< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (11)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

OPIS BLOGA

ovaj blog se ne moze opisati rijecima... zato je najbolje da ga sami procitate i... naravno ostavite koji komentar...:)

LINKOVI

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

COOL BLOGOVI

Samantha
Tamara
Mateja

O NAMA

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME: Rahela
NADIMAK: Rahy, Raha, Elchy, Ela..
GODINE: sweet sixteen
ŠKOLA:ETŠ
SMJER:upravni referent
HOROSKOPSKI ZNAK:jarac
VOLIM:
- svoje frendice
-svoju obitelj(manje-više:))
- čokoladu,

- duuugo spavati
- čitati Agathu Christie
- gledati TV
- ići u grad
- pametne, duhovite i zgodne dečke
-ništa i nikoga ne MRZIM, jer mrziti nije dobro i najviše šteti upravo toj osobi koja mrzi

Image Hosted by ImageShack.us

IME: Mirjana
NADIMAK: Mira, Mirika, Mura
(tak me zove sam Rahela i nemojte pokušavati i vi!)
DATUM ROĐENJA: 01.03.1992.
(dakle, 15 mi je godina već)
ŠKOLA: Opća gimnazija
HOROSKOPSKI ZNAK: Riba
VOLIM:
-zabavu do jutra
- svoje frendice
- sladoled
- smijati se
- spavati
- izlaziti
- zgodne dečke
MRZIM:
- ljude koji lažu
- dvolične ljude
- pozabiti kaj sam štela reči

FOTKE

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Samantha-frendica z razreda, inače z Murskog Središća-to je grad, ak neko ne zna:), ima dečka:)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22
Sanja-isto z razreda... voli iti z menom i Sammy v Paladin, ali i v shopping, kaj Sammy baš i neće...:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mirjam-frendica z Ivanovca-"djevojka sa sela" za razliku od Sammy:), ide v gimnaziju=štreberica:)

PJESME
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
LEGENDE!!!!!!!!!!!
Evo nas ljudi u medije
a možda jednom u novine i revije
dozvolite da kažemo tko smo i što smo

i zašto volimo subotu u osam.

Velika smo djeca s dosta iskustva
Odrastamo u gradu malom i pustom.
«Volimo školu».
Jedna je išla na zbor,

druga trenirala karate,
a obje smo gledale Pirate.

Proučavale face i njihove živote
Svjetska čuda i prirodne ljepote.

MI SMO LEGENDE!!!!!!!!
MI SMO…LEGENDEEE!!!!!!

Prije niko a danas «face»
Svi nas znaju poneki laju.

Majke nas rodile i dobro odgojile
Od svih zala nas odvojile.
Za nas sva dobra posvojile
Da ostanemo iste Boga su molile.

U našim životima bit će uspona i padova
Dobrih i loših radova.
Al drukčije mi ne želimo bit
Pa makar ovo ne bio hit.

MI SMO LEGENDE!!!!!!!!!
MI SMO…LEGENDEEEE!!!!!!!!!!

By:Raha i Mira (i Rafo)
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
ANTONIJA ŠOLA & TOŠE PROESKI
Volim osmijeh tvoj!


Krade mi te cesta
Kradu mi te ljudi
Svako pomalo od
Osmijeha tvog posudi

Iza svakog ugla
Stalno neko vreba
Da mi te ukrade kada
Malo sreće treba

Niko nije kriv za to
Što te volim toliko
Al osmijeh tvoj je kriv da znaš
Što me osvajaš

Volim osmijeh tvoj
Baš dobro ti stoji
Još ti bolje stoje
Poljupci moji
Ma kriv je meni svako
Kom smiješ se ti
Moja ljubavi

Volim osmijeh tvoj
I nosi ga uvijek
Smij se samo dušu mi
Grij zauvijek
I krivi su mi svi
I krivo mi je sve
Kad sam bez tebe

Al nije krivo more
Niti sol u kosi
Niti nebo koje boju
Oka tvoga nosi

Niko nije kriv za to
Što te volim toliko
Al osmijeh tvoj je kriv da znaš
Što me osvajaš
(posvećeno jednom zgodnom dečku )
By:Mira
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
JAMES BLUNT
YOU ARE BEATIFUL


My life is brilliant
My life is brilliant
My love is pure
I saw an angel
Of that I'm sure
She smiled at me on the subway
She was with another man
But I won't lose no sleep on that
Cause I have got a plan

You're beautiful
You're beautiful
You're beautiful, It's true

I saw your face
In a crowded place
And I don't know what to do
Cause I'll never be with you

Yes, she caught my eye
As I walked on by
She could see from my face
That I was, fucking high
And I don't think
That I'll see her again
But we shared a moment
That will last till the end

You're beautiful
You're beautiful
You're beautiful, It's true

I saw your face
In a crowded place
And I don't know what to do
Cause I'll never be with you

You're beautiful
You're beautiful
You're beautiful, It's true

There must be an angel
With a smile on her face
When she thought up
That I should be with you

But its time to face the truth
I will never be with you
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
JAMES BLUNT
GOODBYE MY LOVER


Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's mine by eternal right.
Took your soul out into the night.
It may be over but it won't stop there,
I am here for you if you'd only care.
You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals.
And love is blind and that I knew when,
My heart was blinded by you.
I've kissed your lips and held your hand.
Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me. [2X]

I am a dreamer and when i wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I know your fears and you know mine.
We've had our doubts but now we're fine,
And I love you, I swear that's true.
I cannot live without you.

Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me. [2X]

And I still hold your hand in mine.
In mine when I'm asleep.
And I will bare my soul in time,
When I'm kneeling at your feet.
Goodbye my lover.
Goodbye my friend.
You have been the one.
You have been the one for me.

I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
I'm so, I'm so, I'm so hollow.
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
LETEĆI ODRED
BEZ OBAVEZA


Riješimo to bez plača
ne hvatajmo se mača
Nek ostanu nam samo lijepa sjećanja
Na staro se ne vraćaj
i ljubav tu ne tračaj
bez novina,.. skandala

Odavde pa do juga
Zadnjih sam želja sluga
Samo ne traži onaj oproštajni sex
Prebaci samo sklopku
past ću u tvoju klopku
dok si rekla keks

Ulazim po bontonu
u tvoju zonu, uživanja
Daj mi daj jednom u tjednu
ko najboljem frendu, bez obaveza

A sada mi se čini
Zadnja je riječ izvini
ona se uvijek dobro koristi za kraj
Laž će biti neka
vidjet ćeš iz daleka

Odavde pa do juga
zadnjih sam želja sluga
Samo ne traži onaj oproštajni sex
Prebaci samo sklopku
past ću u tvoju klopku
dok si rekla keks

Ulazim po bontonu
u tvoju zonu, uživanja
Daj mi daj jednom u tjednu
ko najboljem frendu, bez obaveza

Trebaš me, trebam te
Povremeno zezamo se
Obećanja su bez veze
budimo bez obaveze
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
SAŠA MATIĆ
KRALJ IZGUBLJENIH STVARI


Ponekad sanjam te u snovima se gubim,
ali se probudim čim krenem da te ljubim,
više se tela tvog ne oseća toplota.
Budim se u hladnim rukama života.

Jer sve što prođe, sve što jednom prođe
kao po kazni uvek vraća se,
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dođe da prođe i opet sećaš se.
Svakog si jutra bolje nego sutra,
a svaka noć je uvek presudna,
jer hiljadu ti stepenika treba do vrha,
a jedan jedini do dna

I bolje da se ne vidimo nikad
ne živimo u istom vremenu.
Ja imam prošlost ti imaš budućnost,
snovi su između.
I bolje da se ne vidimo više,
jer shvatili bi tad u isti čas:
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prođe i bez nas

Bolje da nikada i ništa nije bilo
da sam prećutao sve što je srce krilo.
Zato se ne vraćaj tišinu mi ne kvari
pusti da budem kralj, kralj izgubljenih stvari.

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-23
ŽELJKO JOKSIMOVIĆ
IMA NEŠTO U TOM ŠTO ME NEĆEŠ


Ima nesto u tom sto me neces
Ostavljas mi vremena za druge
Gledam kako veselo se kreces
Kao leptir oko moje tuge
Ima nesto u tom sto me neces
Nesto cemu sama ne znas ime
Ima nesto u tom sto me neces
A sve znaci ne zaboravi me…

Ima nesto u tom sto me neces
Od te lazi nacisto umrecu
Ima nesto u tom sto me neces
I u tome sto ja tebe necu…

Ima nesto u tom sto me neces
Od te lazi nacisto umrecu
Ima nesto u tom sto me neces
I u tome sto ja tebe necu…

I u tome sto ja tebe necu…




subota, 18.08.2007.

NIŠT POSEBNO... SAM NEKOLKO SLIKICA...

več dugo nesam pisala...
zakaj mi se čini da mi tak započnu si postovi v zadnje vreme...?? a ne baš da ih je puno...winka kaj buš... kad mi se jednostavno neda ništ pisati... a i nemam kaj... a i ono malo o čemu bi mogla pisati o tome mi se neda... i tak...
ve sam ipak odlučila da nešt napišem... sam kaj i dalje ne znam kaj... dok bum mela o čemu zanimljivome pisati-pisala bum...naravno ak bu mi se daloyes... a za ve bum sam dela par slikica... od jenih slatkih peseki...pasmina-maltezer..:
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-18


Kaj nisu slatki?? ma kaj slatki-preslatki su... kak plišane igračkice...
i ja bi jenoga takvoga... a do onda dok ga ne nabavim, bar ih imam na slikici...
idem ve...
ajde pozdrav sima!



| komentari (100) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.