When Angels Burn In Hell...

nedjelja, 29.10.2006.

Blog Ce Biti Nadalje zatvoren

29.10.2006. u 22:14 • 0 KomentaraPrint#

    petak, 27.10.2006.

    Fill Me Up

    I just had to let you know
    Cause I don't always let it show
    You give me needed room to grow
    And I just had to tell you so

    You Fill Me Up
    You're in my veins
    A look could take my breath away
    And all these things you give away
    Sometimes I take for granted

    It's just like poetry inside
    To hear you breathing by my side
    Like Im in Heaven and Ive died
    So glad you're with me for this ride

    You Fill Me Up
    You're in my veins
    A look could take my breath away
    And all these things you give away
    Sometimes I take for granted

    I see your face to start my day
    Makes my all bad dreams go away
    And all the stupid games we play
    Wouldn't have it any other way

    You Fill Me Up
    You're in my veins
    A look could take my breath away
    And all these things you give away
    Sometimes I take for granted

    You Fill Me Up
    You're in my veins
    A look could take my breath away
    And all these things you give away
    Sometimes I take for granted

    27.10.2006. u 23:06 • 2 KomentaraPrint#

      utorak, 24.10.2006.

      Well hello kidies, today our horror tale is:

      Poznate cure s bloga (odnosi se na BlogBezCilja i Dark Label), pozvane ste na rostiljadu na puntizeli. Cuga i čevapi (di ćes bolje), 20 ljudi, 20 kn skupite za pice (zapravo upad), besplatan prijevoz i prijevoz doma... Nadalje, informacije mozete dobiti na moj broj. Zabava i pijanstvo garantirano. =))

      Zahvaljujem,
      vas blog keeper....

      Image Hosted by ImageShack.us

      Epiphany

      Your words to me a just whisper
      Your face is so unclear
      I try to pay attention
      Your words just disappear

      Cos it's always raining in my head
      Forget all the things I should have said

      So I speak to you in riddles
      Cos my words get in my way
      I spoke the whole thing to my head
      And feel it wash away
      Cos I can't take anymore of this
      I want to come apart
      And dig myself a little hole
      Inside your precious heart

      I am nothing more than
      A little girl inside
      That cries out for attention
      Yet I always try to hide
      Cos I talk to you like children
      Though I don't know how I feel
      But I know I'll do the right thing
      If the right thing isn't feel
      Cos it's always raining in my head
      Forget all the things I should have said

      Image Hosted by ImageShack.us

      24.10.2006. u 13:13 • 4 KomentaraPrint#

        ponedjeljak, 23.10.2006.

        Napustena

        Pjevaj za suze svoje,
        pjesma nevoljenog
        Nitko ne cuje,
        jer zivot tvoj je zaboravljen
        Zelim ti pokloniti zivot moj,
        ali moja volja je zavezana poput marionete na uzicama
        Ja se borim i vristim sama,
        Napustili su me, ispod kise, bacili su me
        Napustili su me, pogubljena... bez imena.

        Crna je noc kada si sama,
        Ponekada nemozes biti tako okrutan
        Kisa pada po meni, tako hladna,
        jer tvoje su zelje, ispunile se nisu.

        Nista vise nije realno,
        odkada, u more lazi ja ronim
        Ja ne razumijem svoju bol,
        sto mene drzi zdravom.

        Image Hosted by ImageShack.us

        23.10.2006. u 16:44 • 4 KomentaraPrint#

          subota, 21.10.2006.

          Reply...

          Vidjela sam oci pune patnje, gledale su mene
          Oci, oslobodile su mene
          Hvala ti za pisma koja si pisao, misleći da ih pišeš u patnji
          I za vrijeme koje si proveo na kiši, čekajući mene
          Tvoje riječi,
          Tvoje riječi pomogle su mi da prepoznam istinu
          U svijetu sto ne dijeli
          I tvoje oči prikazuju tvoj život
          Hvala ti za pisma koja si pisao, misleći da ih pišeš u patnji
          I za vrijeme koje si proveo na kiši, čekajući mene
          Ti shvacas moju bol,
          Odatle prikupljam snagu za novi dan.
          Hvala ti za pisma koja si pisao, misleći da ih pišeš u patnji
          I za vrijeme koje si proveo na kiši, čekajući mene
          Zivot koji zivim bez tebe,
          nece biti isti kao prije.
          Zivot koji zivjela sam nekoc,
          posve je bezvrijedan bez tebe.
          Image Hosted by ImageShack.us

          P. S. Hvala ti Dark Label

          21.10.2006. u 16:48 • 6 KomentaraPrint#

            nedjelja, 15.10.2006.

