just smoke, i know jou flay! just flay i know jou love smoke

Napisano: 10.08.2007., petak

jedan novi.......



pa tako neki če siguno misliti da sam nova al nisam mah
ja sam samo jedna od onih koji rade blogove pa ih nakon nekog vremena netko počne zaj....* pa ga briše zujo


baš sam neka jelda?
pa tako moj život se sastoji od puno stvari koje sad neču komentirat jer niti meni nisu zanimljive a kako bi tek onda vama bile nezanimljive.
neki bi zaključili iz moga naslova da sam neka arogantna drogerašica ali ne nisam ja sam samo jedna mala obična punoljetna osoba koja jako voli govoriti svoje misljenje iako me to često koštalo sranja. pa tako za ovaj blok inspirirala me jedna moja frendica koju sada neču imenovati jer ona to baš i ne voli pa tako evo i mene nakon dugo stanke počinjem i ja pisati male slatke postiče......i tako to je za sada sve od mene idem malo uređivati svoj novonastali blog iako znam da ovo nitko neče čitat ja ga ipak pišem bok.



<< Arhiva >>