Extended Stay in USA

ponedjeljak, 03.12.2007.

Shop Till We Drop

Evo jos jedan soping vikend iz nas i opet se nismo odmorili, cak dapace, vise sam umorna od vikenda nego od posla... A samo smo obilazili trgovine.... $$ se rapidno tope a jos moram kupiti dosta stvari (poklona) tako da budem oslobodjena makar kod kuce trke po trgovinama. Tj.mislim da ce mi sopinga biti dosta za jedno dulje vrijeme (ako mozete to povjerovati !?!) U subotu smo bili u Gurnee Millsu - to je ogromni soping centar sa outlet trgovinama ali ima i `normalnih` trgovina sa `normalnim` cijenama... Ajme, al sam se pogubila, ali ajd malo da vam opisem ponudu u pojedinim trgovinama. (i izvan Gurnee millsa, jer sam se jako razocarala u neke trgovine, ponuda na netu porekrasna akad udjes u trgovinu izgleda kao neko skladiste)
Prvo sam naisla u trgovinmu o kojoj smo vec raspravljali -
Forever 21 - ugodno sam se iznenadila izgledom trgovine,jaaako je velika i zbilja je super ponuda.Ogroman izbor stvari na snizenju. Ali,ja sam primjetila da kad je previse stvari da se totalno izgubim.Mislim da ne mozemo procesuirati toliku kolicinu informacija tako da od sume nisam vidjela drvo ipak.... Probala sam valjda sve svecane haljine u toj trgovini i mogu reci (i za ovu trgovinu i opcenito) da meni njihove velicine ne pasu. To govorim za malo finije stvari gdje se svako odstupanje vidi. Jednostavno,probala sam otkad sam ovdje valjda stotinjak haljina i sve su mi velike i to cak i najmanji brojevi (vecina ih cak nema ispod 2 a to mi je veliko).Jedino su one h und m hlajine bile ok jer je to ipak prilagodjeno europskim standardima. I niam jos probala svecanu haljinu a da nije neka sintetika (jos jedan uzrok moje naelektriziranosti). Uglavnom, forever 21 - thumbs up! (kupila hlace,vestu,taice,majcu kratkih rukava)
Aeropostale-simpa trgovina namjenjena americkim tinedjerima.Lijepo je uredjena,iako sam vecinu stvari `prerasla`.Isplati se kupovati stvari na akciji a to su trenutacno veste wink
Banana republic-skoro svima poznata trgovina.Jako je lijepa ali i skupa. Mislim,da zivim i zaradjujem u Americi to je trgovina za srednji sloj i mislim da je to njima pristupacna trgovina s kvalitetnom odjecom ali ipak,,,, ipak,,,, ima isto jako lijepih vesti na snizenju (al mi vesti je dosta) a i ima `clearance` dio (roba snizena 70 i vise %). kupujem suncane (!!! cool) naocale.
Gap outlet-gap je meni opcebnito poprilicno slican benettonu,ima puno krasnih stvari,klasicnih (rolki i vestica,hlaca) ali je dosta skup,ipak u ovoj trgovini je sve po pola cijene pa i vise,,,,
New York and Company -ova trgovina mi se jako svidjela. Jasmin mi je rekao da su prosle godine njihove stvari reklamirali likovi iz Grey`s anathomy. Trgovina je lijepa,ne bas povoljna ali stvari su kvalitetne i fine. Moram jos malo pronjuskati sto imaju,jos si nisam nist tamo kupila.
Aldo cipele jedna od rijetkih `normalnih` trgovina sa kvalitetnijim koznim cipelama.Uopce ne razumijem amerikance i njihov odnos prema obuci. Uglavnom,i kad vidim osobu koja je normalnije obucena samo `bacim` pogled na noge (a di bi ja gledala drugdje? rofl) i
prenerazim se! Uglavnom, ja bi to ovako opisala - 20% ih nosi neke klompe i papuce (kao papuce za kucu) po ulici na ovojh temperaturi,ali i da je toplije ne mogu negirati cinjenicu da to jednostavno izgleda GROZNO. Vrhunac su im one gumene papuce Crocs koje su njima opet vrhunac ljepote (sefica kupila svom sinu takve). Meni su one nesto najruznije ikada (mozda se netko nece sloziti sa mnom ali do kuda mora ici udobnost nausturb estetike,da nosimo sad gumu na nogama?!),30% ih nosi tenisice na sve i svasta sto je ajd i ok.Znam da su tenisice udobne i na deckima ok ali njima su sve tenisice one tenisice za trcanje,uglavnom neki modeli bezvezni (nisu kao cipele)i 20% i nosi jednostavno ruzne cipele,20% uggsice i buce, 10% cu dodijeliti ljudima koji se ajd trude biti sredjeni i daju na cipele relativno puno novaca,da ne bi ibla ipak preosudjujuca.... Uglavnom od lijepsih cipela su to balerinke kojih sam se nagledala svih modela i cijena (jako su jeftine). Koliko sam skontala od cipela na petu preferiraju spicoke. Ali po trgovinama sam se zbilja nagledala cudnih cipela i vecinom nisu kozne.Jako je velika razlika izmedju cijena koznih cipela i onih od `handmade materials`-a(trebalo m ije vremena da skontam sto to znaci a pise na skoro svakim cipelama).Kod nas to ipak nije slucaj. Pregledala sam masu cizama i jednine koje izgledaju pristojnije i kvalitetnije su 100$.
Trgovine koje su me razocarale....
Rue 21-za ovu trgovinu niste mozda culi ali na internetu im je poprilicno dobra ponuda,sve pregledno i lijepo a kad sam uspal u trogvinu!!!! fiju,,,,doslo m ije dapobjegnem kako to izgleda ipak mi je pogled pao na cipele za 5$ (imam zabranu na iste iz razloga jer bi mogla ih vagon kupiti a kostat ce nas overwighta)i na neke torbice.... Ali to je definitivni primjer koliko izgled trgovine utjece psiholoski na kupca.
Wet Seal-isto trgovina za americke tinedjerice ali sve srtot od odjece koji na netu izgleda fino a kad vidis to uzivo ne mozes prepoznati...
Payless Shoes ok,od ove trgovine nisam puni ni ocekivala jer su cipele zbilja jeftine pa cu joj dati kredita,ali ipak se jako tesko snaci jer su sve cipele u otvorenim kutijama i jako se tesko snaci u tom neredu po trgovini a 90% cipela je katastrofa. Ipak nasla jedne tenisice ali sam vec kupila jedne pa nema smisla Champion tenisice za 30$
....i kraljica razocaranja za mene je,jer sam od te trgovine zblja jako puno ocekivala
Victoria`s secret-uglavnom,tu ne mislim na izgled trgovine,sve je to super upakirano. Ali mislim na omjer cijene i kvalitete a to je da je masa para ulupana u marketing i zato su im gace skupe.Tj. sve sto sam vidjela tamo jeftinije ne vrijedi ni tih para i zbilja izgleda kao da je izaslo iz neke kineske trgovine (svaka cast kinezima winkal tmao kad idem zna sto ocekujem) samo sto su skuplje. Vjerujem da im najveci profit donosi zarada na tim najeftinijim artiklima a to je cista prevara jer sam boljih stvari vidjela u svakoj robnoj kuci cak i skoro identicnih(samo s drugom etiketom)samo duplo jeftinijih.Ipak,vrijedi se malo prosetati po toj sjajnoj trogvini ali ne i nesto kupiti jer je opcenito u svim trgovinama ponuda i konkurencija tako velika da se mogu naci fantasticne stvari (donji ves pogotovo!).Uglavnom,samo dobar brand sa masom top modela i to je to. (isto,na netu sve to puuuno bolje izgleda)