            Ovo je moj zivot, nije bio kao nekoc. Ove osjecaje sto osjecam, podjelila sam ih vama. Ovo su moji snovi koje nikada nisam dozivjela. Neka me netko probudi jer ocito je da sanjam. Sada, stigli smo toliko daleko, svaku bol sto smo osjetili, bile su zablude. Sve pogreske sto jedan zivot moze zadrzati, napokon odlaze. I sada, kada smo toliko daleko stigli, napokon se mogu suociti i oprostiti. Ne mogu vjerovati, nije me sram biti osoba sto jesam sada. Ovo su moje rijeci sto nikada nisam rekla, mislim da cinim dobro. Ovo je moj osmijeh sto nikada nisam pokazala. Molim te, ne budi me. Zelim nastaviti svoj san.

            Image Hosted by ImageShack.us

            15.10.2006. u 22:07 • 5 KomentaraPrint#

              četvrtak, 12.10.2006.

              Could It Be?

              E da, vrijedi ona stara poslovica - sve se vraca, sve se placa... Imala sam nekoc tkz. seansu s bivsom frendicom. Uvijek bi se vrtila okolo, poput parazita bez ikakvog izlaska. There are no changes or coming backs. Neznam zasto, uvijek je dobila ono sto je htjela, a nikada nebi bila zadovoljna s svojim zivotom... kako bi rekao From: Neodgovorno sociopatsko ponasanje. Nudis joj skroviste, hranu, novac, prijateljstvo, toplinu itd. Prihvaca, ali nikada nebi imala muda da pokaze svoje pravo ja. Znas ona spika "ja sam dobra, malo nevinasce,..."da da... das joj saku, odgrize ti ruku. 'Cos too much was never enough. Zar se stvarno vecina osoba boje rec istinu? Vecina laze da bi se pokazala, neki lazu da bi drugima bilo bolje ili cak lazu zbog samih sebe da zadovolje svoje potrebe. Samosazaljenje i zaljenje spada pod pasivno - agresivnih osoba, vecinom traze paznju okoline. Vecinom neuspjesno.
              Pisanjem ovog posta, sjetila sam se jedne lukave muske osobe... Nije odlucan, a i misli uvijek da je u pravu.
              Vrlo lakovjeran, vjeruje u svaki trac, he would collect some of your imperfections and throw them in your face. Dovoljno mu je da ti zabi noz u srce or should I rather call him the king of all excuses? Nisam ni ja ispala bas neka dobrica jer ja sam mnogo puta u zivotu pogrijesila, dosta puta sam znala nekoga povrijedit sto sam nakraju dosla do rezultata da se moram promijeniti. Well i don't know what to say, because there's truth to what you say. I know it kills you i'm this way. There's something different every day. Could it be that i never had the chance to grow inside? Could it be that my habit is to find a place to hide? Could it be that sometimes i say things just to disagree? Could it be that i'm only being me?

              Image Hosted by ImageShack.us

              12.10.2006. u 21:23 • 8 KomentaraPrint#

                ponedjeljak, 09.10.2006.

                01:00h i ja opet ne spavam... nemam blage veze sto da pisem vise. Ostavljam ove spotove na postu jer su u meni ostavili jako veliki utisak i sto me podsjeca na proslu i ovu godinu, jos krpaju rane sto mi ih je jedna osoba ucinila. Nisam nikada imala inspiracije za blog, a niti za druge stvari. Tu i tamo bi napisala po koju pjesmu sto sam izvadila iz starih biljeznica. Gluposti... Uglavnom, ako ima netko prijedlog za blog, javi se! Enjoy the videos...

