< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (8)
Siječanj 2007 (8)
Prosinac 2006 (8)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Who am I realey?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja sam jedna obična cura koja se voli zabavljati...

Ime:Iva
Nadimak:Ija,Avi...
Datum rođenja:5.5.1994. znači da imam 12 g.
Grad:Rijeka
Boja očiju:plava
Ljubimac:Hrčak
Hobiji:Talijanski jezik,likovno
stvaralaštvo,vožnja bicikle,gledanje dobrih filmova...
Naj životinja:Konj
Naj filmovi:Pirati s Kariba 1 i 2,Titanic,
LOTR 1,2,3,Zapravo ljubav...
Naj knjige:Kronike iz Narnije 1,2,3,4,5,6,7,
Laura 1,2,3,Pustolovine Toma Sawyera...
Naj glumac:Zna secerek
Naj glumica:Liv Tyler
Naj pjevačica:Rihanna
Naj grupa:Evanescence


Cursors

Volim,nevolim...

Volim

Friendster

Friendster

Konji.Najdivnija i najljepša bića na ovom svijetu(osim mene naravno).

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Tako je zgooodan....cerek

Blog images

Blog images

Peseki.Također
ih obožavam.Najbolji čovjekovi prijatelji.

myspace layout

myspace layout

Čovjeku je potrebna mašta!

MySpace

MySpace

Imam predobre frendove.Kako u školi tako i izvan nje!

MySpace Layouts

MySpace Layouts

Obožavam blagdanske proslave!

myspace layout

myspace layout

Ljubav.Sama po sebi govori sve

Friendster images

Friendster images

Volim se zabavljati!

MySpace

MySpace

More je moja velika ljubav!

Image Hosted by ImageShack.us Obitelj.Velika podrška u životu.

Ne volim...

myspace layout

myspace layout

Mislim, ne svi.Oni iz mog razreda!

Myspace

Myspace

Darkeri.Nekako su čudni.Ne baš svi, ali većina da.

Images for your blog

Images for your blog

Umišljene glupače!!!! to je nešto najodvratnije na svijetu!!!!


Sve i svašta...

Learn from yesteday,
Live for today,
Hope for tomorow

Andrea -pustite joj koji komentarčić

Sara -jako sladak blogić

Laura i Sara -slike od black eyed peasa i metalice,mislim


Free Website Counter
Free Website Counter

Cmon Cmon Video
Cmon Cmon lyrics - Von Bondies lyrics














Von Bondies Music Videos
Music Video Codes by VideoCure.com


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge Zar nije predivna?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Ovo je moj razred prošle godine.Ja sam u gornjem redu,osma.

Games Provided By Blinkyou.com

Ful mi se sviđa ova igrica,a vama?

Prijatelji i ostalo...

myspace layout

myspace layout



Ovo je moja najbolja frendica Andrea,koja ima svoj poseban stil.

free image hosting

free image hosting



Ovo je Iva,moja imenjakinja,najbolja prijateljica izvan škole.

myspace layouts

myspace layouts



Ovo je Tea, Ivina sestra.Ja sam se isto trebala zvati Tea.Isto super curka.

myspace

myspace



Ovo je Sara.Super curka iz razreda.

myspace

myspace



Antonella s talijanskog.Ful otkačena i zabavna curka.

myspace layouts

myspace layouts



Mara, isto s talijanskog.Ona je pak u svom svjetu.

myspace layout

myspace layout



Nina.Ima svoje JA i zna što želi.

myspace

myspace



A ovo sam ja; najlijepša i najpametnija cura na cijelom svijetu!!!!!!

MySpace images

MySpace images



Dečki



Ovo su moji bratići Filip i Luka.Oni se međusobno non stop fajtaju!



Ovo je moj najbolji frend Matija.On je fakat dobrog srca!



Jojo.On misli da je velika faca,a ja ga doživljavam baš ovako!



Ivan = 100% lud

image hosting

image hosting

Best Friends For Life

Friendster

Friendster



Moj dom je Hrvatska...


ponedjeljak, 19.02.2007.

Hey!!!

Wow!nisam pisala još od srijede!Čak 5 dana!
...
Mene jako boli grlo i kašljem i šmrcam, i ne znam da l
i ću uopće ići sutra u školu.A sutra je nastava pod
maskama!!!ŠmrcnoZašto je život tako okrutan?!headbang
...
Sad sam pisala ispravak iz matiše (oh,mrzim juburninmad) i opet
sam fulala bez veze!Oh,jadna ja!Nadam se da ću dobiti 4.
...
Subotu i nedelju sam provela doma i baš mi je bilo
lijepo.Napravila sam tri ogrlice.Zapravo u nedelju navečer
sam bila na dosadnom rođendanu od moje pranone(iliti
prabake) ima 95 godina.I onda je moja mama negdje
izgubila naušnicu od bijeloga zlata koju joj je tata kupio
za godišnjicu braka!danas je idemo tamo tražit!Ma baš
mi se neda slušat onu dosadnu pranonu!zijevzijev
...
A,šta da vam uopće kažem?Nemam inspiracije.Tko
uopće čita moje postove? Zato bih vas molila da
ispunite ovu anketu.Hvala vam!


Voli vas vaša
Ivacerek

- 14:15 - komichi!!! (9)- printati???- *


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.