< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (4)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DESIGN BY: ZOKA

||



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blogomanija - Top Lista

Ma tko je 2e4:

<=Petar=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Petar
Zovu me:Bulldog naughty,Pero,
Drax,Čelo,Frizura
Opis:Najlijepši i najbolji, naughty
jednostavno svi me vole,
Ljubavni status:
Sretno zauzet
(pusa katarini)

___________________________

<=Dario=>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Dario
Zovu me:Bara,Đemo
Opis:Ja sam rukometaš i glavni
lomitelj kostiju na tjelesnom.belj
U slobodno vrijeme učim OE smokin
i pumpam komentare na ovom blogu naughty
Cure slobodan sam naughty

___________________________

<=Tomislav=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:
Tomislav
Zovu me:Imićsmijeh
Opis:Opasni osvajać treba,
nema te koja mi može odoliti,
među najboljim učenicima u
THCrofl,opasno sam zajeban!

____________________________

<=Petar=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Petar
Zovu me:Pepe
Opis:U slobodno vrijeme snimam funny
home video s bocama zubo,
oponašam čudne zvukove,naughty
a zabrijo sam si i da sviram gitaru thumbup
a tu i tamo nekaj programiram smokin

______________________________



<=Mate=>
& <=Davor=>
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Lijevo:
Zovu me:Kilo,Loky,Negga,Mafiososmokin
Opis:Među najboljim učenicimanaughty,zajebant,
baja i bosanac,SK gangster.smokin

Desno:
Zovu me:Skuni
Opis:Največi ljubitelj radioničkih vježbi,zubo
volim kada vrijeme leti party,ja sam
Lud Nabrijan Lik,i dobil buš Hrs u Frulu

_____________________________

<=Marko=>

Image Hosted by ImageShack.us


Zovu me:Kupre
Opis:Dobar sam ko kruh i nožem
bi me rezali zubo,i ako treba reč:ja sam glavni
frajernaughty... i normalno svi me obožavajusmokin

_________________________________

<=Igor=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Igor
Zovu me:Pux,Zagorec
Opis:Ako ti se ne sviđam uzmi
2 cigle i lupaj se po jajima smokin,
najdraža stvar vopi sadanaughty

_______________________________

<=Mateo=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Mateo
Zovu me:Teo,Kobra,Šime
Opis:Mlad,zgodan,zajeban,naughtyskiller
u igricama na mobitelu,
poznat po svom mekom glasu
koji obara profe s noguzubo

________________________________

<=Valentino=>

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Valentino
Zovu me:Tino,Šipac smijeh
Opis: (u izradi)

|Linkovi|

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Pepe & Jaga & Kobra & Bulldog

made by: N4rkoTix
recorderd by: N4rkoTix

E4 ekolozi


Ninjas



Loky & Šarko



Nekaj meni za dušu:



When the burning moment breaks,
and all things else are out of mind,
and only yoj of battle thakes him by the troath,
and makes him blind.

BROTHER IF THIS BE THE LAST SONG
YOU SHALL SING
SING WELL
FOR YOU MAY NOT SING ANOTHER


subota|29.12.2007.

|...jer ti si u srcu mom...
|

Image and video hosting by TinyPic


LUKA MODRIĆ još će godinu i pol dana ostati u Dinamu, objavljeno je danas na press konferenciji u Maksimiru, s ciljem da Plavi konačno dočekaju proljeće u Europi.

Nakon nekoliko mjeseci nagađanja i proricanja budućnosti Dinamovog kapetana, koja su kulminirala prošlih nekoliko dana zbog vijesti da braća Mamić u Engleskoj pregovaraju s klubovima koji su najjače "zagrizli", a praktički se svakih sat vremena, kako u hrvatskim, tako i u otočkim medijima objavljivala nova "ekskluziva" o novom Modrićevom klubu, danas je objavljeno da Luka - ostaje!

U Dinamovom svečanom salonu pojavila se plava delegacija na čelu s predsjednikom Mirkom Barišićem, zatim braćom Mamić, trenerom Brankom Ivankovićem i direktorom Damirom Vrbanovićem.

Barišić je prvi nagovijestio da je "svanuo veliki dan za nogometni klub Dinamo, ali i kompletan hrvatski nogomet", nakon čega je riječ prepustio Zdravku Mamiću: "Svi znate što se odvijalo posljednjih mjeseci. Tri dana bili smo u Engleskoj, s većinom od pet premierligaških klubova smo se sastali, a s drugima smo bili u telefonskom kontaktu. Pregovarali smo s klubovima iz drugih zemalja - Španjolske i Italije, te s Nijemcima koji su nešto manje atraktivni."

