calica&pahica

subota, 22.09.2007.

sam na kratko....

eto da vam se javim sam na kratko.....danas mi sestricna hrvatski predavala mjenja mi rasku uzasheadbang.........osim toga nista zanimljivo......na msn-u nema nikog zanimljivog......ni na chatu....ma ugl dosada vladabang.....da i ako neko ima nesta protiv mene nek mi to kaze a ne da ostavlja komentare na drugm blogovima jel moze?.....mislim da ce on(prije ona) znat o cem govorimsretan.....poZZmahwavemahwavemahwave pusssam vas svekisskiss
m-a-r-i-n-a-zubo
- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.09.2007.

moj dinamo jedna i jedina največa ljubav

...i tako moj dinamo izgubio od ajaxa a ja sam odlučila prati prozore s domestosom hehe....pošto su moje tri suradnice u blog dizajnu hajdukovkke heh neka se neljute ali to je jače od mene moj dinamo....
ali ja sam uvjjerena bar kad se radi o dinamu da nema predaje ....
pozzdravljam ovim putem svoga brata mislava koji negdje vjerovatno po zagrebu s bratičeem pije radi rezultata (trebala sam i ja bit tamo ali nije me htjeo povest kaže da sam pre balava headbangheadbang)pozdravljam vas pred malim ekranima i sve u studiju i režiji....
pozzz pusa svima hehehdeadzubonutkiss
- 22:02 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.09.2007.

eo mene......

i tako ja prva tj druga napisala postić....a bas me zanima ko ce sljedeci......i tak....jooooj kak mrzim tu rijec....no dobro.....danas nista zanimljivo...trenutno se bavimo prikupljabjem slika za blog...a valjd cemo nest fora nac......neznam sta jos da napisem........a valjd cu smislit nest do sutra...a do tad poZZZZZ....wavemahwavemah
pussssam vassssskisskisskiss
- 22:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 16.09.2007.

lazeeeeeeeee ewo mene počela ja malo radit na našem blogu....
blog je o našem društvu iz "spavaonice"hehe
to su :mina,any,paha i ja (ćala)i tak odo malo do msn pa onda očekujte sljedeči post nagodinu hehe pozzzzubozubo
- 22:46 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.