< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

||



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blogomanija - Top Lista

Ma tko je 2e4:

<=Petar=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Petar
Zovu me:Bulldog naughty,Pero,
Drax,Čelo,Frizura
Opis:Najlijepši i najbolji, naughty
jednostavno svi me vole,
Ljubavni status:
Sretno zauzet
(pusa katarini)

___________________________

<=Dario=>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Dario
Zovu me:Bara,Đemo
Opis:Ja sam rukometaš i glavni
lomitelj kostiju na tjelesnom.belj
U slobodno vrijeme učim OE smokin
i pumpam komentare na ovom blogu naughty
Cure slobodan sam naughty

___________________________

<=Tomislav=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:
Tomislav
Zovu me:Imićsmijeh
Opis:Opasni osvajać treba,
nema te koja mi može odoliti,
među najboljim učenicima u
THCrofl,opasno sam zajeban!

____________________________

<=Petar=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Petar
Zovu me:Pepe
Opis:U slobodno vrijeme snimam funny
home video s bocama zubo,
oponašam čudne zvukove,naughty
a zabrijo sam si i da sviram gitaru thumbup
a tu i tamo nekaj programiram smokin

______________________________



<=Mate=>
& <=Davor=>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijevo:
Zovu me:Kilo,Loky,Negga,Mafiososmokin
Opis:Među najboljim učenicimanaughty,zajebant,
baja i bosanac,SK gangster.smokin

Desno:
Zovu me:Skuni
Opis:Največi ljubitelj radioničkih vježbi,zubo
volim kada vrijeme leti party,ja sam
Lud Nabrijan Lik,i dobil buš Hrs u Frulu

_____________________________

<=Marko=>

Image Hosted by ImageShack.us


Zovu me:Kupre
Opis:Dobar sam ko kruh i nožem
bi me rezali zubo,i ako treba reč:ja sam glavni
frajernaughty... i normalno svi me obožavajusmokin

_________________________________

<=Igor=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Igor
Zovu me:Pux,Zagorec
Opis:Ako ti se ne sviđam uzmi
2 cigle i lupaj se po jajima smokin,
najdraža stvar vopi sadanaughty

_______________________________

<=Mateo=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Mateo
Zovu me:Teo,Kobra,Šime
Opis:Mlad,zgodan,zajeban,naughtyskiller
u igricama na mobitelu,
poznat po svom mekom glasu
koji obara profe s noguzubo

________________________________

<=Valentino=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Valentino
Zovu me:Tino,Šipac smijeh
Opis: (u izradi)

|Linkovi|

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pepe & Jaga & Kobra & Bulldog

made by: N4rkoTix
recorderd by: N4rkoTix

E4 ekolozi


Ninjas



Loky & Šarko



Nekaj meni za dušu:



When the burning moment breaks,
and all things else are out of mind,
and only yoj of battle thakes him by the troath,
and makes him blind.

BROTHER IF THIS BE THE LAST SONG
YOU SHALL SING
SING WELL
FOR YOU MAY NOT SING ANOTHER


srijeda|05.03.2008.

|...dragi moji i drage moje...
|

Prvo i prvo hvala za komentare.
Posebna zahvala onim anonimcima koji su tako hrabri da kažu kaj misle al nisu dovolji hrabri da se potpišu zubo (a nama kažu da smo jadni headbang smokin)

Što je novog u 2e4:

-šarko se ošišo thumbup

-đurin je narasto rofl (not)

-lukiću fali jedan neopravdani do izbacivanja iz škole naughty

-arbutina se opro rofl (da ziher bang)

-nejdemo u Munchen bang

-mark i čuky su dobili ukore za šoru party

-dobivamo novu profu iz hrvatskog thumbup (pozdrav kristini wave koja ode u svoj šibenik nut)

-i tako

E sad ima jedna stvar s kojom se možemo pohvalit:

Naime..

Prije dva i pol pisali smo test iz Osnova Elektrotehnike.Test je pisalo 28 učenika, od čega su 23 učenika dobila jedan , 3 učenika dobila 2 i 2 učenika dobila 3.

Stoga naravno bilo je nužno pisat ispravak iz OE. U petak smo pisali ispravak .A rezultati ispravka su . Test je pisao 31 učenik. Od čega je samo 1 učenik dobio 2 . roflroflnaughty Bravo tukša, samo nam ti kvari prosjek.

Nova profesorica iz matematike predaje latino-američke plesove.Stoga je pozvala sve zgodne učenike iz 2e4 da dođu na njene satove plesa. Neznam dal se ko pojavio lud.Ali 2e4 je profesorici pokazo da nam satovi plesa nisu potrebni.Na satu matematike smo u stihve ... " just a regular everyday normal motherfucker..." izveli nekoliko plesnih točaka.cerek (profesorica je bila oduševljena naravano)



I za kraj jedna pjesma od Crazy Dua zubo



wavemah

Veliki pozdrav mojoj jedinoj curi .kiss (pusa katarini)
A mali pozdrav i vama ostalima. Nije sad ovo neki super post ali ako mislite da je ovo loš post pogledajte ovo:

PRIMJER ZA LOŠ POST

Tolko od mene.

I u nebo s Njim , i u pakao, Bad Blue Boys i Dinamo

Image and video hosting by TinyPic

- 00:17 - Komentari (43) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.