"Božjom providnošču" odbio ponude od preko 50 milijuna eura

"Mogu reći samo da mi je čast što vam mogu obznaniti da će Luka Modrić 2009. godinu dočekati u Dinamovom dresu. Svi engleski klubovi željeli su ga odmah, a odgovorno tvrdim da nijedna ponuda nije bila manja od 50 milijuna eura."- objavio je Mamić.

A onda je nastavio u svom stilu: "Božjom providnošću probudio sam se jučer ujutro i shvatio kako bi bilo divno i pošteno prema Dinamu, našim navijačima, djeci, da damo našem klubu još jednu šansu za europsko proljeće. Otišao sam u sobu kod svog brata Zorana i rekao mu što smjeram. On je bio šokiran, ali pozitivno. Potom sam okrenuo telefon, nazvao gospodina Barišića i pokrenule su se salve oduševljenja".

"Nitko osim mene, Zorana i predsjednika nije znao za ovu odluku, čak ni trener Ivanković. Luka ima obavezu da sa svojim suigračima uvede Dinamo u europsko proljeće, baš kao što Ivo Sanader ima obavezu da nas uvede u Europsku uniju."

Modrić šokiran i zbunjen odlukom

Postavlja se pitanje kako je Luka Modrić reagirao na ovu odluku. Nije lako biti žrtveno janje u trenutku dok se traže najjači europski klubovi i dok njegovi bivši sugirači brane boje klubova poput Arsenala i Manchester Cityja.

"Jutros u 10 smo se sastali sa Lukom u Zadru. Reagirao je mnogo bolje nego što smo očekivali, ali istina je da je bio šokiran. Ili je možda bolja riječ zbunjen. Kasnije se smijao i bio dobro raspoložen. Za njega je ova vijest bila potpuno neočekivana."- prepričao je Dinamov izvršni dopredsjednik.

"Ne puštamo ga ni za 100 milijuna"

"Ovo je jedna sasvim druga situacija, nema nemoralnih ponuda. Da slučajno za Luku dođe ponuda od 100 milijuna eura, ja ispisnicu neću potpisati. To može jedino netko učiniti umjesto mene i krivotvoriti moj potpis. Lukin ugovor traje do 2015., nema dvojbe da ćemo povećati njegova primanja i učiniti sve da mu pokažemo da je ovo prava odluka i da se ne osjeća zakinuto. On je to svojim držanjem zaslužio i dat ćemo mu sve što znanost, ljubav i dobrota mogu ponuditi. Već sutra dat ćemo tiskati 1000 dresova s njegovim prezimenom, koje će on potpisivati navijačima. Osnovat ćemo fan club Luke Modrića, dobit će svog privatnog fizioterapeuta, dat ćemo sve od sebe da bude sretan."

"Luka možda neće odmah prepoznati što smo ovom odlukom željeli postići, ali postoje mudri ljudi koji će mu to dočarati. Ovo je mudra odluka kojom smo pokazali da nije bitan ni Modrić, ni Barišić, nego Dinamo. Smatramo da smo mnogim našim igračima dali sve; afirmaciju, ime, novac, mogućnost da igraju za hrvatsku reprezentaciju, a sada je vrijeme da se nešto Dinamu vrati. Jednog dana u almanasima će se vrijeme dijeliti na ono prije i poslije Luke Modrića. Ovo je novi moment našeg kluba i malo je onih klubova u svijetu koji su u stanju odbiti ovakve ponude."- pričao je bez zaustavljanja.

Ivankoviću ultimatum: Proljeće 2009. u Europi!

Mamić se nije zaustavio ni u svojim pompoznim najavama te je u maniri diktatora najavio da profesoru Ivankoviću daje bianco ček za šoping, ali će on ukoliko 2009. godine ne uvede Dinamo u Europu isto platiti glavom.

Ivanković, koji je za vrijeme Mamićevog govora promijenio nekoliko boja i još više izraza lica, spremno je prihvatio tu odgovornost: "Ne treba spominjati koliko je veliko moje zadovoljstvo zbog ostanka Modrića. Ponosan sam što mogu biti trener takvom igraču. Spreman sam preuzeti rizik i odgovornost našeg europskog puta. Luka Modrić bitan je kotačić u svemu tome".

