Bas kao i svaki drugi

utorak, 22.08.2006.

No no evo pisem novi post

Pozz ljudovi , blogeri koji citate moj blog !! Na nagovor vas nekoliko evo pisem novi post !Nemam pojam di da pocnem , ovak danas mi je bil od stare rodendan i ja sam se ustal u 7:30 kaj sam otisel do ducana kupiti cokoladu i otisel sam do cvjecarne kupiti neki buket(koji se je na kraju jako svidil mojoj mami) i nakon nekog vremen dosal je stara doma s posla i vidal ovo ono i bila je sva jako sretna i kraj price , na vecer smo otisli na pizzu !! Proteklih jeb**** par dana bilo mi je jako jako jako i jos vise dosadno jer svi moji frendovi su poceli igrati WoW i igraju svih 24 sata !! Jucer mi je dosel bratic s mora i odma je dosel do mene pa smo se kartali poker i sad sam skuzil da mi dobro ide ,a mozda budem pro igrac pokera (kaj ima opce toga rolleyes) ma normalno da se zezam !! Ej i da nasel sam si jednu super curu , lol kak je zenska zakon , ali ja sam pickica bang i ne usudim se pitati dali oce biti s menom !! A ovak to je jedan jako jako dug post i dosadan i meni se vise neda bas pisati , pa ljudovi pozz ostanite i budite zujo kak i do sad !! Do sljedeceg .... citanja Ajd bok !!

22.08.2006. u 22:30 • 13 KomentaraPrint#

srijeda, 09.08.2006.

No evo evo !!!

Evo pisem novi post !! Neznam di da pocnem ... well v jutro sam odisel u vz ,ali prije sam se posteno izifciral jer je s menom trebal iti frend , koji je igral jeb*** igrice do 5 v jutro i nije se normalno stal pa je zakasnil na vlak !! I tak je dojdem u vz odma sam odbezal kupiti si proca , aha proca za one koji neznaju kaj je to , tocni naziv je " AMD Athlon 3500 + box itd. to vam je procesor !! I onda sam se posle nasel s simonom i kral sam joj dragocjeno vreme !! Onda sam dosel doma i bil sam mrtav umoran , legel sam si i malo sam si prespal , onda sam pozval jednog frenda kaj je dosel do mene da skalupimo komp !! Jos sam si pored proca kupil i grafu i maticnu , tak da sam sad naughty , ali i liseni svake kupovine vezane za komp iducih 4 godine tj. cjelu srednju puknucu , pa ko je tu lud ?? I sad smo sve slozili i normalno dela super osim cs on mi ne dela jer sam ga zbrisal( ja kreten)namcor !! I tak , evo bas si sad updajtam novi icek jer sam formatal diska !! Ajd pozz , sad sam se napisal do skole !! I simi sry ,znam da ti je bilo dosadno , ali meni nije i brzo mi je vrijeme preslo !!

09.08.2006. u 23:30 • 21 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bi moglo biti dosadno , a nekad i skros ok !!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Flash (Vucko)
Maverick(Nixa)
emmich
Girl in a move
luckygirl
kika(karmenana)
simona
sanja

Nesto o Meni

Ime :
Matija

Nick name :
Blade

Godine :
Jos malo i 15

Naj song il vise njih :
M@ster of Puppets , ain`t my bitch o đzzs kolko bi jos dobrih pjesmi moral napisati

Naj grupa :
WoW definitivno Metallica koju sam slusal i prije ,ali onda mi se nekaj poremetilo u glavi pa sam presel na nekaj drugo !!

Moj icq number :
271-983-369

Za mail si jos mislim dali da ga stavim !!!

Jos malo sranja :
Nemam curu cuvam se za srednju skolu , imam neke dobre frendove npr. Yimzy , Vucko , Calvin , Nixa , Vilim B. dado , a isto tako imam neke glupe frendove ali o njima neki drugi put . Ej decki ako sam koga zaboravil ne mora znaciti da ste u ovoj skupini " glupih frendova " !!!!!!! Ah da frendice , pa ima ih puno necu nabrajati da koju ne izostavim . Neke od njih su mi bile cure ,ali nakon prekida smo i dalje ostali u ok odnosima --- valjda ha ha !!

Par spotića :
Stel sam staviti Whiskey in the Jar , ali jebem mu ne stane mi u fakin levi stupac , pa se pol vidi ,a pol ne , kak da to slozim ima ko kavko rjesenje , osim da smanjim velicinu spota ??

Tu bude svakakvih sranja !!!

Bil je na operaciji lica (samo malo uljepšavanje)
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Malo se napalio !!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



A ovom sam se bogme smijao :
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ha ha :
MySpace Layouts

MySpace Layouts