                DISTURBED - REMEMBER


                Sensation washes over me
                I can't describe it
                Pain I felt so long ago
                I don't remember
                Tear a hole so I can see
                My devastation
                Feelings from so long ago
                I don't remember

                Holding on, to let them know
                What's given to me
                To hide behind
                The mask this time
                And try to believe

                Blind your eyes to what you see
                You can't embrace it
                Leave it well enough alone
                And don't remember
                Cut your pride and watch it bleed
                You can't deny it
                Pain you know you can't ignor
                I don't remember

                Holding on, to let them know
                What's given to me
                To hide behind
                The mask this time
                And try to believe

                Blind your eyes to what you see
                You can't embrace it
                Leave it well enough alone
                And don't remember
                Cut your pride and watch it bleed
                You can't deny it
                Pain you know you can't ignor
                I don't remember

                If I can
                Remember
                To know this will
                Conquer me
                If I can
                Just walk alone
                And try to escape
                Into me

                STAIND - IT'S BEEN A WHILE


                It's been a while
                Since I could...
                Hold my head up high
                It's been a while
                Since I first saw you
                It's been a while
                Since I could stand on my own two feet again

                And it's been a while
                Since I could call you
                And everything I can remember
                As fucked up as it all may seem
                Consequences that I've rendered
                Have stretched myself beyond my means

                It's been a while
                Since I could say that I wasn't addicted
                It's been a while
                Since I could say I loved myself as well and...
                It's been a while
                Since I've gone and fucked things up
                Just like I always do
                It's been a while
                But all that shit seems to disappear when I'm with you

                And everything I can remember
                As fucked up as it all may seem
                Consequences that I've rendered
                Gone and fucked things up again... again

                Why must I feel this way?
                Just make this go away
                Just one more peaceful day

                It's been a while
                Since I could...
                Look at myself straight
                It's been a while
                Since I said I'm sorry
                It's been a while
                Since I've seen the way candles light your face
                It's been a while
                But I can still remember just the way you taste

                Everything I can remember
                As fucked up as it all may seem
                To me... I know this pain
                Can I blame this on my father?
                He did the best he could for me

                It's been a while
                Since I could...
                Hold my head up high
                It's been a while
                Since I said I'm sorry

                STATIC X - SO


                So I've betrayed self
                So I've betrayed you
                So what now?
                So what do we do?
                Pushing you away
                Away from me

                So I'm, I'm confused
                So you're not amused
                So I'm feeling used
                So what do we do?

                Pushing you away
                Away from me

                Empty inside
                I'm dying, I'm crying
                She makes me bad
                Betrays my head
                Empty inside
                I'm dying, I'm crying
                She makes me bad

                09.10.2006. u 00:33 • 6 KomentaraPrint#

                  petak, 06.10.2006.

                  Chaos...

                  Neither Being nor Non-being
                  neither air nor earth nor space:
                  what was enclosed? where?
                  under whose protection?
                  What was water, deep, unfathomable?
                  Neither death nor immortality, day nor night--
                  but ONE breathed by itself with no wind.
                  Nothing else. Darkness swathed in darkness,
                  unmanifest water.
                  The ONE, hidden by void,
                  felt the generation of heat, came into being
                  as Desire, first seed of Mind...
                  Was there an up or down?
                  There were casters of seed, there were powers:
                  energy underneath, impulse above.
                  But who knows for sure?

                  Image Hosted by ImageShack.us


                  06.10.2006. u 02:29 • 2 KomentaraPrint#

                    četvrtak, 05.10.2006.

                    SREDNJI VIJEK - KULTURA

                    ZIVOT U GRADU:

                    Život u gradu se puno razlikovao od života na selu.

                    Stanovnici gradova su:
                    -bili prisiljeni plaćati poreze
                    -bili slobodni
                    -Poreze su plaćali plemiću na čijoj je zemlji bio sagrađen grad. Na čelu grada je bio guverner kojeg su izabrale najbogatije i najutjecajnije obitelji. Oko gradova su se nalazile kamene zidine koje su ga štitile od napada. Po zidinama su hodali čuvari koji su morali i održavati red u gradu.

