< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (16)
Ožujak 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



o dA/o nE

DizaJn bY: MaLa CuRica kosTuR bY: zWjezDica

O meni...etc

koliko vas je bilo od 30.03.07god na mom blogichu=
Free Website Counters
Free Website Counters

IME: Dina
NADIMAK: Špina
DATUM ROĐ.: 10.05.92god
ZIVIM U...Kgd
SKOLA: I. kozmetićke Buje
SLUŠAM: house,techno,trance & cajke
VOIM: Davida..izlaziti..zajebavat se...
NE VOLIM: SKOLU!!!
FRENDS: Anita.Jessica,Ruža,
Baby,Peo,Gog,X,Sanja,hany
Nina,Matea itd itd ...ma puuuno njih=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

eh moreno moreno wink(the ex)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MoReNo Se VoLi SlIkAtnut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...moj mali bebac kojeg puno puno vojimkiss...David....kiss









gluposti =)..ccc..

Friendster

Friendster



Myspace layouts

Myspace layouts




Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout



Customize your blog

Customize your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images





Get your own Chat Box! Go Large!




free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



free image hosting

free image hosting



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



image hosting for myspace

image hosting for myspace



image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Friendster images

Friendster images



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Bigoo

Bigoo



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



MySpace hosted images

MySpace



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



MySpace hosted images

MySpace



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Friends Icons

Friends Icons



Image hosting images

Image hosting



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Image hosting images

Image hosting



Friends Icons

Friends Icons



Friends Icons

Friends Icons



Blog images codes

Blog images



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters








Blogovi koje obavezno ćitam:

°°sara&teja°°thumbup
°°tamia°°wink
°°zagica°°yes
°°archy°°mah
°°lepa do bola...°°rofl
°°fede,momo&melany°°zujo
°°danijela&gina°°eek
°°dora=stvarni život njene frendice=(°°no
°°giovanna°°lud
°°tamara°°naughty
°°luda tina°°smokin
°°tara°°cool

a ako mi je dosadno...odem do:

°°blue-rose°°lud
°°antonela°°dead
°°antonela 2°°lud
°°susjed ervin°°rofl
°°dania°°smijeh
°°ana°°nut
°°iva°°yes
°°kaja°°thumbup
°°ludost°°party
°°martina°°wink
°°maša°°rolleyes
°°nikica°°hrvatska
°°filipovićka°°kiss
°°maja°°smijeh
°°a ono...°°lud
°°a ono...jos manje...°°lud

i evo moj blogovi:

°°°°onaj koj sam imala prije ovog°°°°thumbupyes
°°°°moj praaa-stari blog°°°°partykiss
















