Bas kao i svaki drugi

nedjelja, 15.10.2006.

Evo me !! ha ha ha

Evo ljudovi kod mene je 2:25 , vratil sam se skoro pa trijezan , lol !! Opet sam isel van ,ali je sad bilo malo zesce nego prosli i pretprosli put !! Sad smo sve duplali pa je otprilike to ovak islo : mentol(dupli),kruskovac ... i tak se dalje nastavlja do 23 h dok vise nismo mogli piti te zestice i vise nije bilo kruskovca , onda smo sprobavali neka sranja koja jos nismo sprobali i skoro smo sve zrigali , lol !! Imam pravo drustvo s kojima izlazim van tak da je u mojem dosadnom gradu s njima zanimljivo !! Ja sam prestal piti i isel sam u fazu tkz. "treznjenja" ,a oni su nastavili po tekilama i to ono nekih 5 puta zaredom !! lol sad valjda jos plesu ili kaj vec rade ugl. ja vec nisam mogel i otisel sam spat !! Pozz ljudovi to je sve ...hmm.. pa valjda za ovaj tjedan !!

15.10.2006. u 02:24 • 8 KomentaraPrint#

nedjelja, 08.10.2006.

Evo ljudovi novi post

Pozz ljudovi !! Nisam vec dugo nist pisal iz ovih razloga :
1.nisam imal bas prevec vremena(skola , nekaj malo izlaska , ahh ... itd.)
2.nije mi se dalo ( jemput sam pocel igrati igrice prek neta , drugi put pak nes drugo ....itd. )
3. neznam kaj bi jos rekel rolleyes!!
Srednja je zakon , dobil sam i neke ocjene npr. fiz 5 , bio 5 , web dizajn 5 i mislim da bi to bilo sve za sad !! S polovicom razreda sam si dobar , s nekim se i nisam bas niti upoznal i ne razgovaramo bas previse , zapravo opce !! S nekima sam se vec i uspjel posvadati ...a znate i sami kak je kad se s nekim posvadate ,a da se skoro jos i ne poznate , ma to je lol lud!! Cure ... ha ha ... hmm ... pa bilo ih je vec ... pa cak i par kratkih veza ... lol kaj ja to vama govorim ?? lud to iz mene progovaraju mentoli koje sam exal namcor !! Dosel sam doma prije 10-20 min , vani nema nikoga( pustinja je disko za moj grad), para nema , to kaj sam imal sam potrosil s jednim zvanjem jer nas je bilo 6 i svaki je zval jednu rundu , neki mozda 2 ,ali nije se stedilo party!! ha ha !! Simi hvala kaj si mi rodendana cestitala i prek bloga i prek icq-u ,a ona cestitka je uber cool thumbup!! Cisto sumljam da budem imal 2 komentara na ovaj post !! ajd pozz ljudovi drzte se & stay cleen no party, smokin, a sad ko voli nek izvoli !! ma zezam se , ajd pozz ljudovi !!!

08.10.2006. u 01:59 • 7 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bi moglo biti dosadno , a nekad i skros ok !!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Flash (Vucko)
Maverick(Nixa)
emmich
Girl in a move
luckygirl
kika(karmenana)
simona
sanja

Nesto o Meni

Ime :
Matija

Nick name :
Blade

Godine :
Jos malo i 15

Naj song il vise njih :
M@ster of Puppets , ain`t my bitch o đzzs kolko bi jos dobrih pjesmi moral napisati

Naj grupa :
WoW definitivno Metallica koju sam slusal i prije ,ali onda mi se nekaj poremetilo u glavi pa sam presel na nekaj drugo !!

Moj icq number :
271-983-369

Za mail si jos mislim dali da ga stavim !!!

Jos malo sranja :
Nemam curu cuvam se za srednju skolu , imam neke dobre frendove npr. Yimzy , Vucko , Calvin , Nixa , Vilim B. dado , a isto tako imam neke glupe frendove ali o njima neki drugi put . Ej decki ako sam koga zaboravil ne mora znaciti da ste u ovoj skupini " glupih frendova " !!!!!!! Ah da frendice , pa ima ih puno necu nabrajati da koju ne izostavim . Neke od njih su mi bile cure ,ali nakon prekida smo i dalje ostali u ok odnosima --- valjda ha ha !!

Par spotića :
Stel sam staviti Whiskey in the Jar , ali jebem mu ne stane mi u fakin levi stupac , pa se pol vidi ,a pol ne , kak da to slozim ima ko kavko rjesenje , osim da smanjim velicinu spota ??

Tu bude svakakvih sranja !!!

Bil je na operaciji lica (samo malo uljepšavanje)
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Malo se napalio !!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



A ovom sam se bogme smijao :
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ha ha :
MySpace Layouts

MySpace Layouts