                    Većina stanovnika uglavnom su bili:
                    -obrtnici (pekari, postolari, krojači i kožari)
                    -trgovci – u dućanima su prodavali raznu robu, koju su kupovali stanovnici
                    -bankari - započeli su razvoj srednje klase

                    Kako nije bilo mjesta za uzgajanje hrane, seljaci su jednom tjedno dolazili prodavati hranu.

                    Građani su živjeli u visokim, uskim kućama koje su imale najmanje dva kata. U prizemlju su obično znali biti dućani i ostale radnje, a na višim katovima su živjeli vlasnici zgrade.
                    Prozori su bili pokriveni drvenim roletnama, a samo bogati stanovnici su si mogli priuštiti staklene prozore. Kako su kuće uglavnom bile građene od drveta, često je dolazilo do požara.

                    Zbog povećanja broja ljudi na malom prostoru:
                    -higijenski uvjeti su se pogoršali
                    -došlo je do izbijanja bolesti (kuga, kolera)

                    Znanje tadašnjih doktora je bilo malo, a liječenje je bilo moguće samo bogatim stanovnicima.

                    ŽIVOT NA SELU:

                    Radi zaštite i sigurnosti, ljudi su živjeli obično u malim naselima. Ta su se imanja sastojala od:
                    -dvorca (u kojem je bio plemić)
                    -crkve
                    -sela (kuća seljaka)
                    -zemlje koju su obrađivali seljaci

                    Plemić je živio u dvorcu koji se nalazio u sredini; često na nekom uzvišenom mjestu. Njemu su:
                    -seljaci plaćali poreze
                    a on ih je štitio od pljačkanja rajzbojnika

                    Njihove kuće su bile oko dvorca, a zemlja koju su obrađivali se širila dalje iza kuća.

                    Većina seoskih domova su bila hladna, vlažna i mračna mjesta. Nekad je znalo biti toplije i svjetlije vani nego unutra. Svi članovi obitelji su jeli i spavali u jednoj ili u dvije male sobe. Zbog sigurnosti prozori su bili jako mali. Stanari su vidjeli sve šta se događa vani, ali iz vana se ništa nije moglo vidjeti unutra.

                    Kuhinja se sastojala od kamene peći u centru sobe. To je bilo mjesto gdje:
                    -se kuhalo
                    -su se grijali članovi obitelji

                    U obiteljima su kuhale samo žene, a hrana se sastojala od:
                    -kruha
                    -povrća iz vlastitog vrta
                    -mlijeka, sira i mesa koje su davale njihove koze i krave
                    -Što se tiče oblačenja, većina ljudi je nosila vunenu odjeću sa postavom od platna. Svijetlije boje, bolji i hvalitetniji materijali, te dulja dužina prsluka su bili znak većeg bogatstva.

                    U Ranom srednjem vijeku selo je bilo centar života. Tada još nisu postojali gradovi i mnogo je ljudi proživjelo cijeli svoj život, a da nije izašlo izvan tog sela.

                    OBLICI VLASTI:

                    Monarhija:

                    Monarhija je oblik države u kojoj vlada jedna osoba (monarh). Ljudi u toj državi smatraju da je vladar postavljen od strane boga. Postoji više vrsta monarhija:
                    -izborna monarhija
                    -apsolutistička monarhija
                    -ustavna monarhija
                    -parlamentalna monarhija

                    U Srednjem vijeku prevladavaju nasljedne i apsolutističke monarhije.
                    Nakon smrti vladara; njega nasljeđuje netko iz obitelji (najčešće najstariji sin).

                    Monarhi imaju potpunu vlast nad cijelom državom, i svi slojevi drušva ih moraju poštovati. U slučaju izbijanja rata monarh (ako nije imao dovoljno vojske) je tražio pomoć od aristokracije. Za uzvrat plemići bi dobili velike posjede. Na taj način bi jačali, pa bi došlo i do ratova za prijestolje.