image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



free image hosting

free image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image hosting

Image hosting



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



free image hosting

free image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace

MySpace



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog




MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Friendster

Friendster



image hosting for myspace

image hosting for myspace



blog layouts

blog layouts



Customize your blog

Customize your blog



Customize your blog

Customize your blog



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Images for your blog

Images for your blog



Images for your blog

Images for your blog



blog layouts

blog layouts



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



blog layouts

blog layouts



Bigoo

Bigoo



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



MySpace

MySpace



MySpace

MySpace



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



myspace layout

myspace layout



myspace layout

myspace layout



Blog images

Blog images



Blog images

Blog images



image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws

www.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws









Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters



Blog images codes

Blog images


Animal Glitters

Animal Glitters

Blog images codes

Blog images


Animal Glitters

Animal Glitters

Blog images codes

Blog images


Animal Glitters

Animal Glitters

Blog images codes

Blog images


Animal Glitters

Animal Glitters



Bigoo codes

Bigoo



Bigoo codes

Bigoo







© ~°°d!nA°°~





I`m not crazy...my reality is just different than yours

hello....wavemahdanas sam nešto bas happy....a pitam se zaštocerekcerek....jedino nije super to sta mi se stara jucer vratila iz zg....a bas je bilo fora bez nje....tako da smo ja i moj buraz otišli po nju na busnu u poreć jućer.....a za nazad prošli u ng na pizzunjaminjamia slucajno...je baš moreno tad bio u ng-u(sa sister&denisom)..tako da me cimnuo dal idem snjima do vitriola na piće....ma sve u svemu...na kraju smo svi skupa završili u tomato....ja,moja stara(yes),moj buraz,moreno,ana i njen tip denis.....tamo smo malo pricali(bolje rec...moreno i moja stara su pricali a mi slušalismijeh,hehe)...pojeli pizzu i tako...onda smo oko 11 otisli iz tomata...pa je moreno pitao moju staru dal mogu snjima do vitriola...tako da smo isli mi setat a moja stara & buraz doma.....pa smo i mi otisli doma nasto prije ponoći....onda ljepo na spavanac.....i danas škola....puknucu....ma bom sam preživila..ono 2 sata povjestiheadbangheadbang!!a popodne je trebala doći very kod mene...ali sam na kraju otisla u umag s burazom i igorom...tamo smo cekali luku...uglavnom isli smo do poligona(necu detaljeroflroflrofl)...pa kad je taj tip doso smo isli u zlatorog na plažu...tamo smo se našli sa morenom,anom & denisom....i tako su se oni na kraju išli kupat(a voda hlaaadna)....mislim...pitajte denisa koliko mu je trebalo da uđe u vodu...roflroflrofla jbg....(sve za anunaughty)...na kraju smo završili u kampu(finida) tamo smo otisli na pjesak malo odigrat odbojku....mislim....moreno,denis,i jos dvojca(e...kako se ono zovu??rolleyesrolleyes)oni su igrali....ja i ana šetale tamo po kampu....a diego,igor(šime) i onaj luka...gubili se u autimaludlud....kad je pao mrak...a i malo je bilo zimayes...al hvala denisu za majcuyes...kasnije smo isli doma......ma u glavnom.....bilo je super...a sutra sam planirala otic do lg-a....a buu.....vidit cu.....ae ljudi pozz.....pusa moreno...zaga...fata...jelic...dado(i nemoj se ljutit zbog onog jućerno)....byekisskisskiss


27.04.2007. u 21:34

| komenTiraJ mi (28) | pRinTaj si | x |






...BrZo pRaZnIci...Ma BlAgO NaMa :P

eh jos sutra skola....pa ponedeljak i utorak doma...onda skola do 5ka...pa jos 10 dana praznikawinkpitas se kako??hehe...ma to su neke novigradske spike...ko neko "novigradsko proljeće"...ma kako god...glavno da smo mi 10 dana domayesthumbup a sad za taj malo "produzeni" vikend...neznam di curolleyesnajrađe bi negdje otisla makar sa starcima samo na par dana....tako u đir....ali ipak bi bila doma i "trošila" vrjeme s MoReNoMcerekthumbup...planirala sam da me sad neki dan dofura moja stara do umaga...jer je reko MoReNo da dodem tamo njegovo drustvo upoznat...i tako...smijehcemo vidit....naughty...a trebala sam i sad popodne nakon skole otic do njega tamo u ono mjesto di mu zivi stari(kako se ono zove??rolleyesrolleyes,a boo)al nesto iskrsnulo i jbgnodanas nista....drugom prilikomthumbupmislim....kaze on da usput upoznam njegovog starog....vec kad je on moje obadva....al kuzis...ono...malo..beed....smijeh...ae ljudi moj....full mi se spavazijev...bila je kata spavat kod mene(moj nisu bili doma)....prvo smo negdje do 12cca bile na msn-u...gnjavili ljude...morena..i tako...smijehpa smo isle nanat.....al dok smo sve prokomentirale(deckesmijehnaughty)...zaspale smo tek oko 2....pa nam se nije ni dalo dizat u 7 za u skolumadal jbg....ae ae .....se bem javim.....a ti tockica....daj di si nestala?zasto vise ne seres po meni??roflroflbas mi fali ono kad otvorim komentare i crkavam od smjeha na glupostima od nekog ko si umislja da je faca a trta mu je podpisat se..heheroflroflroflroflroflae....ciao ljudi.....pozz sari...api.....Morenu....mojm curkama iz skole...ma svima.....WwPp**


26.04.2007. u 17:04

| komenTiraJ mi (18) | pRinTaj si | x |






***wwp***

lud....danas smo dobili testove iz povjestiheadbang...ako mi i je neko drzao fige za tu bjednu dvojku....nije uspio...tj:nisam dobila dvojku....dead..nego....1headbangsmijeha dobro to je povjest pa me ne cudi....lud!al dobila bi ja i tri da sam napravilla tocan salabahter....al ja pametna....umjesto II.svetskog rata...ja isla pisat nesto ljevo iz prvog polugodistaludludja&povjest=NO COMMENTsmijehludi šlag na kraju...suta test iz kemieludauuu....a ni kemiu bas ne volim....al bar sam pogodila lekcije koje pišemosmijeh(nadam serolleyes)ae dosta o skoliluda drugo....sve super vise-manje....bar sto se tice ljubawicerekmislim...tu me nesto žešće pere u zadnje vrjemekissnut...vec kad sam kod MoReNa....kupi bon!greedyne trosit pare na drugosmokinhehe....roflpusakisskiss
jos jucer...kad smo se našli...došla je stara po njega...pa sam je usput upoznalayesi tako...za sad sve 5cereka najbolje....to da sam sama doma od srjede na cetvrtakyes...ali od 10 na većer do jutrayes....(ćuješ MoReNo??kissyes)....smislit cu ja kako na naajbolji nacin iskoristit...hmm..hmm...rolleyesvidit cemo....ajde ljudi bye....i da....sara....NoVi PoSt OćU!!!mad...pusa zagi,fati,sari,teny,umagu....MoReNu.....itd itdkisskisskiss