Svi će krvavi odlaziti s treninga ako ne osvare cilj

Potom je riječ opet preuzeo Zdravko Mamić: "Nadam se da trener kojeg sam upoznao kao časnog čovjeka, na pladanj ne stavlja samo svoju glavu, već svu taštinu, silnu ljubav i želju da kao Hrvat napravi nešto s Dinamom."

"Ova odluka donosi mnogo novih odluka. Već sam najavio mnogo velikih stvari. Jedna od njih je da će Ivanković ostati trener, a on do ljeta može birati igrače koje želi, ako ih možemo platiti. Ali ako proljeće ne dočekamo u Europi, otići će, zajedno sa cijelim stručnim stožerom. Ostankom Luke Modrića, dolasci Biščana i Mikulića dobivaju na težini. Nitko od naših vitalnih igrača neće otići. Tu mislimo na Kocha, Pokrivača i Vukojevića. Dinamo 2009. mora odraditi u Europi. Ukoliko se to ne dogodi, svi će snositi posljedice. Svaki igrač i svaki stručnjak će s treninga otići krvav."

"Vrijeme je da se počne preuzimati odgovornost, a ne da sve ostaje samo na riječima. Ostvarili smo sve preduvjete i uvjete za europski klub, odbili smo takve gigante koji jedva čekaju da dovrše posao s Lukom i pokazali da ima netko tko je važniji od Luke Modrića, a to je, naravno, Dinamo."- zaključio je.

Eriksson impresioniran i Mandžukićem

Dok je pregovarao o transferu Luke Modrića, Mamić je, kaže, s trenerom Manchester Cityja popričao i o mladom Dinamovom napadaču Mariju Mandžukiću: "Brat i ja bili smo počašćeni kad nam je Sven Goran Eriksson pričao o Mandžukićevim sposobnostima. On bi ga iste sekunde kupio da ima mogućnosti igranja u Premier ligi."

"Znate, u Engleskoj smo pokupili puno zgodnih informacija. Tako dva engleska kluba stalno tajno dolaze u Zagreb i borave među navijačima na tribini, potom ih anketiraju i pitaju što misle o igračima, stoga nažalost znaju sve Mandžukićeve mane. No kod svih navijača prepoznali su Modrićevu veličanstvenost."- opisao je prosvjetljenje koje je doživio na Otoku.

"Bilo nam je zadovoljstvo vidjeti Ćorluku, koji je odigrao sve 22 utakmice Cityja ove sezone, i to na tri pozicije, a ima samo 21 godinu. Također, odlično kotiraju naši igrači Kranjčar i Boštjan Cesar."

Kad se male ruke slože

"Ovaj naš potez poruka je navijačima, sponzorima i političarima. Dinamo mora biti briga svih nas. Na utakmici Tottenhama i Fulhama na kojoj smo bili, stadion je 5 minuta prije utakmice bio prazan, a već prve minute susreta na stadionu je bilo 45 tisuća ljudi. Ti ljudi prije utakmice rade 5 stvari - kupuju ulaznice, jedu, piju, kupuju suvenire i dresove, te na taj način pomažu svom klubu. Tada mi je sinulo - trebali bi sami sebi dati šansu. Zajedno moramo stvoriti europski Dinamo i naše raspoloženje prenijeti na navijače i političare."

Na kraju se izravno obratio i novinarima kojih se ove godine pošteno "nanabijao nakurac" te ponudio ruku pomirenja: "Ovim putem želio bih se ispričati svima vama ako sam vam ikada išta ružno rekao, jer samo svi zajedno možemo stvoriti europski Dinamo. Hvala vam što ste svojim prisustvom uveličali najveći dan mog života".

- 16:59 - Komentari (10) - Isprintaj - #


četvrtak|27.12.2007.

|... ...
|

Evo ljudi stavio sam novu play listu. Kad uhvatite vremena poslušajte sve pjesme, siguran sam da čete nać neku koja vam je jebena. Ova play lista če bit na blogu par dana pa ču onda vratit onu s vašim željama.

Evo prek praznika se i nema kaj napisat o 2e4.
Stoga se evo "zabavljam" s dizajnom bloga,slikama,videima i muzikom.
Ako netko želi da nešto maknem,dodam,promjenim neka kaže.

by: Bulldog & Crna Tastatura

- 12:53 - Komentari (29) - Isprintaj - #


utorak|25.12.2007.

|...
|

Ovo je razredni blog kao što svi znate, i gledajuči na tu činjenicu slušam sve vaše savjete i želje kaj bi htjeli na blogu.