                    Feudalizam:

                    Feudalizam je također prevladavao u Srednjem vijeku, a sastojao se od:
                    -feudalaca (zemljoposjednika) – vlasnika velikih posjeda
                    -feuda – posjeda koji je bio u vlasništvu feudalca

                    Feudalci su svoje posjede podjelili na dva djela:
                    -selište - dano je u zakup seljacima
                    -alodij - su ostavili sebi, a seljaci su se obvezali da će raditi određeni dio dana u godini na tom dijelu (sav -prihod od tog dijela je išao feudalcu)

                    U nemirnim vremenima (vrijeme ratova) seljaci su tražili zaštitu od plemića. Na taj način seljak bi predao svoju zemlju plemiću. Iako zemlja nije bila njegova, seljak ju je mogao obrađivati, te unatoč svojoj slobodi, postao je ovisan o zaštitniku. Takvi seljaci se nazivaju kmetovima.

                    Zaštita koju plemići pružaju seljacima se odnosi na:
                    -pomoć u hrani i odjeći
                    -zaštita od pljačkaša i drugih veleposjednika

                    Obveze koje su se odnosile na seljaka (kmeta) su:
                    -slušanje svog zaštitnika i poštivanje sklopljenog ugovora
                    -najčešće i vojna služba
                    -davanje određene količine uroda

                    Sredinom XIII. stoljeća feudalizam je oslabio zbog jačanja gradova i kraljevske vlasti, a tijekom XV. stoljeća u Zapadnoj Europi počinje nestajati.







                    05.10.2006. u 21:58 • 0 KomentaraPrint#

                      utorak, 03.10.2006.

                      Srednji Vijek

                      RANI SREDNJI VIJEK (476 - 1050):

                      Kraj antike i početak Ranog srednjeg vijeka ne obilježavaju događaji poput:

                      410. - pljačkanja Rima pod najezdama Gota
                      476. - rušenje sa vlasti posljednjeg cara Zapadnog rimskog carstva Romulusa Augustulusa
                      već se glavnim uzrocima (uzroci koji su promjenili cijelu sliku Europe) smatraju :

                      potkraj 5st. - dolazi do nazadovanja u razvoju država
                      - invazije i naseljivanja Germana na granicama sa zapadnom Europom

                      U razdoblju Ranog srednjeg vijeka slabo povezana plemena počela su se udruživati u kraljevstva. Kao rezultat toga:

                      -seljaci su postali vezani za zemlju i ovisni u zemljovlasnicima (feudalcima) koji su im nudili zaštitu za određenu cijenu (najčešće u naturi).

                      Kraj ranog srednjeg vijeka počeo se bližiti početkom 10 st. kada su sa sjevera počeli prodirati Normani, a sa istoka Ugri iz Azije što je uzrokovalo:

                      -slabljenje tadašnjih europskih zemalja
                      -povlačenje ljudi u gradove (zemlja nije bila obrađivana)
                      -samostani ponovno postaju žarišta kulture

                      Kulturna aktivnost sastojala se od sakupljanja i uređivanja znanja iz prošlosti. Djela poznatih autora bila su prepisivana i prevođena. U središtu svega bila je Biblija, te se cijelo tadašnje učenje temeljilo upravo na razumjevanju tekstova iz Biblije.


                      RAZVIJENIJI SREDNJI VIJEK (1050 - 1300):

                      Od 1050. godine Europa je ušla u period koji nazivamo Razvijenim srednjim vijekom. Završile su brojne migracije koje su uzrokovali prodori azijskih naroda u Europu, te je došlo do:

                      rasta broja stanovništva ( povećanja populacije)

                      neočekivanog razvoja
                      Gradovi, a s njima i trgovina i gospodarstvo doživjeli su procvat. Došlo je do povećanja trgovine među europskim zemljama zahvaljujući talijanskim trgovcima i bankarima. Ni kultura nije zaostajala, te se danas razdoblje Razvijenog srednjeg vijeka naziva Renesansom dvnaestog stoljeća.

