1ludavarošanka

srijeda, 01.11.2006.

Evo malo riči...

Ja slušam sve živo i neživo...Slušam hrvatsko i strano.Šta ti slušaš?Dajte riči od pisama ako imate...

14 palmi
14 palmi na otoku sreće
Žalo pod kojim se valja val
I moja draga obasuta cvijećem
Leži kraj mene,sretan sam ja.

14 palmi se nadvilo nad nama
Sa žala šumi zapjenjeni val
A moja draga obasuta cvijećem
Strasno me ljubi,sretan sam ja.

14 palmi sad vise ne rastu
Žalom se više ne valja val
A moja draga obasuta cvijećem
Nije kraj mene,tužan sam ja.

Nema veze što palme ne rastu
I što se više ne valja val
I nema veze što nema moje drage
Sa drugom sutra sretan bit ću ja.


Noć je prekrasna
Noć je prekrasna,na nebu zvijezde sijaju
Osmjesi tvoji prijaju svakom od nas

Ti si najljepša,izgledaš kao kraljica
Kraj tebe zvijezda danica gubi svoj sjaj

Želim ići od vas,okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada želim ići od vas.

Nemoj ići od nas,okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada nemoj ići od vas.

Noć je prekrasna,na nebu zvijezde sijaju
Muškarci se opijaju tebi u čast
Ti si zanosna tvoja ljepota opija
Iz tebe noćas ispija ljubavna strast.

Želim ići od vas,okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada želim ići od vas.

Nemoj ići od nas,okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada nemoj ići od vas.

Želim ići od vas,okolo svuda je tama
A ja sam lijepa i mlada želim ići od vas.

Nećeš ići od nas,okolo svuda je tama
A ti si lijepa i mlada nećeš ići od vas.


One bi htjele

Ulicama lutaju
nad oblacima nebom plove
zamišljene,zaljubljene
gledaju u noć.

I vjeruju u neke lijepe
davne izgubljene snove
i vjeruju da prava ljubav
jednom mora doć

I htjele bi da znaju kako
htjele bi da znaju kamo
odnose ih vjetrovi dok
lebde iznad nas

One bi htjele da
im priđeš da
im kažeš nekoliko
toplih riječi

One bi htjele da
ih ljubiš
njihovu tugu samo
ljubav liječi,liječi

Primaknite se malo bliže
one su tužne
poklonite im nasmijani smijeh
Primaknite se malo bliže
one su tužne
a sanjaju smijeh.


Hej,mala,hej
Vidi sam jednu malu lijepa kao san
Imao sam namjeru da poljubac joj dam
Pa kažem hej,mala hej bili htjela da te ja poljubim
Pa kažem hej,mala hej bili htjela da te ja poljubim

Ona nije htjela poljubac da da
Gledala me mrko
Okrene se za trenutak dva
Pobjegla je trkom
Vikao sam za njom mala hej
Vikao sam mala hej
Vikao sam mala hej
Vikao sam vrati se

Kad sam je sutra sreo ostao sam paf
Pored nje se nalazio namršteni laf
Rekla je taj,dušo taj,taj je htio jučer da me poljubi
Rekla je taj,dušo taj,taj je htio jučer da me poljubi

O Bože on je htio nešto da mi da
Gledao me mrko
Okrenem se i za trenutak dva
Pobjego sam trkom
Vikao je za mnom mali hej
Vikao je mali hej
Vikao je mali hej
Vikao je vrati se

01.11.2006. u 15:24 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Siječanj 2007 (1)
Studeni 2006 (12)
Listopad 2006 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Odi ima sve i svašta!Ako van se ne sviđa ajdete ća!

Linkovi

http://www.udruga-arka.tk

Malo o meni