dvije bezimene budale

04.04.2006., utorak

Alo

Evo mene!! Evo stvarno neznam šta da pišem ali mi je dosadano pa pišem!! Eh B2 je u Zagrebu pa je nema na msn-u i tako...i zato mi je dosadno!! Igram Icy tower i posto sam ovisan o njemu!! Ali doslovce ovisan!! To je tako glupa a zarazna igrica da je to strašno no

E da....ja se danas vratio iz škole i ja sam doma i dolazim pred vrata i gledam neka kutija! I idem ja to viditi a unutra dvije one ljepe kokošeeek!! Ne one obične nego neke baš ljepe (kolko kokoš može biti ljepa)!! I sada ja se čudim i zovem ja starog i on meni kaže da nebiš slučajno to diro ko zna cije je to!! A on to narucio jer je sada jednom decku (5 godina) rodjedan i ful voli guske iz crtica i zove ih gutke i tako...uglavno sada imam posla sa njima!! Baš sam ih sada premješto jer im je ledeno!! Eh da zovu se Đurek i Frankica rofl....za poludit naughty dobro neču više kokodakati!!! nono

E da evo vam link za jednu stranicu!! E ismijat čete se do suza i 100% čete se barem 2 minute zadržati na njoj!! Evo KLIKNITE OVDJE!!!!!!!! E ostavite komentar kako vam se svidila stranica!!wink


<< Arhiva >>