23.04.2007. u 23:06

| komenTiraJ mi (22) | pRinTaj si | x |






e MoReNo MoReNo...=)=)

...da jucer smo pisali povjest...ono nisam vise manje nis znala...nesto sam prepisala...a neke odgovore mi je dala zagica preko poruke sta sam joj ja slala pitanja...hvala zagicayeswave!!tago smo gubili vrjeme u skoliludonda popodne smo ja i zagica otisle oko 5 kod ariane doma....pa malo kasnie smo bile ja i zaga sa santen very i sanjom na igralistu u karpinjanu...gledali ove nase decke iz razreda kako se gubelud...pa oko 7 smo isle obadve kod zage doma tamo smo bile snjenom sis jer su teta maja i moja stara isle u ngd...pa nam je moreno doso radit društvo oko 9cerek...bila sam snjim tamo u parku kod kuce od zagekisscerek....pa smo kasnie otisli ispred kuce od zagice zvat i nju da dode van i bili tamo vani ja moreno zagica i ingrid....yes...ma uglavnom bilo je super..onda su dosle moje stara i teta maja...tako se i moja stara usput upoznala s morenomkiss...pa oko 10:30 smo isli svako kuća svojawink....a sad je subota,..dosadno mi je...sad cekam katarinu da dode do mene pa cemo ic mudrovat s loptom na igralište u karigadorsmijehtako da...see-ya....
pusa svima....(i tebi MoReNo ne brinikisswink)pozzwavemahwavemah



21.04.2007. u 18:00

| komenTiraJ mi (28) | pRinTaj si | x |






to ja samo imam sreće ili?=)=)

...danas sam poludila u skolu...prvi sat matematikamad....ma ok ajde...prezivila sam....e da....sanja je napokon nakon nekih 4-5 mjeseca pocela dolazit u školuthumbup...ma aje necu o školi...puuuno bolje je bilo posljecerekcereku 5 sam se dogovorila s morenom da se nađemo u kampucerekyes...tako da sam staroj prodala onu staru:"idem đirat s biciklom"...naravno da je popušilaroflroflrofl...nasli smo se kod bazena pa smo otišli do pleže...tamo smo malo pricali ovo ono i tako...uglavnom...decko je stvarno super...bas je i dobra osoba i zna se zajebavat...ma sve...cerek...malo kasnje smo otisli malo se izležavat dole na plaži..i takokisskiss...samo sta sam morala oko 6:30-7:00 domano...brzo je proslo tih sat-dva...(pa jer nije bilo dosadnokissthumbup)...ma uglavnom...na moju sreću...moreno će preko ljeta radit u kampunaughtya posto sam ja tamo svaki dan po ljeti....hmm....cerekbom...mislim...ima jos vremena do ljetarolleyes...a sad loša vjest...sutra pišemo povjestnonononoshit happenslud.....ajde ljudi držite mi fige da izvućem bjednu dvojkuthumbup...javim vam se....
.....pusa Moreno......kisskiss

MySpace

S. Valentine images


19.04.2007. u 19:19

| komenTiraJ mi (8) | pRinTaj si | x |






hmm...nice day=)=)

danas sam se samo nadala da nece padat kišanojer sam popodne trebala ic na vjeronauk u dajlu pješke...(kao sam se samo zbog tog nadala da ne padarolleyesuff)bom necu u detaljenaughtycerekitd itd...ugl: kiša nije padala na moju sreećukiss....bla bla bla tako dalje....necu vam sve recnonononosmijehcerekima vremenadeadsmijehae neda mi se pisat...nisu vam moj dani bas tako zanimljivinono(osim danassmijehcerek)
a ti mala iz šestog a razreda...daj ohladi se...ajde dodi mi u školi srat u facu šta tu glumiš a neznaš se ni podpisatroflkoja pićkica....
ajde ljudi...pozz...bye...bye....pusa....zagi...jelicki...x...teni..fati...morenu...ma svimakisskiss


Created by Crazyprofile.com


18.04.2007. u 23:11

| komenTiraJ mi (3) | pRinTaj si | x |






sad je stvarno kraj...oprosti za sve...

