calica&pahica

utorak, 18.12.2007.

eee opet ja....malo sam vam napravila neki slide sa slikama sa mog rođendana 11.11. heh godine nisu bitne lol....ugl ima ih još 50-ak ali dugo traje pa mi se nije dalo čekat....uživajte gledajuči
pozzz i puffe svima...-ćalica-.....

- 15:29 - Komentari (21) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.12.2007.

ewo opet ja pišem post ....ko po običaju nema ništa novo...hmm,,,,subota..bilo zakon došle oko pol 1 kuč i ja pogledam na mob propušten poziv od mame odzvonim ja njoj tek ona meeni kaže pa mogle ste u 1 krenit mi smo kod kumova nečemo još kuči....a paha spavala kod mene bile smo jako jako burninmadheadbangmad.....ali ubrzo smo našle jeger....u kuhinji pa smo se brzo odljutile i počele hm..udarat partypartyheheheh....
i onda ja bila izbedirana što me niko neče(dečkinono)heh i onda mi je x osoba poslala sms pa sam bila heppppppyyysmijeh

ugl nova događanja u đakovu hm...malo ih je a znam jedino za koncert olivera 21.12 i božični turnir naravno idem svaki dan gledati heh cereknogomet,nogometaše,dinamo.....
eto nadam se da če se paha javittj. neču pisat postove dok se ona nejavi ionako ovo niko ne čita a još manje komentira...

pa se nadam da ču dobit koji komentar....crycry
naravno pozzz:pahi
mislavugreedy
mižurismokin
1ptmah
mari smijeh
zvoni-smeče zubo
lindicerek
điđi
komšiču tadiču
i svima koji čitate ovaj blog.....
veliiiiiike puffffe kisscerekcerek
.....ćalica.......
- 19:23 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 11.12.2007.

eeeewo mene...nisam prije mogla uči u blog editor i pisat postove tak da....pahi se nešt smrdo net pa če postove pisat kod mene....nisam se nadala da čete mi tako ispljuvat moju pjesmu.....crycry
moram danas nagovorit sivog da mi da dva nadam se da oče....
pa ču onda valjda moč ić u samobor sa kumovima pahom i lakijem hehe držat sviječu....finofino
i neznam šta da više pišem pa ču onda i ja malo pozzzdravljat....
pa onda pozzz :
pahacerek
mina
mižura
darchypartysmokin
mara
smeče
vale
điđi
komšu tadiča zubo
tony p....
večinom oni koji ostavljaju komentare samo njih cerekcerek
ako sam nekog zaboravila samo nek se javi dodam ga kao edit hehe
(puno komentara)plizzzzyes
voli vas sve cerekkiss
-......ćalica......-zubobeljsmokinbang
- 10:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

petak, 07.12.2007.


evo moja omiljena pjesma
nadam se da se moja mala spličanka paha neče ljutit
- 12:19 - Komentari (28) - Isprintaj - #

srijeda, 05.12.2007.

ćala i paha pišuuu

ewo uživamo kod čale na max adesl heheheheh.....i čekamo da se ispeče neko jelo koje je čala smislila ako hočete recept javite se...i totalno smo šokirane komentarom na blogu 4rt onak cura sa ssš hheheh...bilo nam je savršeno u školi paha zaradila 13 komad hihih a ćala se glupirala(naravno)
i onda poslije škole smo išli na kaffu sa lakiem i spaykiem heh u cape gdje su bili pola 4rt heh...danas begamo sa tiboea i idemo na pazarište igrat nogoš....vojimo vas sve...
očemo komentara....
pussssa
paha&ćala
- 17:33 - Komentari (33) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.12.2007.

.........

e sjetih se objavit pjesme sa predizbornog skupa hdssb ako čitate dobro i pažljivo neki od vas možda i skuže o kome i čemu se radi:::a to su:
ćalica:::
Tugo, nesreco

Ona dolazi, jednostavno osjetim
mozda mi sapne snijeg sa grane
sta mi donosi, kusur od ljubavi
il' malo srece minulih dana
ne znam kako, al' znam, ona dolazi

Kad suze govore, istina razvaljuje
i svaka rijec me obori s nogu
to sto si varala, to bih ti oprostio
al' sto si mene, to ne mogu

Tugo, tugo, nesreco
nikoga nisam tako volio


paha::
I u dobru i u zlu, ja bez tebe ne mogu
srce si mi taknula rukom bijelog anđela.
Jedan život malo je, da se srce napije
uvijek žedno ljubavi, dva života treba mi.

Sve te više volim ja, ljube moja
volim za života dva, vjero moja.
Jedan život malo je, za mene i za tebe.

I kad prođu radosti, ove naše mladosti
isto ću te voljeti, kao danas, ljubavi.
Jedan život malo je, da se srce napije
uvijek žedno ljubavi, dva života treba mi.

----pozzz kumu--hehe
- 19:34 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ćalica:):):):)

eeeee ljudovi sjetih se ja svojih vjernih obožavatelja koji redovito posječuju blog....nema takvih...headbangeto ja sam vam danas jako happy dobila sam maxadsl i 5 iz tjelesnog hehehe kozlić lol...belj..nisam se javljala sto godina tak da neznam šta da pišem...e da ugl kao što je vjerovatno svima rečeno (zna se koji su izvori) da smo ja i paha krive za raspad društva....nije točno ....svašta se tu izdogađalo ma ugl bolje je ovako....mirna bosna...i tak da nepišem više gluposti a najbolja sam u tome...idem pisat referat iz povijesti ak dobijem 5(a dobit ču heh_umišljena)neču past povijest i onda prolazim na polugodištu hheh i imam 5 neop.tak da ak skupim još 1 OPOMENA hehe eto ljudovi znate da vas ja sveeee cerekcerekcerek
....ćalica...deadcereksmijeh
- 18:26 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.