Extended Stay in USA

četvrtak, 29.11.2007.

Say `CHEEEESEE`

Ne znam zasto sam ovaj post ovako nazvala.Mozda zato jer sam upravo birala nesto za jesti s menija (u firmi svaki prvi ponedjeljak u mjesecu imaju kao zajednicki besplatni rucak za sve zaposlenike pa sam dobila neki popis da si odaberem jelo) i prokontala da u svako,ali svako jelo stavljaju sir. Volim sir ali zbilja zar je nuzno potreban bas u svakom jelu? Piletina sa sirom, salata sa sirom, hamburger sa sirom (ops. da to bi bio cheeseburger i tocka, ali kod njih nema hamburgera bez sira).Jedva sam odabrala jer sam se bas zazeljela piletine bez sira,ali kad sam upisala broj s menija vidim da se rijec cheese spominje i u ovom jelu,a opet,strah me oduzeti cheese jer ko zna sto bi mi ostalo... Eto koliko puta sam spomenila rijec sir da se vjerojatno i vama smucio.Drugi razlog naslova posta jest jer sam danas bas jako lose raspolozena. A o svemu kad se vratim kuci pa vam se iskukam, nekima usmeno nekima pismeno a tu samo veselo belj Ali reci cu vam da planiram popiti nesto uz veceru, nesto alkoholno party Planiram jasmina nagovoriti da me odvede u restoran Max and Erma`s Stalno autom prolazimo pored tog restorana pa kad sam vidjela na netu njihov menu, bas sam se namjerila na Lemon Herb Alaska Halibut(to je neka riba poput lososa)... Skupo je ko vrag al makar je posteno jelo. Da, zaboravila sam spomenuti da smo jedan dan u chicagu za rucak jeli lososa u nekom kao francuskom lokalcicu i bas je bilo njami
Danas se nadam da cu ranije uspjeti leci, bas sam neispavana,,, svaki dan se budimo u 6 i 20 a lijezemo dosta kasno... a nisam se navikla buditi tako rano.
Da,zaboravila sam se pohvaliti da sam si kupila 2 para cipela. Otkrila sam tu neku super trgovinu i ima super cipela na popustima ali tesko m ise odluciti.... jedne balerinke i kostale su s torbicom 11$ a druge su onako simpa od nekoh tvid,kariranog materijala (slikam ih) i kostale su 12$. Morat cu jedan neradni dan provesti sam otamo i sve isptorbati pa uzeti jos koji par (ima i super tenisica,i cak i japanki a i super cizama...ma raj za cipeloljupce)yes
Ovdje imam uzasan problem sa strujom. Tj.kako da objasnim, ne znam u cemu je stos ali non stop ju `provodim`. Vec je iritantno! Ne znam gdje se toliko naelektriziram-vjerojatno je djelomicno kriva sinteticka deka s kojom se pokrivam ali mislim da su i njihove uticnice dosta lose. Skoro svaki put kad nekog pipnem se opecem,kad pipnem neki metal takodjer! Jucer sam palila grijalicu i doslovno je iskra se vidjela, dana isto s fotokopirnim aparatom i tako dalje... ma uzas!
Nadam se da cemo jedan dan sad navratiti u Winter wonderland.... joj to je neki KICASTI park sa spomenicima od bozicnih lampica.Uspjela sam malo vidjeti iz auta( i skoro oslijepila) i moram to posjetiti izbliza rofl
Yakodjer jedan dan moram reci jasminu da autom preko dana se malo provozamo po ulicicama da vam uslikam te njihove kuce. Bas ima tako bajkovitih da odmah pocnes mastati o cvijecu i jednom djukcu kako trckara okolo....
Evo,idem sad... pa se cujemo! Pusa!
- 00:37 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.