Evo arbutina me lijepo zamolio da stavim Aspirin od Seke Aleksić.Znate i sami moj stav o tome, ali kao što več rekoh ovo je razredni blog i slušam sve vaše želje.

Ono ajde, Božić je, pa ako ja mogu nekom ispunit želju, nema frke.

Evo tino. Uživaj.

(pjesmu mičem 27.12.2007 u 00:00, osim ako ostali iz razreda žele da ostavim pjesmu)

- 23:26 - Komentari (32) - Isprintaj - #


Sretan Božić


Dragi moji prijatelji sretan vam svima Božić.


Nadam se da ste dobili ono kaj ste željeli za Božić.

- 12:30 - Komentari (3) - Isprintaj - #


subota|22.12.2007.

|...snjeg svud pada...
|

Snow is falling ,people danceing all night long zubo

Evo dragi moji i drage moje,došli su nam praznici. 2 e 4 je dostojno proslavio kraj polugodišta (neki možda i previše zuboparty)

O školi neču puno duljit,prosjek razreda je 2.43 što je po meni zadovoljavajućesmokin

Imamo tri ukora i gro opomena (joj kak volim tu glupu riječ naughty)

Još malo pa če nam Žić-bo stoga su Loky i Šarko odlučili otpjevat nam nekaj:

Poslušajte:



Šteta kaj nema cijelog videa.

smokinsmokin (ako još netko ima kakav zanimljiv video nek se javi)

Ok neda mi se niš pametno napisat.Kad vam dosadi ovaj post napisat ču novi.

- 11:27 - Komentari (60) - Isprintaj - #


utorak|18.12.2007.

|...da ... ovo je novi post...
|

OGROMNO UPOZORENJE ! ! !:
Ne čitajte ovaj blog na satu račnulastva,tak su me i prvi put uhvatili,iako više nema razloga za strah pošto na ovom blogu se ne sramoti nikog ne navode se nikakvi inkriminirajuči podaci,točnije ne navode si nikakvi istiniti podaci,sve je izmišljeno i ovaj blog ne piše nitko nego se to automatski piše.Nezna se zašto !


Kolko dugo nisam napisao novi post ? Hmm , jako dugo , ajde ako niš drugo napisat čemo zadnji post ovog polugodišta .

BTW: U anketi je pobjedio IM HIGH pa mičem anketu.

Ima jako puno novih stvari (gro) kaj se tiče 2 e 4.

Varatit ču se u dosta daleku prošlost, dakle prije dva tjedna , pisalo smo test im matematike. Test ko test belj sam kaj je od nas 32 kolko nas je pisalo 27 dobilo jedinice smokin.No nije sve bilo tako crno kaj se tiče tog testa. Profesorica nam je za vrijeme testa na ploču naljepila golu ženskunaughty da nas inspirira, nadahne, a možda nas je jednostavno htjela napalitrofl.

No vratimo se mi malo u bližu prošlost (malo skačemo al eto to je cijena kad ne pišeš redovito postove)lud.

Dakle , jučer , radioniče vježbe , zaključivanje ocjena . Atnosfera je užarena . Blaž i dalje smrdi . I kaj se desi . Pa evo ovo se desi . Profesor zaključuje ocjene (ja zadovoljan dobio sam 2 smokin) i dođe do najstarijeg učenika iz našeg razreda (čitaj između redaka) , i eto ti vraga , po prvi put u povjesti elektrotehniče zaključena je i jedinica iz radioničkih vježbi .bang. A sada sljedi spektakl:

Profesor: Osoba x,y imaš 1.
Učenik: Kolko ??mad Ma Je** ti Bog Isus mater.Kako jedan mad
(razred umire od smjeha , a profesor od straha , ne preuveličavam nimalo)
Profesor: Tako 1. Dokumentacija ti je 1 (bilježnica) , ne radiš ništa na satu , a ni ostale ocjene ti nisu bog zna kaj, zato 1.
Učenik: O je*** ti mater kak ja ne radim niš na satu , kaj briješ ti , nema šanse da buš ti meni dao jedan. headbang
Profesor: Daj se smiri. (rofl)
(profesor nakon ovog prestaje pričat i kreče verbalni sukob učenika i ... neznam ni ja koga .... )
Učenik: Aj sam mi probaj dat 1. Evo sad zovem starog u školu, kad dođe najebo si, sve če ti te sijede dlake počupat s glave.
(ovo se nastavilo dobrih 10 min za kojih je profesor blejio kroz prozor i drhtao , ali ne od hladnoče smokin )

Dobar početak tjedna smokin mislim tek je ponedjeljak.