...mozda nemam srece...a mozda sam samo glupa...
...mozda sam pogresila...al ne vidim grešku...
...mozda te još volim...al ne priznajem...
...sve u svemu...uvjek nađem krivog...uvjek...
...ili je...pre dobar...ili je...neko ko jednostavno nije ok da mi se sviđa...
...glupa sam...to znam...neko bi sve napravio zbog mene(i jos uvjek radi)...a ja nista...
...a znam da ga nisam ni zaslužila...radim gluposti...povrjedim osobu do koje mi je stalo...
...nisam kriva...nisi ni ti...treca je osoba koju krivim...osoba koju najvise mrzim...zbog svega!!
...i onda dode kraj...pravis se da ti je sve ravno...a istinu niko ni nezna...pa ni ja...mozda i bolje...
...ali necu vise kopat po prošlosti...jednostavno...doviđenja...idem dalje...i ciao!
...sve je završilo ovu subotu...zadnja većer...bila i prošla...nije mi žao...niti će mi ikad biti...
...ali...bilo pa prošlo!to je iza nas...
...ipak...sorry za ovo jutros...bilo je...previše...previše sam toga rekla šta ni ne mislim!!
...taman kad krenem dalje...upoznam drugog...decko je super...ali previše ti slići...
...zato...doviđenja i njemu...ni kriv ni dužan...ma baš sam BAD GIRL!!
...sve u svemu...razmislim bolje...i primjetim...da mi se...možda poćinje sviđat neko...
...ovaj put za ozbiljno...
...razmislim bolje i shvatim da nije fer da mi se ta osoba sviđa...ne mogu sad frendicu još povrjedit!!
...ma kakva sam ja to osoba??
...ispravit cu grešku s Davidom...bit ćemo frendovi...jednog dana...možda...



Sada odlazim, oprosti mi za sve,
ne krivi me ni kada ti bude najteže.
Ja čuvam te u svojim mislima,
i gdje god da odem,
uvijek bit ćeš tamo gdje sam ja.
Dobro znaš da sada bih dala sve,
da noćas vrijeme stane, zauvijek.
Ako večeras moram protiv sebe,
sve bi mi značilo da znam,
bar po dobru da me pamtiš
u svojim mislima.
I noćas zadnji put me zagrli za kraj,
kada budeš sam u dugim noćima
i shvatiš da me voliš kao nikad nikog,
nozovi me, probudi me iz sna,
nek vjetar tvoje riječi nosi tamo
gdje sam ja.
Nemoj krivo da me shvatis,
kad cujes ove rijeci moje
kad ti kazem da ces morat
da zaboravis srce moje...
Nemoj nikad pomisliti
da volim drugog
nemoj mislit da mi je lako
jer ja ostajem sa tugom
srce je moje slomljeno
puno tuge i boli
jer tesko je kad neko pati
i iskreno zna da voli
Ne krivim ni tebe ni sebe
za nasu ukletu srecu
jer poslje tebe vjeruj
nikad voljeti necu!



17.04.2007. u 17:12

| komenTiraJ mi (9) | pRinTaj si | x |






hmm....

ma bla....neznam koi naslov!ma nije ni bitnobangono....dosadno mi je pa sam dosla pisat iako nemam stadead.....e da...dobila sam 5 iz taljanskog..ma ono....cudodead a popodne je isto bilo SUPERsmijehono...bila sam đirat s biciklom....i...takorolleyesrolleyesrolleyes!ajde...sutimheadbangrolleyesajde....sada ciao!!pusa svima....hmmm(M)....kisskisskiss

blog layouts

blog layouts


16.04.2007. u 22:36

| komenTiraJ mi (15) | pRinTaj si | x |






rođendan od škrlja...zaakon=)