                      Tijekom tog kulturnog buma došlo je do:

                      -građenja mnogih katedrala i samostana
                      -utemeljenja prvih sveučilišta

                      Proučavale su se i prevodile antičke knjige o medicini, zakonima, vjeri.. koje su u većini slučajeva ostale sačuvane preko Arapa.
                      Zbog velikog razvoja kulture, sve je više ljudi bivalo školovano i pismeno; a kao rezultat toga pisala su se brojna djela na latinskom i po prvi puta na narodnom jeziku. Cilj takvih djela bio je zabaviti čitateljstvo (ljubavne pjesme, soneti....). Dvanaesto stoljeće je bilo zlatno doba u zapadnoj Europi.

                      U 13.st Crkva je imala veliki utjecaj u Europi. Papa je pozvao na rat protiv muslimana, kako bi oslobodio sveta mjesta na Bliskom Istoku (sveti tj. križaski ratovi). U njima je često dolazilo do paljenja i pljačkanja brojnih europskih sela i gradova od samih europskih ratnika.

                      KASNI SREDNJI VIJEK (1300 - 1450):

                      Kasni srednji vijek traje od 1300. – 1450.g. U njemu je došlo do sukaba crkve sa europskim državama, što se nastavilo tijekom sljedećih nekoliko stoljeća. Crkva se odvojila od ostalih država; osnivajući vlastitu državu. Gradovi koji su sve više rasli i jačali težili su političkoj samostalnosti.

                      Tijekom tog razdoblja došlo je i do nekoliko kriza, koje su uzrokovale nazadovanje i prestanak razvoja:

                      -pojava gladi
                      -pojava crne smrti (epidemija kuge)

                      Europljani su bili izloženi raznim bolestima, zarazama i vojnim sukobima. Do četrnaestog stoljeća metode krčenja šuma i obrade zemlje uspješno su hranile gotovo cijelu Europu, no u 14. stoljeću nije bilo više šuma za pokrčiti.

                      Dodatni udarac zadale su velike količine kiša:

                      1309. – kiše su uništile usjeve u Njemačkoj uzrokujući glad
                      1315. – kiše su uništile usjeve u sjeverozapadnoj Europi

                      Kako je broj stanovnika sve više rastao, a hrane je bilo sve manje, došlo je do gladi koja je postala veliki problem. Ljudi su umirali zbog manjka hrane.

                      Nakon svega toga došla je i ''crna smrt''. To je bila epidemija kuge koja se :

                      1348. - pojavila u Italiji.
                      1350. - proširila na ostatak Europe.

                      Kako se ona prenosila putem štakora, najgore stanje je bilo u gradovima gdje je puno ljudi živjelo na malom prostoru. Zbog nje je kako u gradovima, kako na selu umrla jedna četvrtina stanovništva.

                      U DRUGOM POSTU SLIJEDI: KULTURA SREDNJEG VIJEKA

                  Dnevnik.hr
                  Gol.hr
                  Zadovoljna.hr
                  Novaplus.hr
                  NovaTV.hr
                  DomaTV.hr
                  Mojamini.tv

                   

                  "The painful screams of the body,
                  that is what you can hear...

                  ...before you meet your own shadow."

                  The path of sorrow I walk upon.
                  Getting more sad for every step I take.
                  Darkness cover my eyes.

                  The roads obstacles I have met.
                  No light is present on my path.
                  The end of the road is near.

                  Kindness is a lie.
                  Sorrow is my friend.
                  My way is walked.

                   

                  N0N S0 V1L3

                  Image Hosted by ImageShack.us

                  Cryptopsy - Slit Ur Guts

                  Pardon, please, the narrow
                  Confinement of your limbs;
                  Unfortunately, it's necessary
                  For your correction;
                  Shriek to your heart's
                  Content, if you wish;
                  I promise you pain and
                  Nightmares, in that sequence.

                  Permit me to introduce you to
                  "Tuesday"...
                  I favor her, this pretty blade
                  So tall and fine;
                  Hatred and violence are not
                  Our ways, but firm we are;
                  Squirming is useless, so is this
                  Colon, cry for me.

                  Svelte is implement,
                  Its gentle caress lets you Bleed;
                  its subtle curvature
                  Dancing, deeply slit your guts.

                  It's for your own good;
                  You need guidance, I provide;
                  What is your pleasure? This is
                  Mine; A welcome change!

