Extended Stay in USA

ponedjeljak, 26.11.2007.

Chicago And All That Jazz

Evo,vidim da me jako dugo nije bilo iako je meni ovaj produzeni vikend jako brzo prosao, prebrzo....shmrccc...
Kao sto sam spomenula u cetvrtak smo se zaputili u Chicago! Iako se ujutro cinilo da se sve urotilo protiv nas... snjezna mecava vani i neopisiva hladnoca, a vrhunac je bio kad je muzic (a? jer neki primjecuju evoluciju? sad i tepam !ha,ha,ha!) pokusao otkljucati Toyotu i kad mu je pukao kljuc u bravi!!!! Dan prije mi je rekao kako mu je cudno jer je kljuc malo zakrivljen i evo sto se desilo!
slika kljuca
.Rezervnog kljuca nije bilo. Nasrecu, po nas je dosao Jeff, jedan od gazda i odvezao nas na kolodvor da pricekamo vlak. Zeljaznicka postaja je preslatka ali ju nisam uspjela slikati odsprijeda jer mi je toliko bilo hladno da mi nije bilo do obilazenja okolo zgrade,samo sam uspjela procitati da je stanica iz 1906. godine sto je Amerima `enshnt histori`(fak,tu nemam ni kvacice se sprdam s engleskim...tj.da ga vjezbam zubo)Nikog na stanici, a cekanje se cinilo cijelu vjecnost, cak je pored nas procetao i jedan jelen kojeg NISAM uspjela slikati jer sam bila u soku i dok sam se snasla otisao je.Tako da cete mi morati vjerovati na rijec! Evo sto sam ja slikala tamo,malo igre s rijecima rofl
snuff your butt
Put vlakom do Chicaga traje oko sat vremena i to je kao nesto izmedju Intercityja i Metroa.
Kad smo dosli u Chicago..Izadjes iz zgrade kolodvora i ide prvo WOOOW!!!! Sve ogromne zgrade... ma predivno! Inace,Chicago je dom prvih Skyscrapera ili nebodera.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Iako je hotel poprilicno udaljen od stanice mi smo se odlucili malo prosetati. Posto je moj dragi tu vec 3. put super se snalazi tako da smo prvo se zaputili u Millenium Park. Tamo ima svacega - klizaliste i `Cloud Gate`-skulptura od metala koja ocrtava sve nebodere..ma bas je fora!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
nadjite nas!
Bas smo se nasetali a posto jako malo restorana radilo na praznik, usli smo u prvi koji smo uhvatil ida je otvoren a da je pristojan - Bennigans Naravno,opet sam narucila nesto sto se zove PITA zubo ali nema veze s pitom zubovec je to pljeska u nekoj lepinji.Jako finooo alii.... opet....
`pita`
uglavnom to me drzalo skoro dan i po! a naravno, nismo odoljeli ni desertu...evo vama samo menu s desertima
njamnjam
Nakon toga ,nastavljamo put hotela.Jako je malo ljudi na ulici.Nist ne radi a hladnoca je za pop... vjetar puse,uzas..al mi razgledamo dalje, adrenalin siba i sretan si ko malo dijete....
klik
klik,klik
klik,klik,klik
Docepali smo se hotela bas na izmaku snaga... Hotel je... ma ludnica!
Uglavnom,super sredjen i najbolji krevet u kojem sam spavala, valjda u kojem cu ikada spavati sa 4 vrste jastuka, ogromnim madracem(morase se penjati na njega)... ma sve je super osim sto smo popili vodu koju smo mislili da je complimentary on the room a tek kad smo ju posrkali vidjeli smo cijenu od 8$ na poklopcu! A voda je neka trendy ,snobovska VOSS v (norveska) a okus joj je slican vodi iz pipe. mislim,sva nasa voda koju sam pila je bolja od vecine voda koje sam probala i u kini i ovdje a ova mi je jedna od losijih...(a da su izvorske vode)
soba
soba1
soba2
evo nesretne vode
voda od 8$
i evo menesretan
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