bilo je pree dobro....fatica je došla kod mene oko 7 pa samo nakon pola sata ja ona i moj buraz otišli na rođendan u podrum od škrljapartypartybiloo vina dadayespartyparty....ja nisam puno pila(samo malosmijeh)zato jer sam se dogovorila da se na većer nađem s Dadom...pa nebi bilo fer da idem pijananonoali i zato šta Dado sad ima broj od moje stare pa šta god da napravim...pijem...etc odma bi me cinko starojmadmad!!trebali smo oko pola noci otic do Roxa....al na kraju nismo....jos je bio onaj lezbo showbangma bljakludnonoal je Diego ipak otišo.......
a ja sam se samo nadala da Dado dođe što prije iz ts da se nađemo....pa kad se vratim da mogu bar malo pitpartyal vec je bilo 10:30 a on mi niš ne javljapuknucuonda sam ga nazvala....al umjesto mob sam nazvala na kućniheadbangludheadbangpa se javio njegov stari a ja nisam odma skužila da nije david i ja mu odma idem govorit: "si došo doma?kad ces doc na more??"na kraju skužim da je to njegov stariheadbangbaaaheadbangsamo se nasmijao i reko da David još nije doma i da ga probam zvat na mobroflroflheheroflroflna kraju dado je došo tek u 11 pa smo se onda našli ali je došo po mene i smo išli u lovrećicu na plaži di inaće idemosmijehvratila sam se oko 12:30cerekbilo je supercerekyesjadan dado kad me vozio nazad kod škrlja on ga je odma napao tamo u auto da dođe itdsmijeha bom....ugl....prjevoz sam našla kod fatice...jer se mom starom nije dalo doc po kćerkicusmijehtako da sam oko 1 otišla domayesa naša zaga je morala ranije zbog njene sestricnenoma bom glavno da smo se mi ljepo lido zabaviliyesbar ja jesam...kissyescereknaughty....
ae ljudi moj.....pusa swima.....bye-bye....wavemahwavemah


15.04.2007. u 11:27

| komenTiraJ mi (11) | pRinTaj si | x |






ljudi help=(

imam problem....dobro ajde nije broblem al mi je dosadno pa da malo mucim ljuderoflrofluskoro(ne bas uskoro ajderolleyes)imam rođendan...a nemam pooojma di kako i kada da ga slavimrolleyesprvo sam mislila da idemo u umag...na pizzu...pa u mystic...american ili planet svako ide di će uglavnomrolleyes....ali...posto nas ima dooostayeskako s prjevozom do umaga?mada i previse nas je da bi naprimjer isli sad svi u mystic..pa nebi bilo ni mjesta više koliko nas imarolleyeswink...zato na kraju cu ga valda slavit na plaži kod hrasta(onaj bigg) u kgdwinktamo dole na plaži...ljepo vatrica...pićepartypartyparty...deckinaughtykiss..eh eh...sviđa mi se ovo zadnje:"plaža,dećko,noć&piće"hmmm,zvući dobro?kissnaughtynaughty...i sve pet...al ovisi o vremenublablapuknucu....a bom...nadan se da ce bit ljepoyesrolleyes
....ee...da ljudi brzo krizmayes(ako ce mi je napravitrolleyes)...ma ce darolleyes!!ja idem na vjeronauk u Dajli i sve...al krizmu cu radit u Brtonigli...kao jer kgd spada pod onom župommadma daj dajmadmah...svejednonutkrizma nam je tamo negdje pocetkom 7. mjeseca....a tu u Dajli je 24.6. tu radi zaga...e jedva cekam njenu krizmu...ma ću je cimatroflsalim se...mislim idem i ja naravno....ipak nemoze ona bez meneroflroflhehe!rofli da...pozvana sam i na krizmu od Sanje iz mog razredayestako da i tamo idemyesal neznam kad tocno je tamo....a sad u 5-om mjesecu je isto pricest pa cu otic kod Inge jer smo pozvaniyeswink....onda odma sljedeca nedelja je od Tonia...pa i tamo idemoyesuh uh....pa šlag na kraju....nakon 2 krizme,2 prićesti i mog rođendana...moja krizmayesbla...bla....gooo menibangi to sve u više manje 6-om mjesecuyeseh bitće bitćepartypartyparty....i na kraju krajeva....upisi u srednjubangbangbanguffa.....a neam blage diću....ja mislim u kozmetićku u buje,al sad si nešto premišljamrolleyes...mislim da ću na kraju otić u grafićku u pulusmijehma neznam ni sama jošheadbangbangnije stvar u bodovima....mogu ja sad naštrebat ako treba sve živo da dođem do pule...mislim...ionako treba 36 bodova...al kužiš....ima i dobrih i loših strana...super je to što necu biti doma....tamo si...novo društvo...škola...sve...dom....ma sve je to ok....al kad razmisliš...neke(rolleyes) osobe viđaš skoro svaki jebeni dan....i puuunuo ti znace...pa sad ti odi u pulu...nije ti svejedno...a jos na kraju i društvo...(zaga...sanja...fata itd itd itd)svi bi oni meni ful falili....a pogotovo (...)nononotako da neznam još di ću ić....buu....dajte mi koj savjet ono za rođendanwinksmijeh
ajde ljudi...napuštam vas....KiSsAcHkisssvima..Zagi...Archy...Jelicki...X...Dadukiss...Api...ma sviiiiima..wojim waskisscerek



