dvije bezimene budale

11.02.2006., subota

Ja bolesna budala!

Evo opet mene!! Pišem ovaj post polako jer znam da polako čitate!! Ja sam i dalje bolestan!! Imam glupu temperaturu i nemogu iči van!! A svi su vani....baš svi!! Čak sam i psa pustio i on je vani, a ja ležim u glupoj kuči radi glupe temperature!! Kako je to čudno...bolestan sam več 15 godina a tek sada to izlazi na vidjelo :)!! Cjeli glupi dan tu ležim u krevetu i igram glupe igrice i gledam glupu televiziju i sve je glupo kad nisam vani u glupu subotu!! Sad se cjela rijeka zajebava i negdje je, pa čak i stare babe i noniči...i oni su sigurno negdje!! I tako pošto mi je bilo jako zanimljivo danas u krevetu nemam vam šta reči!!! Pa budite pozdravljeni!! P.S. htio sam staviti neke slike ali sam več stisnuo "objavi post" tako da ništa!! Evo koda da jesam...al nisam!!

<< Arhiva >>