Extended Stay in USA

ponedjeljak, 19.11.2007.

Prvi dojmovi

Evo mene preko bare...sretan
Dakle...Tek sam 3 dana ovdje a samo mi se preslaguju dojmovi u glavi. Pozitivni, negativni...svakakvi...
Ne znam odakle da krenem.
Dosli smo u subotu poslijepodne. Firma nas je smjestila u Extended Stay Hotel - hotel namjenjen ostanku na dulje vrijeme. Soba je ok i opremljena je mikrovalnom,sporetom, friziderom, zamrzivacem, peglom i daskom za peglanje...Oko hotela je ogromni shopping mall koji iako je blizu do njega kao i do nicega ovdje ne mozes doci pjeske!!! Nasrecu,dobili smo ogorman SUV - Toyotu koja iako je stariji auto izgleda mrak. Ameri voze sve neke mrcine od automobila koji cuclaju puuuno goriva a onda se bune na cijenu benzina .Ali komfora se odreci necerolleyes...
Preporucili su nam da slucajno kad dodjemo ne legnemo spavati jer cemo totalno poremetiti dan i noc posto je 6 sati razlike.A koji je bolji nacin da se pobijedi umor nego poceti razgledati ponudu trgovina... Zbilja,nema cega nema...ogromno je i samo sam zujala iz jedne trgovine u drugu (Kohl, Jc Penney, Aeropostale,HM,Aldo) i malo se upoznavala s ponudom...Promatram ljude i zbilje je strasno koliki problem sa debljinom imaju!!! Ali se tome ni ne cudim jer samo u tom sopping mallu ima masa fast food restorana.Opcenito,na tv-u non stop se reklamiraju razliciti fast food restorani i to je vec odavno nadmasilo Mc Donalds. Oni imaju jos masu slicnih restorana sa najrazlicitijom ponudom. Dragi zna vec sve restorane i njihove menije jer se tu hranio gotovo mjesec dana pa mi objasnjava koji su dobri. Za veceru uzimam neku Terryjaki piletinu u sendvicu i nije losa iako se odmah osjeti kako ima masu dodataka, uz sendvic dobijam i pomfrit koji ne jedem jer je prejezivo mastan i pregoren...
U nedjelju nakon sto smo popili kavu u najlijepsem coffe shopu koji sam ikad vidjela - Caribou Coffe (sve je drveno,i kamin gori nasred kafica...popila malu kavu (mala kava je 3dcl!) s pepermintom - Mint Condition - A delicious blend of mint, espresso, cocoa, and whipped cream.Wake up with minty-fresh breath.rofl)isli smo u nabavu namirnica(jer se ne mislimo hraniti tako po restoranima bas svaki dan) u njihovu trgovinu mjesovitih namirnica...i tamo smo ostali gotovo 5 sati,jer takva trgovina definitivno nije za dvije tako neodlucne osobe poput nas... Svaku namirnicu smo birali po pola sata jer je tako velika ponuda da se jako tesko odluciti. Uglavnom,evo sto je meni zanimljivo bilo tamo... Povrce im izgleda kao da je plasticno. Ponuda salama im je uzasna. Ne mogu vjerovati da nemaju salamu,trajnu, normalne boje! Sve nesto blijedo i sivo, grozno! Kupujemo svijezi kruh koji je jako fin i kao domaci ali kosta 10 kn. Kupujemo takodjer svjezi kolac od brusnice i oraha koji je predivan. Tek smo nakon nekog vremena skontali da postoje neka kretenska pravila ponasanja s kolicima u trgovini. Naime, prvo sam primjetila kako vise osoba umjesto da me obidje, ceka i kaze `ekskjuzmi` nekim odvratno umjetno ljubaznim tonom dok JA ne pomaknem kolica, dok nije neka baba prokomentirala u bradu kako moramo kolica kretati kao automobil..Dakle s desne strane...makar trebao i nesto sa lijeve. Prodavaci ti cim se malo zagledas u police prilaze i pitaju da li ti mogu pomoci.Zatim,u trgovini ima ogromni dio sa kozmetikom i zbilje je jeftina sam ako nam ovaj tu gazda da svoju karticu za popuste jer bi s njom super prosla (masa akcija 2 za 1 i slicno). Isto mi je neobicno sto svaka blagajna ima decka koji ti slaze stvari u vrecice i to jako pazi koju robu ce s kojom sloziti.Znam da je mozda nekome cudno da mi je ovo neobicno ali nakon dugogodisnjeg tretmana u Konzumu kad se moras utrkivati s vremenom sa uspijes sve potrpati u vrecicu,da,neobicno mi je!!! Kupila sam Tapioca pudding(to je Alfov omiljeni puding),nisam jos probala ali budem javila kakv je sretan Nakon tog sopinga isli smo na rucak u `Old Country Buffet`-restoran po sistemu da platis 10$ i onda jedes koliko god mozes! (opet jedan razlog njihove debljine a uskoro i moje). Naravno... ja sam pojela ovo glavno onako, da se kaze da sam jela i onda sam navalila na Carrot Cake-da probam i to cudo, pa brownies pa neki kolac s nekim cudnim orascicima(vidim kod njih i kekse s tim orahom,kao normalan orah ali malo je intenzivnijeg okusa,sad se ne mogu sjetiti imena)/kolac je preprepredobar,chocolate cake in chocolate hot fudge njamiuglavnom... i nije bas istina da im je hrana neukusna sam da deblja - deblja... ali kad je bal nek je bal.Sad cu testirati moj metabolizam. Oko nas puno hispano obitelji i afroamerikanaca pa pretpostavljam da je to restoran za `nizi` sloj iako je ovo moj subjektivni zakljucak... Nakon toga navracamo u neku trgovinu TJ Maxx.Jasmin kaze da nije bio u njoj a kad smo usli ,pa to je bio zlatni rudnik!!!! Uglavnom to je outlet svega i svacega!!! Torbica,cipela, odjece,stvari!!!!! Samo,tamo treba biti jedan cijeli dan da bi nesto iskopao... Ja sam probala jedno 20 stvari i jedva nasla jednu koja mi odgovara velicinom - nike taice za 16 $. A vidjela sam masu stvari od Ralph Laurena, Calvin Kleina, Marc Jacobs(on je vec skuuupppp-kosulja je 99$).Probala sam jos jednu prekrasnu pidjamu ljetnu od Calvin Kleina za 25$ ali cu vidjeti a vidjela sam i preslatkih torbi sam kad se ne mogu odluciti.... Nakon toga smo obisli edited:
zbilja ne znam zasto mi je obrisalo pola ovog posta,tek sam to skontala da fali(iako je netko vec se pitao to...)hm....al ok... idemo na novi post
- 23:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.