dvije bezimene budale

21.06.2006., srijeda

OBAVJEST!

B1 vise nece pisati ovaj blog.znaci pisati cu ga samo ja:B2.i ove slike od thompsona na blogu je on stavljao i ove neke pjesme a meni se to neda sada brisati pa nemojte mislit da je to moje.i tako.ja sam dans bila na moru na icicima i nije mi bilo bas nesto dobro.iznajmili smo pedalinu pa smo se na tom zajebavali.isli smo ca s mora oko 5 pa sam isla u zoo shop kupit piljevinu i hranu za hrcka.jedva cekam da ga dobije. sve sada imam,jos samo hrcak fali.dat ce mi ga vidim bratic besplatno.reklas am to starom i on se naljutio i rekaom da ja nesmijm imat hrcka pa cu ga imat da on ne zna.bit ce u mojoj sobi i nadam se da nece skuzit.a to ful nije uredu sta mi neda da imam hrcka,pa sama cu se brinut za njega.e i da!da nas mi je macka izlegla 3 macica¨!!!!bas sam sretna!ujutro me probudila i mjaukala je i odma sam znala da treba rodit.ja onako pospana neznam sta da radim.onda sam je stavila u jednu kutiju i sve joj sredila i oustila je da rodi.bas sam bila sretna jer sam jedva cekala.i tako ja sada imam meckau koja je najljpsa na svijetu,3 macica a sutra cu imati i hrcka!bas super!slikat cu ja sve to pa cu stavit tu slike.e jucer mi bili kod plodina i vozili se u sutu sa b1 i ona naglo zakocio i livia i ja se zabila tamo i ja skoro slomila zube.e to je bilo strasno!ja brzo pogledam dali mi ide krv ali na svu srecu nista mi nije bilo.
dansa smo isli do m.b-a i meni bilo dosadno i ja posaljem poruku ani ako mogu doc do nje i bilo vec negdje 9 h i na kraju smo vida mario i ja dosli kod ane na marcelje oko 10 h pa smo isli kod luke doma i njegova stara nam je skuhala kavu.bili su jos neki i bas smo se zajebavali i napusili,pricali neke besmislene stvari.evo igrali smo neku igru da netko mora napisati na papir neku recenicu pa drugi kmora napisati jos jednu ali da se rimuje sa zadnjom rijeci od te prve recenice.evo tu mi je taj papir pa cu prepisati:

LJEPO JE SUNCE NA NEBU
U BOG TE JEBO
SVRSIT JE TREBO
IDEMO U GRAD NA SLADOLED
KO JEBE SLADOLED,JA VOLIMŽAK JE SPEKO MLJEKO
JEBEM TI SVE SRPSKE
ZELENE MEMBRANE VOLE BUREK
DA ZNAM ,MRZILA SAM GA ODUVIJEK
JA BI ŽENSKE JEBO
SVRŠIO MUJO I AM KING
IDEMO SVI U RING


hehe,kako spaljeno.nista nema smisla.a bas smo se parali od smijeha!i onda smo jege isli doma sa marcelja do marinica i cijelo vrijeme nas je pratio neki pas.ja mislim da se taj pas zaljubio u vidu!al majke mi!ajoj neznam sta da vise pisem.ponestalo inspiracije.dajte ostavite malo koj komentar vi koji ovo citate.ajde pa bok!

<< Arhiva >>