12.04.2007. u 17:13

| komenTiraJ mi (15) | pRinTaj si | x |






naapookon mi popravili tel. liniju...ewo mee=)

o ljudi evo mene napoookonwavekao prvo....nije me bilo jer tu u nasoj ulici kopaju cestu i su rasturili kabel od telefona...u petak.....onda...u subotu ne rade...nedelja uskrs...a ponedeljak praznik...jucer zaboravili....i danas naaapokon dosli i popravilismijehbudale jedne,skoro sam crkla bez netabangove dane se nije nis posebno desilo...sve po starom...yese da....ovu subotu smo ja i zagica bile u rox-u...negdje do 1:30...tamo je naravno bilo cjeelo drustvo..yesi bilo je preedobroyesovaj put je bas bilo superpartypartypartysmijeh...dobro ajde dosta o tom roxuheadbangrofl....sta sam tjela reć....ee...da...madona BUDALA...tj:pićkica koja mi je puštala komentare ono za kuki i podpisala se sa toćkicama(......) i srala mi neke stvari....vec kad je taaakva "faca"rofl neka u buduće kad nekom nešto sere nek se podpiše....mislim...mogu i ja ic okolo drugima po blogovima i srat sve po redu a podpisat se ....... i sad sam ja kao faca..ma daj odjebi molim te....ajde vec kad si faca.....dodi mi srat u lice..ili se bar podpiši šta tu glumiš stim toćkicama baš se vidi da si neka klinka/klinac i da si PIĆKICAroflroflrofl....uostalom...boli me ona stvar šta ti ili drugi misliš o meni ili kristini...ma ćisto me zaboli...nađisi neku bolju zanimaciju u životu od srati po drugimalud!
e ....ljudi moj cujte ovu novu....ucitelji su zaznali za moj blog...kao prica se po zbornici i te spikeludi sad oni misle da cu ja brisat postove ili blogroflroflroflhahahahahhaha....ma cisto me zaboli....nek citaju...i evo ucitelji....evo vam jedna veelika pusakisshahaharoflroflrofl.....ne brinite ne bojmo vas se mismijehajde cito sadrofl
daj ljudi javim vam se sutramahwavepusa Zagici...Fati...Ap!kiss...Dadu...Jelicki...Kiki...Tamari...Tini...e sorry al ima vas puuno pa...swima puusa wojim waskisskiss
wavemah


11.04.2007. u 19:01

| komenTiraJ mi (7) | pRinTaj si | x |






šetnja...šetnja...šeeeetnja....

o ciao ljudi...ko prvo......David & ostali....sta je ovo sad nastalo od moga bloga??ha??mjesto za svađanje??burninmadja ne mogu vjerovat....ko mala djeca smo...svidead....a ti Gogo...molim te nemoj se ubacivat u svađu....moolim te nemoj....još im ti fališ....nononee!!mir,mirr!!!!blablaufa.,...David...Apa...nemojte se zbog mene svađatinonohello?pa dismo?headbangajde dećki mir!!smijehsve ce bit ok(uh kako ja znam tješit ljuderofl)....dosta...nije smješno,nanka malononomogu blog odma nazvat:"ratište"burninmaddosta nu....idemo na malo puno bolje temeyesko prvo danas sam se dogovorila s Zagicom i Arianom da cemo ic šetat....pa sam ja u 5:00pm krenula iz Karigadora pješke do Zagice...pa tamo su bile ona i Ariana...pa smo pješke otišle do karpinjana na igralištethumbup...tamo malo look-aliwinksmijehdecke narawnothumbupmislim....ne ja....nego ove druge curkeyesugl....tamo smo bili s Martinom...Tamarom...i Tara nam se pridruzilayespa smo otisli do Ariane doma,i da...ima slaaatkooog psayesyesbas je zakon psićsmijeh...onda smo otisle do marketa...pa malo kasnie smo krenule doma....ja i Zaga...a Archy nas je dio puta otpratila....pa smo Zaga i ja skrenule gore prema nekoj šumi di piše da je ko neki "planinski put"....šetale...šetale...šetale....išle i došle nigdje....zapravo....vidile smo samo sunce tamo daleko dole kako zalazi....oko nas neki vinograd...sa strane šikara i grmlje...svako tolko nas je koj fazan usraomad...a ispred šuma...noupss.....pa smo se vratile jedan dio i kroz neku viiiiiisoku travu laufale prema cesti od pinete dolesmijehonda smo još malo trćkarale prema maredi.....i napokon oko 8:00pm smo došle u maredu...al ipak...nije mi se dalo da moja stara dođe po mene...pa sam se našetala još 40min do karigadoralud"malo" me mrak ćopio....al nema veze...ugl:oko 8:40pm sam bila doma...relativno živabangpojela naranću i legla u krevetsmijeha sad sam tu...i pišem ovaj malo lid postlud...i da...kao što kažu...pošto ljudska glupost nema kraja....ja i Zaga smo odlućile da cemo u subotu ili nedelju otić pješke do umagaludhaha...bar cemo smršat malosmijeh.....i da....pošto nam ni to nije dostaludsutra ćeju Ariana i Zagica doć kod mene pa ćemo se prošetat po kampuyesyesal ok to bar nije 10 km neko "skromnih" 3-4kmsmijehajde pa vec me noge bole netrebaju me i ruke od pisanjano...tako da...se ćujemo....pusa svima...pogotovo Zagi i Arianikisskisskiss