Sad čemo se vratit nekih 5 dana u prošlost.
Dakle ja (glavom i bradom nitko drugi nego baš JA),dolazim na tjelesni, mislim ... kad ideš u 2 e 4 naviknut si na sranja ...no enways idem ja tako niz one stepenice ... i eno ekipa je več tamo naravno ... kad neko dobaci : E, E ,E aj pogledaj ispod stepenica kolko je sati .smokin Ja onak ne sluteči ništa pogledam i vidim da je onaj prekrasni bijeli viseči sat (od 15 kila) kaj je bio u predvorju u komadima ispod stepenica.zubo E ugodno me iznenadiše naughty. Naravno nitko nema pojima tko ga je strgo a pogotovo neznamo mi, neznamo ni da je srušen torbom. Jedini problem je bilo kaj je sat stao kad je roknuo pa se zna točno u sekundu kad je pao.rofl

Uglavnom nikom niš smokin.

Sad se vračamo 6 dana unatrag. Sat razrednog jebanja je ... (mislim sro je) i profa malo ažurira neopravdane ... ja sam doguro do samo 11. I dođe do jedne osobe x,y i kaže .... (izmislit čemo neko ime da nepišem osoba x,y ili učenik)

Raska: Radojko ( rofl ) ti imaš več sad 5 neopravdanih.
Radojko: Uff pa kako tako puno. ( tiho obračanje učenicima oko sebe: " jbt sad se moram pazit malo)
Raska: A valjda ti znaš od kud ti. Bum ja ponovo prebrojala.
Radojko: Ma znam ja od kud oni,ok je.

...nakon 2 minute...

Raska: E Radojko pa ti imaš 8 neopravdanih.
Radojko: Pa kako 8 maloprije sam imo samo 5. Kak odjednom 8. (tiho obračanje učenicima oko sebe: " u bog te , evo i meni opomene , a dobro ko ga jebe)
Raska: Pa išla sam ponovo brojat. Ak ne vjeruješ dođi ih sam brojat.
Radojko: Ma dobro je sam ono, nekak mi je čudno,al nema veze.

... nakon 2 minute ...

Raska: E Radojko pa ti imaš 12 neopravdanih.
Radojko: A da ziher sad sam imo 8 sad ih je 12. Kak to može bit. Nema šanse da ih ja imam tolko. Ajmo mi to brojat. (tiho obračanje učenicima oko sebe : " pa koji je sad bog da ih je tolko"
Raska: Ok dođi brojat.

A sad sljedi smješan dio. rofl

(zajedno broje) ...

Ok ... 1 ... 2.... 3 ....6.....7......12....13

roflzubonaughtysmijehroflrofl
(razred naravno umire od smjeha)

Raska : Ajme Radojko pa ti ih 13 imaš. Očemo još jednom brojat ? smijeh
Radojko: A ne ne, dosta mi je 13 , svaki put kad brojimo je sve više.blabla

Hehe

E da iskoristio bih ovu priliku da kažem da blog od og 3 nevalja smokin pozdrav curama waveparty.

I tako ljudi moji. 2 e 4 se u ova 2 tjedna kolko nije bilo posta nije promjenio. Đurin je i dalje mal, arbutina je i dalje šiptar, a malić je i dalje crn ko cigan a teo i dalje vara curu.naughty

(za kraj jedna mala kratka poruka: NI HDZ NI SDP - SAMO DINAMO I BBB"

EDIT: 19. prosinca 2007. 20:13

Evo na YouTubu sam našao nekaj zanimljivo.

Naime o čemu se radi.

Znate li ono kad su srušeni Twinsi ? ...teroristički napad ... al kaida ... ring a bell?eekeek A jeste zbunjeni ... no dobro ... sjeli talibani u avion i drito pa u zgradu ... a da ...sad ste se sjetili ... no dobro ... ovaj video koji sam našo na YouTubu nema veze s tim roflrofl



Eto , kad nam je dosadno , ubijamo dosadu na različite načine , a ak ne ubijamo dosadu ubijamo jedni druge.

- 17:39 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.