01.03.2005., utorak

Hey ljudi! Pa di ste? Pa nije vas valjda škola odvukla u dubine umora, jada i blogovske odsutnosti?! Fuck school

TOTA, DINKO, BOLANCA pa di ste ?
Da bas a mi smo jebenu skolu i na blog dovukli a bas smo jadni i jos se cudimo sta nemamo bas previse vjernih citatelja, ali kad nemam o cemu previse pisat nego o skoli kad tamo provedem 5 -7 sat svaki dan pa onda se skoro ništa drugo ni ne događa izvan nje osim vikendom naravno :) uglavnom danas nije bilo nista zanimljivoga sta bi mogo stavit (napisat) na ovaj blog ali samo cu rec da je bilo ok pitala je samo gigota ( koji ce jos dobit .... zbog moje glave, maznuo sam glavom u klupu ali sve je ok) biologiju i to je dobro proslo .... dobio je 3 e da i Dinko je ispravio glazbeni :), a tota je dobio komad bez razloga , ma reko sam vam ja da smo mi strava razred a svi stalno nesto seru po nama. Sada smo opet na netu ja i Domo i on pise post pa ce oni i stavit sliku ( meni se sad neda ) .
To bi bilo sve, nastojat cu vam pisat samo zanimljive stvari sta su se dogodile u nasem legendarnom razredu a ne dosadne i ubitacne .
Malo sam morao filozofirat i odugovlacit sa recenicama da bi post imao vise rijeci ajde do tipkanja pozdrav nasim malobrojnim citateljima
- 22:19 - Komentari (5) - Isprintaj - #

< ožujak, 2005  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

OVDJE ĆEMO PRATITI SVE DOGODOVŠTINE 2a RAZREDA OPATIJSKE GIMNAZIJE