On/Off

Design by: N-dizajn


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Treći dan....

Eto mene...mah

Malo sam promijenila pozadinu. Ova mi se baš sviđa cerek

Gotov i treći dan.....thumbup

DANAS SAM JELA JOŠ MANJE! roflroflroflrofl

Hm..po meni i previše manje al ajd. rolleyes

Kao prvo zaboravila sam od posla išta pojesti do pet.
Popila sam 3 kave i dobro se ispušila. Užas! burninmad

Kad sam izašla s posla počelo mi se mantati i odmah sam
pohrlila u prvi dučan i čopila lagani jogurt i bio pecivo. Odmah mi
je bilo bolje. I kako sam znala da je to premalo a nisam htjela
unositi smeće, otišla sam do DM-a i kupila one kolutiće od
ekspandirane riže. Baš mi je dobro bilo prigrist nešto što uopće
nema okusa ni začina i još imate feeling da žderete stiropor zubo

Sve u svemu zadovoljna sam. thumbup

Dakle kalorije:

3 kave s mlijekom (malo šećera) - 120 kcal
bio pecivo - 150 kcal
Bioaktiv jogurt - 40 kcal
xenical
6 kolutića ekspandirane riže - 300 kcal

Sveukupno - 610 kcal roflroflroflroflroflroflrofl

Sutra eto idem na put. Idem po svoga dragoga pa ćemo do
Splita na dva dana. Jako sam happy radi toga jer ću se opet
moći okupati. Obožavam more. To me toliko opušta i puni
baterije za ovaj zagrebački tempo života. Ujedno ćemo
prošetati Omiškom plažom, što radimo svaki puta.
Ajme cure kako je tamo lijepo. Ta plaža je raj na zemlji.
Dugačka i pješčana. cerek

Pogledajte vi ove slike






Inače, sve smo papire pokupili za svadbu i u ponedjeljak idemo
dogovoriti 9.10. kod matičara. Fala ti Bože, jer mi je već dosta
bilo papirologije i smucanja po administracijskim ustanovama.

Ono što mi je palo na pamet je....da bi kroz par mjeseci ipak dragi i ja
mogli napraviti neki tulumčić za ekipu. Pričao mi je najbolji frend
da ima planinarski dom na Sljemenu gdje je atmosfera mrak.
Navodno je on tamo imao okupljanje ekipe iz gimnazije nakon
sto godina i platili su 250 kn i za tu cifru i nočili te se dobro
nažderali zagorske kuhinje koja je uključivala i šnicle, krumpirić,
srneći gulaš etc. a da ne velim još da su cugali što god su htjeli cijelu noć.

Tako sam ja došla na ideju da bi tamo mogli organizirati kroz
par mjeseci neki tulum i proslaviti vjenčanje sa najdražima.
Malo sam "guglala" i našla slike doma....








Kaj velite? cerek

Idem vas sada malo čitati i komati i pišem vam u ponedjeljak.

Pusa cerek


|petak, 28.08.2009. , 20:22|

| Komentari (5) | Da/Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.