inace da se okanem davljenja o sopingu,tu bi zbilja moga potrositi puno redova....Kad smo se vracali iz Gurneea uhvatila nas je takva snijezna oluja da zbilja je bilo poprilicno strasno. Uglavnom, jos dok smo bili u mallu je poceo padati snijeg koji s epretvorio u neku kisu (susnjezicu) koja se smrzavala na cesti! Ceste su vecinom bile zatrpane snijegom i vozis polako i napamet a ameri bas jure u tim svojim grdosijama. Kao slag na sve cesta kojom smo dosli je bila zatvorena! Nasrecu, ponijeli smo kartu pa smo malo se vozikali nekim sporednim putevima i stigli do hotela. Non stop su se cule sirene... Bilo je jako puno prometnih. Ma tako nesto ne sjecam se kad sam dozivjela.Iako su najavljivali oluju u susjednim drzavama nikad ne bi ocekivala tako naglu promjenu vremena jer je ujutro bilo oblacno i ne tako hladno. Da,opet smo dobili Lexusa preko vikenda na koristenje(mozda i preko tjedna,nisam jos vidjela izvan firme koji auto su ostavili nam). Iako,mozda Toyota koju smo imali je malo veca i teza i mozda bolje lezi na cesti ali ipak je ovo udobnije.
Nova jela koja sam probala....
Cajun bourbon chicken - jako fino, iako je fast food ima okus i misris kao piletina sa rostilja... Zbilja je jako dobro zacinjena.
Enhiladas iz mikrovalne - nije tako lose kao sto sam ocekivala ali skoro, pogotovo kad sam vidjela sastav (ima jedno milijun aditiva)
Pizzu-vegetarijansku,ok je.. nasa je bolja ali je ok.
U potrazi za necim `laksim`-neke raviole sa piletinom - opet porcija za tesku kategoriju...
i ne mogu se vise sjetiti koje sam jos smece jela... njami U frizideru me ceka Haagen Dasz slambos pa ne smijem previse papati za veceru da ostane mjesta za pravu stvar sretan
pozdravljeni budite!!!
- 18:13 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.