pelagra, proljev i delirij

utorak, 19.07.2005.

ko ti misliš da nisi sup?

Ja sam underkover kelner na Cresu. Ja nosim tacne i tresem kave. Očete deit? 12 kuna.
Ja naplačujem sladolede a muhe umiru po škrinji.
Ja naplačujem leš.
Po Cresu ima MuHa, i I i I nekih BuBa što na vlatima ViSE,i more je jako slano, i i i I i danas sam u Rijeci underkover student u ciganskoj aljini i super.
Danas pred pločom. I pojefoh ćikenburger i sutra nazad na Cres po svoj feces i kupovat dupine sranje.
Ima neko grobničanin Grobo koji se srušio zbog kičme.
I čujem da sam kuja.
I TATA OD MOG PRIJATELJA
ATAT DO GOM ALJETAJIRP EJ OAZ OAZ OKAJ OAZ
to smo pjevali na vrećama za spavanje i ja se bacakah urlah i lamatah udima od svekolikog smieha
ajd
MAČIĆI I METLA
ČA JE MONA

ajde

i ponajviše MARTO BOOBOOBOBOOOOK ljubim te u oko poput potočnice rosno
LJUBIČICA

- 01:04 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ambasador matador septikočento

  • duče the ninđa šaner

kupate se kroz ključanicu

duečento

  • duče piše se duce izgovara se Duče
    buok
    prepoznat ćete me po fecesu u zapućku
    ako me prepoznate, a vi mi namignite
    ja ne znam odmignut pa mi pokažite penis
    onda ću vas ja prepoznat