iako smo mrtvi umorni kad smo dosli u sobu ,samo smo se osvjezili pa opet van u setnju... Inace,mislim da smo mi poprilicno cudni,mislim da i nije bas normalno hodati nekim ulicicama po kojima smo se mi lezerno setali po mraku (ok,u centru ima ljudi al smo mi zbilja se setali po svakojakim ulicicama)... Cak nas je neki covjek zaustavio dok smo gledali jelovnik ispred nekog restorana pa nam je preporucio druge restorane. Mislim,imao je bocu u jednoj ruci i malo je bio strasan,ali kad ga je Jasmin pitao za dobre Jazz klubove tu se razvezao i poceo nas voditi da nam pokaze gdje ih ima... Malo smo se prestrasili ali ispao je zbilja ok. Da, covjek je beskucnik i pitao nas je da li imamo koji $ da mu damo.Dali smo mu 5 $. Bas mi ga je bilo zao.Eto...Da je odmah rekao da je homeless mislim da bi pobjegli glavom bez obzira a ovako mi je cak i razbio neke predrasude...(iako po izgledu..hm,izgledao je pristojno,osim te boce u ruci...party)Uglavnom preporucio je dva kluba od kojih je jedan zatvoren a drugi nismo mogli naci vec smo ga nasli sutradan navecer ( i nismo se pokajali!)
Da,jako sam se zacudila koliko tu cura na ovoj hladnoci ,gdje su se meni prsti smrzavali iako sam imala dva para carapa na nogama i cizme, isdu u SANDALAMA!!!! Strava! Golih nogu! inace, ovdje 50% I(one koje vole toplinu) cura nosi UGG`sice (to su one buce od koze australske ovce) ...Bas sam si i ja vec jedne pozeljela jer su savrsene za ovu hladnocu ali ipak mi je 150$ malo previse... (original)
Sutradan smo malo poranili jer smo odlucili iskoristiti dan do maksimuma! Inace,petak je i ameri ovaj dan zovu `Crni petak`-valjda zbog toga sto je `crni` za trgovce,jer ,iako je vecini ovo slobodan dan-trgovine rade punom parom(kao sto sam vec spominjala) i imaju luda Tenksgiving snizenja.(3 dana rade do kasno navecer).Tako da smo vidjeli masu ljudi sa vrecicama i to rano ujutro i velike guzve po trgovinama. Moram priznati da me melo ponijelo ali ipak smo imali isplanirani dan da vidim nesto od Chicaga a kupovine ce vec biti... (A i bilo je,sam o tome poslije)Tak osmo prvo isli u Museum Of Contemporary Art jer me privukla postava Rock and roll in Art ali..... Uglavnom 10$ baceno u vjetar.Mislim,nisam plitka ali sto je previse - previse... Vecina te postave se svela na neke video isjecke koji su potpuno nerazumljivi a nisam imala zelju za te pare sjediti isp[red velikog LCD-a i gledati pola sata kako neki anonimusi (ok,niosu anonimusi ali to je alternativa sve) klimaju po gitarama... Ostatak izlozbe je isto 80% BS. Ono,doslovno covjek je objesio crno platno kao umjetnost... ili zena je napravila od nekih zicica postavu na zidu - raspored vodovodnih cijevi u Pennsylvaniji ...a njoj se makar divim na trudu rolleyes ali ja to ne kontam i tockaJa sam se nadala necem slicnom ali da ima onako duhovitih radova a toga nije bilo.Da,ima par radova gdje vidis da je ulozen trud(pusim apstrkatno) ali ne volim kad se od nas pravi budale... tako da protestiram!
Sympathy For The Devil
Nakon toga smo uzeli taksi i otisli u Shedd Aquarium. E to je vec druga prica!!! To je nesto fantasticno i bas sam se nauzivala,iako nismo uzeli ulaznicu za delfine i morke pse vec samo akvarije sto je,vjerujte mi vise nego dovoljno....
Sad nemam vise vremena (uskoro moram ici a nisam napisala ni pola bloga) ali dodati cu slike ribica naknadno
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Nakon akvarija idemo se setati i trazimo `Bundy` fontanu.Zasto Bundy? Pa zato jer je tu fontanu proslavila serija `Bracne vode` ..to je ona fontana sa spice .Posto je zima,fontana ne radi, samo je osvjetljena lampicama... Vec kasnimo na iduce odrediste - a to je Ceremonija paljenja lampica na bozicnom drvcu koje je dosta udaljeno pa jurimo,jurimo.... Usput takodjer prolazimo pred spomenika Ivana Mestrovica! (tj.2 spomenika sa svake strane ceste)
spomenik
spomenik
Ovako,sad jako kasnim i moram ici,vidim da linkovi od fotki bas i ne stimaju ali cu sutra cu dovrsiti ovo,jer jos vam moram pisati i o drvcu i o bluesu i o sopingu....
pusa i volim vas sve!!!sutra popravim i eventualne pogreske u tekstu
(jhako mi puno znace komentari jer zbilja sam dosta usamljena ovdje...)
moni-da,moram se javiti natasi,malo mi bed,trebala sam to i ranije napraviti,a evo nikako... ne stignem od posla..ali moram,bas bi voljela popricati s nasim tko tu zivi da mi kaze kako je njemu


- 23:28 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.