dvije bezimene budale

09.03.2006., četvrtak

EeEeEeEeE!!

EeEe...nema veze! Evo da vam se malo javim! Nismo več dugo nešto pisali jer nema baš nečeg posebno zanimljivo šta bi reko! Škola....na mjestu! E da ispravio sam matišu prošli tjedan i jučer ju piso i dobit ču komad! Al jebi ga! Prošli vikend su mi starci išli negdje pa je došo moj najbolji frend spavati kod mene! Zvao sam ga u petak na večer a on se u subotu cijela danborio sa starcima i sa babom i didom da dođe jer ga nisu pustili! A šta je najbolje od svega stara ga pusti a baba ne...zamisli! Šta mu baba neda! Mislim jasno mi je da kad mu stara neda da nesmije iči ali baba mu neda a stara da i nemože doč....to meni ne ide u glavu! Al ja mu reko da če doči i B2 i onda je oko osam sati tek došo! I onda sam mu ja reko da B2 ustvari neče doči i nadurio se! I tako je bio jedno sat vremena ljut al ga je prošlo..hehe! Šta se odma ima durit! Al nema veze! I tako baš nam je zakon bilo...487 puta je zvao B2 na mob! Poludila je...al nema veze! I tako pišem ja ovaj post reda radi jer vidim da ne ostavljate komentare...:( ! Al sada valjda očete...ja se nadam! Ajd pa se ŽIVILI!!! E da još nešto da vam se pohvalim! Na onom drugom blogu "bogihrvat2" neko mi promjenio šifru i nemogu unutra! A moji šifru niko nije znao i nigdje nije zapisana! A frendu na blogu "mihrvati" on nemože u blogeditor isto mu kaže da je kriva šifra i neko mu je ušo promjenio dizaj stavio druge priče...UŽAS!!!!!!!!! A na ovom blog primjetit čete nam pola postova i bilo je sve sjebano i boxovi i dizaj i sve! Al kolko tolko se vratilo u normalu!! Ajd sad sam napokon završio! Ponovo AJDE PA SE ŽIVILI!!!

<< Arhiva >>