evo vam malo slikica o našoj šetnji....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...to je između vinograda..uz ljep zalazak...Zagawink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...ja...i u pozadini jedna napuštena kuća tamo di nema žive dušeno

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eto...pošto volim slikatyesevo jedna ljepa slika...pogled s tog šumskog puta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
"sreli" smo isto jednu cesticu za autenut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
loze...su tuu...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
upss...sunce nas je napustilonoa mi još uvjek u svugdje i nigdje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
pogled na pinetu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
prošle smo visoku travu i vratile ze na stari pun u pinetu uz obalusmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dolazak u maredu...a vec mrak...yes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedna ljepa slikica...s obale maredesmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
..i napokon...vec je skoro 9 sati...mrak...ja napokon dosla u Karigador...homesmijeh

btw:slike su slikane mobitelom pa nije baš neka kvaliteta al ajde....pusa svimakiss




05.04.2007. u 22:00

| komenTiraJ mi (24) | pRinTaj si | x |






utakmica...

mislim...ljudi...ne nasa utakmica...nego su igrali ngd kontra švaba....ma naravno da su švabi spušili....(2:1)rofl...danas je uglavnom sve bilo ok...thumbup..i da...prva 3 sata u skoli smo gledali Pasju....film....ma bbb....nonoono...film je užas...zgaditi se gledat tolko krvinamcornamcorbang....dalje..sve je bilo ok...kao sta sam rekla...oko 4 sam dosla kod zagice(pješkeyes)....pa smo otišle na utakmicu...i oko...6:30pm smo krenule doma PJEŠKE....(iz novigrada do maredeyes)..ma i nije puno...sat vremena...pa je u maredu doso buraz po menesmijeh...onda sam dosla doma pogledala tv....i sad sam tuthumbup
e ma da...hvala bogu....NEMA SKOLE....DO UTORKAsmijehpartynaughty.....
i da....ko si ti Iva?pitala si me od kud je apa..iz Umaga...i kako se Dado preziva...ko prvo...dooosta je starji pa sumljam da ga poznaš...a ko drugo...reci koja Iva si pa cu rec prezime??rolleyesrolleyes
ajde ljudi pozzz....see-ya IwOnA...ZaGa....ApAkisskiss...Dado...etcwavemahwavemah


04.04.2007. u 21:54

| komenTiraJ mi (23) | pRinTaj si | x |






...stvari se polako...(ne)vracaju na mjesto...

baaa....kako dosadno ljudiheadbang...i da...moreno...ne ljutim se ja za to sta si rekonono...e ma ljudi...zasto mi se ona budala koja je ostavljala one glupe anonimne komentare vise ne javlja?smijehnije se valda uplasila??roflroflrofl
a bem ko je jeb(...)ludkoj jadan dan majkemi...i jucer i danas...bom ajde...bar jucer nisam spavala cjeli dan...ono...da se pohvalim...nasetala sam se nekih 5km i više....cjeeli kamp sam prošlabangbaa....ok..ajde...svaka druga klupica je bila moja,al ipaksmijeh(al nema ih puno stvarno)a dobro ajde...nije da mi se taj dan setalo...to sam samo iskoristila priliku da Dadu maznem neke pjesme s njegovog iPod-asmijehsmijeh(e...al nemoj me ubit sad kad si to procitaosmijeh)...a dosta o njemuheadbang...danas smo pisali teeessstttburninmadmadiz matemetikeheadbangmad...dobro naravno da cu dobit 1smijeha sutra nas pita kemju...koju ja "jaako" volimpuknuculud..i jos lektira...al dobro...to mi je drago da sutra pisemo lektiru zato jer je ja nemam pa oni koj nemoju taj sat ne rade ama baš ništa...pa nas par cura(inace:ja,Ariana,Sara...i ponekad Xenija)samo iza tamo trachamo.....decke narawnosmijehsmijeh
a sad neznam sta da vam vise pisem....samo vam mogu rec da me sad nesto žešće udarilo u glawu da mi se baš jede...naranćanjami...sad cu ja ic pogledat..valda je ostala koja u frižideru..ili tamo u nekoj škatuli di većsmijeh
ajde ljudi moj ciao i sretno...do sutra...
PoZzZzz....Zagi,Iwony,X,Dadu,Morenu,Beniću....i Ap!kisskiss



