Bas kao i svaki drugi

nedjelja, 25.06.2006.

No Woman No Cry !!!

Ej , ljudi pozz !!! Nekad si mislim da mi je mozda bolje bez zenske , ali opet ... !! Uglavnom jucer sam pak prekinul s curom !! Ajd pustimo ljubavne probleme , ko to opce hoce citati pa na svakom drugom blogu je bar jedan post o ljubavi !!! Di bute isli na more , nek meni netko rece destinaciju jer moji jos nisu sigurni !! Ja ocu iti tam di ima nocnog zivota zapravo tam di je ludnica svake veceri !! pozz

25.06.2006. u 09:56 • 26 KomentaraPrint#

petak, 23.06.2006.

Sucks

Ej , kak vam se cinila utakmica jucer ??? Meni je bila tocno tak kak i u naslovu pise sucks !! Istina nisam bas niti cjelu gledal jer bi dobil zivcani slom , ali mi je bilo dosta i 1. poluvrijeme !! I da smo pobjedili nebi daleko dosli jer bi nam sljedeci protivnik bila Italija i evo ti opet zgube !! Nisam vas pital kak vam se svida novi dizajn ?? ajd pozdraf idem ja na zavrsnicu !!!

23.06.2006. u 17:14 • 5 KomentaraPrint#

četvrtak, 22.06.2006.

Pozz ljudi

Evo javljam vam se nakon dugo vremena !! Nije mi se dalo pisati , a niti nisam imal kaj pisati . Ovak v par reci : Presel sam s 5 , zadnje dva dane smo frentali( no dobro ne bas svi) mislim se upisati u mec za Web dizaj !! Mislim da bum 3. generacija web dizajnera , imam jednog frenda i frendicu koji budu sad isli u drugi razred za web dizajnere ! To su Nikola H. i Ana F.---- ona mi je rekla da bu me upoznala sa svojim frendicama ( ono jedva cekam ) itd. vec sam sam sebi dosadan !! A kam idete vi blogeri osmasi ili kam se mislite upisati ?? ajd PoZDraF !!

22.06.2006. u 12:51 • 2 KomentaraPrint#

subota, 03.06.2006.

Bok svima koji ste sad vani !! ili mozda niste !!

Kao sto govori naslov(ili mozda ne) bil sam malo vani i malo smo pili mentolceka i kruskovca !! mene sad malo zanasa i malo ali samo malo mi je zlo , blju blju !! bil sam kod jedne frendice i inace samo da znate ne pusim ,ali nekad si potegnem koju cigaretu ,ali danas nisam jer .... neda mi se pisati !! !ajd bok !!
Stej klin & dont drink bikaz jer is nat helti !! to bi vam otprilike znacilo da ne pijete vise ili tak nekaj .... malo se guv+im , pa idem spat kka i saki normalan covjek !! pozdraf !!

03.06.2006. u 22:40 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Tu bi moglo biti dosadno , a nekad i skros ok !!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Flash (Vucko)
Maverick(Nixa)
emmich
Girl in a move
luckygirl
kika(karmenana)
simona
sanja

Nesto o Meni

Ime :
Matija

Nick name :
Blade

Godine :
Jos malo i 15

Naj song il vise njih :
M@ster of Puppets , ain`t my bitch o đzzs kolko bi jos dobrih pjesmi moral napisati

Naj grupa :
WoW definitivno Metallica koju sam slusal i prije ,ali onda mi se nekaj poremetilo u glavi pa sam presel na nekaj drugo !!

Moj icq number :
271-983-369

Za mail si jos mislim dali da ga stavim !!!

Jos malo sranja :
Nemam curu cuvam se za srednju skolu , imam neke dobre frendove npr. Yimzy , Vucko , Calvin , Nixa , Vilim B. dado , a isto tako imam neke glupe frendove ali o njima neki drugi put . Ej decki ako sam koga zaboravil ne mora znaciti da ste u ovoj skupini " glupih frendova " !!!!!!! Ah da frendice , pa ima ih puno necu nabrajati da koju ne izostavim . Neke od njih su mi bile cure ,ali nakon prekida smo i dalje ostali u ok odnosima --- valjda ha ha !!

Par spotića :
Stel sam staviti Whiskey in the Jar , ali jebem mu ne stane mi u fakin levi stupac , pa se pol vidi ,a pol ne , kak da to slozim ima ko kavko rjesenje , osim da smanjim velicinu spota ??

Tu bude svakakvih sranja !!!

Bil je na operaciji lica (samo malo uljepšavanje)
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Malo se napalio !!!
MySpace Layouts

MySpace Layouts



A ovom sam se bogme smijao :
MySpace Layouts

MySpace Layouts



Ha ha :
MySpace Layouts

MySpace Layouts