aH,taj Marino!!!!!! - Moje pjesme,moji snovi!!! - Blog.hr

Moje pjesme,moji snovi!!!

13.05.2008., utorak

aH,taj Marino!!!!!!

Ja fkt ne kuzim ono,ej...Prvo me htio pobljubiti,a sad kad sam mu rekla sorry i hocemo li hodati on hladno kaze NE!!!! Oduvijek sam mrzila tu rijec NE.Ja njega vise ne prepoznajem.Pitala sam zakaj ne zeli hodati sa mnom i ponovila sam mu da mi oprosti!!!!
I on hladno opet ponovi NE!



HLADAN TUS!

I nasao je novu curu!!!!!!! Odmah koja mu je prva naisla!!!!! Ja fkt ne vjerujem!!!!!! Zar me je tak brzo prebolio??? Ili ipak mu treba netko???
A ta cura mu je jedna mala iz mog razreda,MOJA DOBRA PRIJATELJICA!!! I ja je pitam kak su prohodali,a ona veli da je ona odavno zaljubljena u njega i da ju je on ito da hoce li mu biti cura,Ja sam joj rekl da mu je ona samo dok mene ne zaboravi.Ona meni veli da sam ljubomorna na njih jer su zajedno.Ja joj velim da ona ne moze prihvatiti to sto mu je ona samo zajebancija tj. samo dok mene ne zaboravi. I sutradan u skoli jos VECI HLADAN TUS! Vidlia sam kako se ljube!!! Vidjela sam da me Marino promatra dok je ljubi i vidi se da mu ona nista ne znaci.A ona ga je tako s ljubavlju ljubila da mi je bilo zao.

KAK DA JE UVJERIM DA JE MARINO ISKORISTAVA??
HELP,PPL!
- 13:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (9)

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Da znate koliko je sati!