Video Comments by Crazyprofile.com


E SAMO NESTO....HTJELA BI ZNATI KOJA JE OSOBA KOJA MI JE PUSTILA KOM. POD IMENOM: "nije vazno..."
PISALO JE DA TIM CURAMA NES JAVIM...ALI...KO STE?BTW:HVALA NA KOMENTARUwink
I DA...KO JE "romic"??NAPISO SI DA TE SE SJETIM ITD...SORRY..NEMAM BLOGE KO SI??
NADAM SE DA CETE MI U SLJEDECIM KOMENTARIMA NAPISAT KOSTEthumbupPoZzZzzmahwavemahwave


03.04.2007. u 22:04

| komenTiraJ mi (12) | pRinTaj si | x |






ma ljudi vi ne kužite jedan k(...)

ko prvo trebam objasnit neke stvari...jer su neki ljudi nesto krivo skuzili ludlud(oni o kojma se radi znaju...)...neki misle da se ja viđam s Davidom jer se on sad meni još sviđa i te spike...i da ja i on nešto mutimo...kao prvo...ja i Dado smo prošlost...kissbar s moje strane...mi smo se upoznali još u 5-om mjesecuyes...preko ljeta 2006god e!!i tad smo prohodalicerek...ali sam ga pustila(ne pitajte zašto)prije nekih mjesec dana cca...ma...nije on kriv..ni ja....al jednostavno neki ljudi...uvjek mora postojat neke budale da ti moraju radit sranjenonono...to jos nakon 9-10 mjeseci vezenonono....i nemas izbora!al ok...nije sad to bitno...nego hocu rec nekim osobama...da krivo kuze neke stvari...mi smo sada frendovi ja i onrolleyes...ćesto se viđamo...ali samo ko frendovi.rolleyes..bar ja njega gledam ko frendarolleyes...a sad dal i on mene je poceo gledat ko frendicurolleyes...neznam...ja se nadam...
to pisem cisto da zna ona anonimna osoba koja mi je pustila onaj glupi komentar(btw:sad je izbrisan)bang...za druge...pisalo je neka glupostludlud...kao da samo serem da mi je frend...da mi je još stalo do njega itd itd...da mutimo još etc....kao prvo...da stalo mi je još do njegayesyespa šta??
sad preporucujem toj osobi da kad u buduce pise komentare nek se podpiše kad je već takva faca!!ludludludludlud


Butterflies at crazyprofile.com


02.04.2007. u 14:58

| komenTiraJ mi (9) | pRinTaj si | x |






rođendan od Ary...

oi ljudi...jucer je bilo super na rodendanu...a i po danuyes...ono...popodne sam se izležavala doma u krevetu pa taman kad mi je Dado poslo dal mi se da da idemo prošetat..a posto je vrjeme bilo ok..yesa meni dosadnozijevbas mi se i islo...al dok ja smislim sta da kazem staroj...rolleyes...jer ono da idem setat vise ne palino..mah boli me k...blablasam mislila...i rekla sam joj da idem setat s Dadom...za cudo božje...pustila menaughtyyes...i jos mi je rekla da ga slikam da ga vidibangi jos me nagovarala da dode s nama šetatbangbangnaravno da je nisam pustilanononono....a kad sam se vratila nakon nekih sat vremena jos me ona i stari zezaju non-stopbangbang
a jooj menismijehbom bom...dosta o njemu...kasnije oko 8 sam isla na rodendan od
Ar!aNe...bilo je ok...bilo je vinapartypartyal ja nisam bas puno popila....ustvari jako malothumbupma nisam ja za vinononosmijeh...vec oko 1 su ljudi polako isli doma..pa sam i ja....u 1 i nesto...a ne samo tonononego sam se trebala dignut danas u 8 zbog miseheadbang...joojbang...i nakon mise bas mi se islo pjeske doma...usput sam "isprobala" mp4smijeh...i sad sam ovdje kod kompa i pisemsmijehajde ljudi bye-bye...jawim se weceraswavemahwavemah


01.04.2007. u 11:15

| komenTiraJ mi (10) | pRinTaj si | x |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.