dvije bezimene budale

17.04.2006., ponedjeljak

Konačno i ja..

E ovako...za početak SRETAN USKRS! E tolko o tome!! E da i oprostite sta nikom ne ostavljam komentare al ful nemam vremena i opce nisam na kompu ko i prije!!

U mom zivotu nista posebno novo!! Konacno je mar** doso doma (do sada je zivio kod bake) i sada smo vise vani po danu i tako...mi smo bas sjebani cijeli dan sjedimo doma i onda tek navecer idem van! Strasno!! Evo sada tu cackam nes po kompu....na MSN-u nema nikog pametnog!! I meni je DOSADNO!!! E i mi idemo van tek u 9!! Pa ja njih ne kuzim zasto tako kasno...strasno!! Ko ce to docekati!! Sada stalno idem kod silne rodbine po nekim ruckovima njami i tako bez veze!! Bas bude dosadno!! namcor

Evo neznam vise sta da pisem pa idem polagano ca...i vama ostavit komentare yes Ajde pa se bok!! lud

<< Arhiva >>