Ewo wam nowi post … kommajte mi kizza …,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> Ewo wam nowi post … kommajte mi kizza …,blog.dnevnik.hr/1liveyourlife1" />
  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Đe me naći ?!

a eto
majl :
anchy777gmail.com

msn:
girl4playing@msn.com


everything for blogs by: sve free za blog!

::::::;; mozak na paši ;;:::::::

¤ umishljena kad treba xD
¤ uvijek nasmijeshena
¤ komunikativna
¤ raspjevana pjeva
¤ optimistična
¤ mutawa
¤ cura slabog pamćenja dead

::::;;;; voljam ;;;;:::::

-> obitelj
-> frendove
-> nasmješene ljude yes
-> msn
-> ići van
-> internet
-> majne mob
-> NE biti u kazni zujo
-> engleski jezik
-> psovat zubo
-> palalalalačinke fino

:::::;;;;mržam;;;:::

-> biti u kazni
-> pljuvanje po ljudima
-> ogovaranje
-> dječurdliju koja stalno plaču .... cry hhehhe

....itd...

jako voljeni people

cijeli maj razred =)....
ariana,ana,lorella,bety,iva,ivona,
Tome,marko,andrej,mateo,rony,
tyler,jasna,biba....xD
sryte ak sam nekog zaboravila....

---------------------------

eto malo svachega


Get your own Poll!




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

srijeda, 23.07.2008.

Ewo wam nowi post … kommajte mi kizza …

ewo ewo pišem post .... NO INSPIRACIJE
fkt neam inspiracije za pisat ... ca da vam velim?!



Danas je Geja došla do mene with njezinim "hodalom" kak veli Mihael ... misli se na njezinu biciklu ... hahaha šta bu sve taj Mihael rec ... dead eek
Malo smo se rolale ... cak do mola smo se "dorolale" i ostanemo mi malo tam na molu .... pri kraju mola smo se "posijale" i gledale koga ima ... itd.
A viš nakon par minuta s biciklama dođu na mol Nino u krilu Jurice na bicikli , a iza njih Zoki . (( taj prizor ste treali vidit )) ko neka 3 idiotišena su se spustili s nizbrdice sve do vrha mola ... stali oni i zapalili jednu smokin... i tam su bili nekih 5 min neam pojma ... mi krenule dalje do l.gaja i vratile se za 30 min (( wuuuaaa naš rekord )) ... geja morala kod Zubara,tak da je njena mamica došla po nju, a geja ostavila bicklu i role kod mene (( ja si ono mislim ... mhh oke ajd doči če ona opet jedan da po to )) kad ono ... nakon 2-3 sata ja na recepciji s sestrom se zajebavam docuje se moj mob.... PORUKA PORUKA-geja kaze da je kod mene ! (( ja si mislim .. WTF ??? eek ))
Dogegam se do majne house a viš nju na bicikli prica u dvorištu with majn mama .... ja pitam kak to da si več došla ja shvatiula da buš došla po stvari nek drugi dan .... ona meni : MA NEEE....sad iam vremena kao...
I nea šta neg išla ja nju odpratit biciklom do kud mi se bude dalo...

Wuua ja napravila rekord u tom smjeru ... nikad nisam išla biciklom više od Čepljana čoviječe ... hihh (( lazy kid )) ... al nisam baš došla do Čepljana skroz .... došla sam do Zakinja al' ono ipak nešt je nešt ...belj

Pa eto bye bye people to je sve kaj vam iam za ispričat u ovih par dana ... do sljedećeg posta ....

Image Hosted by ImageShack.us



-Carpe diem -

- 20:33 - LiKe Me? SaMo(48) - PrInTaJ - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.