Extended Stay in USA

utorak, 27.11.2007.

2. dio

Evo radni dio utorka skoro gotov i ja poslijednjim atomima snage nastavljam....
Dakle stala sam kod jurnjave na `Christmas Tree Lightnening Ceremony`. Kad smo stigli vec je bilo pocelo i masa ljudi se okupila oko ogromnog drvca. Prvo su neki klinci pjevali, pa nas je pozdravio gradonacelnik chicaga.Pa je bilo pljeskanja vojnicima u Iraku koji brane Ameriku. Ja tu nisam pljeskala. Bas sam ostala sokirana burnim pljeskom iako opet, ne cudim se.Samo me zanima sto ce odabrati iduce godine kad budu izbori i da li c emakar malo promijeniti svoju politiku,ako ne vec zbog tog sto su okupirali tudji teritorij ali barem zato sto im gospodarstvo ide u propast zbog velikih troskova izazvanih tim ratom... al ok,dosta o tome. Evo malo svjetla da skrenemo turobne misli...
prije paljenja
poslije paljenja
Poslije te ceremonije smo malo lunjali po trgovinama ako naletim na neke dobre stvari na snizenju iiiiii.....iako sam na drugom kraju svijeta opet h&m ima najbolje snizenje! Kupila 2 haljine za 16$, ljetne pidjame - svaka 5$, potkosulju,majcu - 1$, dva donja dijela pidjame,isto svaki 5$,veeeliki sal(jasmin odabrao)za 5$ i u outletu sam kupila FILA kao donji dio tenirke ali kratki u obliku suknja,hlaca-bas je fora za 13$.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
I opet polako pjeske prema hotelu
jedna slika usput
ovo su garaze i stanovi,a zovu tu zgradu `corn row` jer izgleda ko kukuruz
da bi usput zapazili `House Of Blues`!!! Pitamo koliko je upad i kazu da je do 22h,free! A bilo je oko 21 i nesto. Ulazimo i sjedamo za sank ali okrenut na pozornicu. Odlucili smo tu jesti pa narucujemo pizzu (manje od 10$, nemas ju sto vidjeti, ali to su inace cijene pizza,ova je i jeftinija jer nije `prava`.Chicago je inace poznat po pizzama)
Neki lik svira blues po gitari i malo je dosadan ali je super stimung. A nakon njega dolazi pravi bend Mississippi Heatsmokin I odlicni su!!! Samo sto smo mi vec premoreni ali smo izdrzali dosta... Inace House of blues je najpoznatiji klub u Chicagu.
predpjevac
klik
`ril dil` iliti mississippi heat
Taksijem se vracamo u hotel i padamo u krevet....
Subota.Budjenje ranije, pakiranje...Danas se navecer vracamo kuci ali imam jos dosta toga za vidjeti... Uzimam iz hotela masu testerica sto se dobiju od marke BLISS Hotel ima svoj kozmeticki salon i SPA ali kad sam vidjela cijene bile su mi malo previse(i za kozmetiku a i za tretmane iako neki tretmani su fantasticni!). Odjavili se iz hotela (ostavil ismo torbe na cuvanje) Popili kavu u Dunkin Donutsu i nije m ise svidjelo ni dunkin ni donuts ni kava poput vode... Blizu hotela je Navy Pier - nesto kao zabavni park sa ranznim sadrzajima pa idemo tamo.
Prolazimo kroz botanicki vrt koji ja zatvoren.
u botanickom vrtu
Izvana ima veeliki zabavni park sa raznim sadrzajima ali vecina toga ne radi jer je uzasno hladno. Ipak radi Ferris Wheel i mi smo jedni od rijetkih budala koje su se odlucile provozati po hladnosi i vjetru... Ali jednom sam tu pa ne bi to propuustila.Ferris Wheel
drzim se cvrsto!;-)
iza se vidi nas hotel,sa strane ima`W` a na vrhu hotela je Sky Cafe ciji je vlasnik muz od C.Crawford (kafic je snobovski-bili,vidjeli,izasli)
Coca Cola kamioncic

Nakon toga nagovaram Jasmina da odemo u Funhouse Maze. Neki kao zabavni labirint sa puno iznenadjenja a kroz koji ti malo prepricavaju povijest Chicaga.Nije lose samo je kratko, traje oko 15 minuta... Ima raznih iskrivljenih ogledala, labirinata i sl.
Fun Maze
Da,tu za klince ima super fora, radionica (trgovina) Build a bear.Znam da je i kod nas nesto slicno bilo tj.ima ali ovo je ogromno i kupis praznog medvjedica ili bilo koju drugu punjenu igracku(ima svakavih) i onda od punjenja do odjece do biranja imena... bas je stos.
klik
klik klik
zabava u navy pieru
Vec smo ogladnjeli pa idemo na rucak.I to ne bilo kakav vec na ribbse iliti rebarca.Jasmin me uvjerava da to moram probati dok sam ovdje jer im je to specijalitet. Idemo u Carson`s.restoran je malo `uvenuo` ali mu to daje posebnu car (slike po zidovima, pregradci u kojima se sjedi), stimung 70-ih. Meni se bas rebarca i nisu svidjela jer mi je malo barbecue umak kojim se moraju preliti ipak prejak (preslatkast).Takodjer , kako pijes colu tako ti ju nadosipava ponovo i to sve za cijenu jednog pica (koja zamka! kaze jasmin da je to u dosta lokala tako).
Nakon toga je bilo jos malo lunjanja gradom koji je poprilicno bio pust nakon sve te silne navale na trgovine(vecina se cak i zatvorila) pa smo se polako zaputili prema kolodvoru i put `starog` hotela. Kad smo se vratili vec je bio mrak i morali smo pokupiti auto koji je bio parkiran pred Jeffovom kucom koja je blizu kolodvora ali opet je bilo malo strasno hodati po mraku jer jedan dio puta je totalno neosvjetljen, a i malo sumnjivo susjedima sto smo mu odvezli auto (on nije bio kod kuce). Da,posto je toyota koju smo inace vozili ostala bez kljuca,dobili smo Lexusa na koristenje malo preko vikenda. Koji auto!!!!! Sad ne znam model ali nije ni bitno ali je to valjda najbolji auto u kojem sam se i u kojem cu se voziti. ( i koji sam mlo i vozila CAAAk pjevakako su im auti super za voziti,nema mjenjaca,samo gas i kocnica i to je to!) Cak i jasmin koji ne voli voziti je rekao da mu je ovo uzitak. jer mozete vjerovati da smo dosli u hotel, raspakirali se djelomicno i gledali sto cemo raditi da bi odlucili da odemo u Target u soping??? !!! To je bilo pol 8 navecer...Target radi do 11! I mi smo ostali skoro zadnji u trgovini, vec sam pala s nogu! Mislim, zbilja smo prihvatili njihovu kulturu objerucke - junk food, soping , televizija i spavanje i to je to!dead Al sam si kupila zbilja zgodnih stvari... najbolja stvar koju sam kupila u Targetu je kaput.- smedji za 49$ kaput ima neku super podstavu (ruzicastu) i sad me kopka da bi si uzela jedan i crni,jer za tu cijenu....
Eto,to je to od chicaga... moram vam dalje pisati svakodnevne dogadjaje kojih preko tjedna i nema puno tuzan
evo jos jedna smijesna slika..da vidite sto osten od bica ako ga ostavite na ulici chicaga,pa makar i vezanog!
ha,ha,ha

pozdrav!!!!!! Cujemo se!!!!
- 23:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.