Extended Stay in USA

subota, 22.12.2007.

Veni,vici...vratih se

Evo mene natrag kuci. Sad mi je ono 'Dome slatki dome' poprimilo potpuno novi smisao ili 'Svugdje je lijepo ali kod kuce najlijepse' pa su to najcesce prve recenice kad me pitaju kako mi je bilo na putu...
Iako je negativnih dojmnova bilo...i to dosta,necu na ovom blogu o njima... vec
samo o lijepom.
Stvari (i ljudi!) radi kojih bi se vratila u Ameriku:
1. Tekici
Photobucket
Photobucket
Upoznali smo se preko meni drage osobe s foruma (jja-moni hvala!!!)s Makedoncima koji su se u potrazi za boljim zivotom preselili u Chicago. Iako smo s prvi put vidjeli bilo je kao da se oduvijek znamo.Ljudi su tako prekrasni i ono, osjetili smo dobrodoslicu kakvu rijetko osjetis a pogotovo kod Amerikanaca (koji su se krizali nogama na cinjenicu da smo mi isli se naci s 'nepoznatim' ljudima).Ma nemam rijeci za Natasu i Mikija i ako se budem morala vratiti ponovo tu bit ce mi upola lakse jer znam da im se mogu uvijek javiti. JOS JENOM VAM OD SRCA HVALA!
2. Snijeg
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Snijeg koji je tamo napadao je snijeg kakvog ja godinama kod nas nisam vidjela. 'Pravi' snijeg, savrsen za snjegovice,grudanje,sanjkanje i ostale akcije koje su nam cinile zimu laksom dok smo bili klinci. Sad se vecinom svelo na kuknjavu jer moras ujutro cistiti auto i snijeg je postao nekima nocna mora.... ali ameri voze super aute i imaju pogon na cetiri kotaca tako da ni snijeg nije frka.Malo je bed bio u hotelskoj sobi ali kad vidis idilicnu kucicu na vrhu brijega,iz dimnjaka se pusi a okolo nje snijeg, pomislis da ti je jedan pogled kroz prozor takve kuce dovoljan za srecu.
3.kolaci
Photobucket
Photobucket
Radi browniesa, muffina i cheesecakea bi se zrtvovala za jos jedan mjesec.Ovaj cheesecake me je stajao par gastala al sto ces,vece oci od zeluca...al bi ja opet jedan komad....(kombiniran s ovom cokoladnom bombom njami)
4.Aljaski halibut
Photobucket
opet hrana..ovo sam jela tamo 3 puta i svaki put je bio savrsen.Uglavnom,najbolji komad ribe koji sam ikad jela i super pripremljen
5.i opet kolaci.....
Photobucket
cokoladna torta i cheesecake(ljudi, kaaaaako je to dooooobro!)
6.soping
Photobucket
ok,morala sam i ovo spomenuti...pogotovo kad sam se pogledom u nase izloge podsjetila kakve su nase cijene.A i usluga je na puno visoj razini od nase.
7.Chicago
ovaj grad mi se jednostavno svidio a mislim da nismo sve vidjeli pa...
8.kuce
...eh da mi je jedna mala, drvena....
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

ali sve u svemu ¨it's nice to be back home¨ i otkad smo se vratili provodimo terapiju vracanja u kozmicku ravnotezu slusanjem Balasevica ...Do nekog drugog puta u Ameriku zelim vam
SRETAN BOŽIĆ I SRETNU NOVU 2008.!!!!!!
EDIT: morala sam promijeniti dizajn bloga jer u onom 'starom' su slike bile 'izrezane'
- 21:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.