puklo puklo bas me puklo thumbup

eh pitam se...zasto ja i moji sicusni prstici nemozemo pisati kad smo sretni...kad nam sve ide onak od ruke? zasto...
ono..sjedim tu i blejim u komp i razmisljam sto da napisem...al ne,neide...i dalje gledam...uzmem neku biljeznicu i listam..mozda nadem nesto sto ce mi dati inspiracije da nesto lijepo i veselo napisem...ali jos nemam inspiracije...kvragu sve...i moj mozak koji zna samo pisat tuzne gluposti...jebemti...ma nista..uzmem si ja biljeznicu i nadem nesto...iiiii........gle cuda (kaze TiNa -cuda se dogadaju- zubo) nadem ja nesto lijepo ma prelijepo...
al...nedaje mi inspiracije...i sad si ja razmisljam...pa zasto bih pisala?? helloooo... lud ono...napisem to sto sam nasla...ii super....dobro meni dobro vama... dead dead no aj aj da ja skratim pricu...i kazem samo da sam savrseno sretna poslije jucerasnjeg dana cerek cerek dogodilo se nesta lijepo---prelijepo... yes yes

aj sad evo text koji sam nasla a posvecen je TEBI.... da tebi Marko cerek


-> ZA NEZABORAVNOG <-

voljet cu te zauvijek,
i kad svijeca gorijet prestane
i kise na prozoru vise ne bude
voljet cu zauvijek
i kad ruzin miris nestane
i plamteci oganj ugasne
voljet cu te zauvijek
no jednom ipak prestat cu....
..jer zauvijek......NE POSTOJI cerek




ETO ETO MALA GARAVA VAS PUNO KISSA party


zaprljaj StRaNiCu (7) - nE nE - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.