On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Iako dva dana-grrrr, peti je!

Moram priznati da se zadnja dva dana, za vikend, nisam držala dijete!
Problem je bio u tome što sam u subotu cijeli dan putovala dole, a u nedjelju oko podne smo se vraćali gore!

Moj jelovnik u subotu išao je ovako:
3 kave s mlijekom
2 xenicala
2 vrečice (velike) onih štapića sa sezamom
jogurt

A nedjelja:
4 kave s mlijekom
jogurt
bio pecivo s sirom i sezamom
ogrrrooman tanjur voćne salate (ananas i lubenica)


E vidite..nije to toliko ni loše koliko inače jedem, ali eto..nisam ništa drugo mogla. A ni stigla.

Danas sam dan započela jogurtom i bio pecivom....i malo završila navečer sa par jafa keksa. Uh baš sam zeznula dan!

Baš sam lijepo izdržavala...grrrrrrr

No od sutra idem dalje! Moram!


|ponedjeljak, 31.08.2009. , 15:03|

| Komentari (7) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.