dvije bezimene budale

13.02.2006., ponedjeljak

Molimo unesite vaš naslov ovdje!!

Evo prvo jedna vjest!! Od frenda iz razreda je krepo pas!! Pa bih molio sve čitatelje da naprave stanku čitanja 1 minutu za odavanje počasti uginulom keru!! Hvala!! I kad smo več kod pasa!! Moj je sinoč došo doma sav izmlačen!! Neznam jel ga auto lupio ili su ga psi izbili ili šta!! Uglavnom cjeli dan nije izašo iz kučice, niš ne jede a kad sam ga nagovorio da izađe van nije mogo stajati na nogama!! Sav je krvav i nikakav!! Tolko o psima!! E da...kao što je B2 rekla ona ide svirati bubnjeve!! A ja sam bio kod jednog frenda kao na nekoj probi pa probo to svirati! Ne mogu se pohvaliti da je išo al ajde!! A jebi ga kad mi nije ljepo objasnio!! Nije mi slon reko neš za nogu kako treba držati na onoj kasi pa sam ja to kontra držo umjesto stisnuto ja to držo otpušteno i onda si nisam sve mogo posložiti u šupljoj glavi!! Al nema veze treba malo vježbati!! Ja mislim da kada kupi bubnjeve da ču stalno visiti kod njega!! I tako....evo da i ja čestitam rođendan toj frendici!! Pa....SRETAN ROĐENDAN!!!!!!! Evo danas sam vidio onu likicu...jooooooj! Bio sam tako podosta vremena sa njom!! Jedva čekam subotu!! 1. zato jer ona dolazi 2. nisam bio prošlu subotu 3.koliko je sati 4.šta ima 5.na placi .....:)!! Evo o školi mi se opče neda pričati tako da ništa...idem ja pomalo!! Ajd uživajte!!! EVo jedna slika "mog" psa kako se tuče!!

<< Arhiva >>