. RONALDA, bijelu milku s kokosom, kookoos!, fešte, more i ljeto, veeelike naušnice,raffaello, jagode, svoj pirsić, tetovaže, techno, SUBOTE, spavati i još puuuno toga......
Ne volim:UČIT, školu, politiku, bahatost, pedofile, ufurane ljude, njemački i povijest, dosadu, .....ima toga!!puknucu
Mrzim:kad mi neko pametuje i sere!burninmadheadbang
Bojim se:samoće, psa, starosti!!


LANA:
Volim:Maju, jagode, brzinu i sve što juurrii, bambus, poreč, tetovaže, techno, domaće, tošeta, hrvatsku, jahte, praznike, more, ljeto, ljenčariti, Maura, nogomet......
Ne volim:ma sve isto kod i Maja!!! + laž, umišljenost i zaboravljivost...
Mrzim:Niku! i budit se rano ujutro! blabla
Bojim se:Bubaa i kukaca, zombija, smrti..

TOŠE PROESKI:
Pratim te

Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim
Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi



Srce nije kamen

Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani
da volis me niko ti nece zabranit'
jos minut pa ponoc i suza za kraj
al' tu sam za tebe, znaj

Jer srce nije kamen
ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa
kao kartu poslije puta

Srce nije kamen
ne, srce nije kamen
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca ko jedno
srce nije kamen

Tebi je lako proglasit' me greskom
skupit' sve stvari i otic' sa smijeskom
sad ti je lako, a lose kad krene
onda se sjetis mene

Jer srce nije kamen
ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa
kao kartu poslije puta

Srce nije kamen
ne, srce nije kamen
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca ko jedno
srce nije kamen

U dusu me tvoj pogled tak'o
lomim se, pucam ko staklo
kako da kazem ti zbogom
kad sve gubim s tobom


ET
Ne daj mi da..

Sve sam dala
zar je to hvala
to nisam zasluzila
i tebe krivim sto tako zivim
k'o da sam prokleta

Crta na dlanu, sad ostala je
i znam bez tebe jos
trajat ce svijet

Suze i bol
nista vise od tog
ti kriz si zivota mog

Ne daj mi da, ne daj mi da
da ti jos jednom
sve oprostim ja
jer vide svi kao i mi
jedno za drugo nismo rodjeni

Ova zena prevarena
ne spava nocima
jer tvoje lice varalice
jos mi pred ocima

Ne daj mi da, ne daj mi da
da ti jos jednom
sve oprostim ja
jer vide svi kao i mi
jedno za drugo nismo rodjeni

Crta na dlanu sad ostala je
i znam bez tebe
jos trajat ce svijet

Suze i bol
nista vise od tog
ti kriz si zivota mog