06.03.2005., nedjelja

Naslov:Dominik

Pa evo,pošto ti pitaš,ti si sljedeči.Dakle,danas pišem o Dominiku.On je moj(jedan od najboljih)frend koji je stvarno uvijek spreman pomoći svima,pa tako i meni,nebitno o ćemu se radilo.Imam dojam da se ove godine puno više zajebava nego prošle,valjda ga je napokon udrio pubertet.Ali zato ove godine to jako dobro nadoknađuje.Stvarno mi je žao šta nisam vidio kad je na satu prof.Šepić šef nasred sata uzeo jabuku i počeo je njupat.Ovo ljeto njegov rođendan bio je jedan od najboljih rođendana na kojem sam bio,i naravno da se nadam da će i ove godine biti jednako dobar(nešto me ovih dana hvata nostalgija za ljetom.Hoću LJETO!!!).Vozi mrcinu od motora i uvijek te voljan odvest gdje ti treba (recimo, hehe).Sad je nedavno počeo s tim piercinzima šta se meni ne sviđa,ali sto ljudi sto čudi.Prepoznat čete ga po tome što je jako visok.To mi je puno pomoglo kad smo bili na koncertu od Prljavca.U jednom sam se trenutku bio totalno izgubo, i bio sam izgubljen sve dok nisam vidio visoko dignutu ruku sa "gustim sokom" u njoj.Jedan je od rijetkih dečki koji uz to šta je full strava,ima i dobre ocjene,Što zaslužuje svaku pohvalu.To bi bilo to,ukratko jedan od najboljih osoba koje sam upoznao.Toliko o našem Dominiku,sad malo o meni.Jučer sam bio u Ljubljani na utakmici,i naravno dobili smo 11:8(najbolji smo).Došli smo u Rijeku oko 10.Ja sam samo išao dat torbu starom,i onda sam išao u Opatiju.Samo za informaciju,jučer je bio jedan od najdosadnijih izlazaka u mom životu,išli smo do Barbarosse,Elfa,šugave osmice,da bi napokon oko 2 došao doma,i odgledao davis cup(svaka čast na pobjedi!!!!!)do 4,i otišao spavat.Danas sam se probudio oko 9 jer sam morao ić na krštenje moje nećakinje,Nike.Bilo je strava,poslije smo išli na ručak u Villu Vranješ(klopa za prste polizat)i došao sam doma,malo se naspavao i došao na net.To bi bilo to,nauživajte se do srijede.Pozdrav!!!!!p.s dajte mi ostavite malo više komentara,pa pogledajte koliko sam napisao,ko ostavi komentar dobije čaj od kamilice,mwuahahahahaha.Živio Tito!!!!!!
- 21:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OVDJE ĆEMO PRATITI SVE DOGODOVŠTINE 2a RAZREDA OPATIJSKE GIMNAZIJE