                  Image Hosted by ImageShack.us

                  Cryptopsy - Endless Cemetery

                  Beneath a shawl of midnight silence
                  A howling blackness
                  Where all is remade in necromorphosis
                  Asleep in human remains

                  Worn from the stones
                  Elegiac words
                  Recounting hopes
                  And forgotten lives
                  For beneath them lies
                  The dust of humans
                  The dust of dreams
                  The dust...

                  A coach drawn by the blackest steeds
                  As befits those who've passed from life
                  Will bring you to where swarm the specters
                  Of man's best-loved funerals

                  The laws of flesh are here repealed:
                  Vigor mortis is now on the way
                  So count the black beads of your sorrow
                  While you stammer your frightened prayers

                  Readjust your vision, see the warp in the shadows...
                  There's something wrong with the dark:
                  Something that thrives on wretchedness and sorrow
                  And makes the darkness crawl

                  Rain-swelled clouds
                  Blot out the sun
                  Damned nor'easter
                  Chilling the dark

                  Branches, sticks
                  Thistles, thorns
                  Feathers, fur
                  Mud and bones...
                  Dying ground

                  A lifeless thing of earthen heath
                  Seeing soil from beneath
                  Knows the need to summon flesh
                  To its maw

                  Cold blue lips frame (a) yard-wide grin
                  That calls to flesh, to let it in
                  And thus indulge its yearning
                  Come the unDawn

                  Roam the endless cemetery of what once was
                  (where) the Allfeeling is never truly gone

                  Free Image Hosting at www.ImageShack.us

                  KINKOVI:

                  911tabs
                  -Tablature za gitaru
                  Dark Lyrics
                  -Razni metal bendovi s songtekstovima
                  Cmar-Net
                  -Novosti u svijetu metala, hardcore i rock muzike
                  Hermetics
                  -Razne E-book knjige (okultizam, mitologija,...)
                  Wikipedia
                  -World Wide Enciklopedija
                  ROJC CJB
                  -Slike iz rojca (ekipa, pijanstvo, zezancija,...)

                  BLOGOVI:

                  Thilivren
                  Anonimna i Anorexia
                  DarkLabel
                  Luna(tic)
                  BlogBezCilja
                  Deja-Brew
                  Ansuz


                  It's like in the great stories.
                  The ones that really matterd.
                  Full of darkness and danger they were,
                  and sometimes u didn't want to know the end,
                  because how could the end be happy?
                  How could the world go back to the way it was,
                  when so much bad happend?
                  But in the end, it's only a passing thing.
                  This shadow, even darkness must pass.
                  A new day will come, and when the sun shine,
                  it'll shine out the clearer.
                  Those are the stories that stayed with u,
                  that meant something,
                  even if u were to small to understand WHY?
                  But I Think I do understand. I know now,
                  folk in those stories had lost of chances of turning back,
                  only they didn't.
                  They kept going,
                  because they were holding onto something.
                  What are we holding onto?
                  That there's some good in this world,
                  and it's worth fiting for...

                  free image hosting



                  In the mist of the night you faded away.
                  Like a star you fell from heaven.

                  The dead life vanished into nothing
                  when angels sang songs of painful beauty.
                  You were filled with the joy from your tears.

                  Like an arrow from the bow
                  you shot yourself into the universe.
                  You stranded somewhere in the infinitely.

                  MySpace

                  Myspace



                  "The painful screams of the body,
                  that is what you can hear...

                  ...before you meet your own shadow."

                  The path of sorrow I walk upon.
                  Getting more sad for every step I take.
                  Darkness cover my eyes.

                  The roads obstacles I have met.
                  No light is present on my path.
                  The end of the road is near.

                  Kindness is a lie.
                  Sorrow is my friend.
                  My way is walked.

                  image hosting



                  The Undertaker

                  You will give me your heart.
                  That`s what I deserve.
                  Forever mine to keep.

                  That`s your gift to me.
                  It`s your own life,
                  but you sacrifice it.

                  You live for happiness.
                  Such a thing does not exist.
                  Just one of your illusions.

                  Happiness does not exist.
                  Only the beauty of pain.
                  Your life is mine to keep.

                  Farewell to you.
                  Now that your flesh is mine,
                  I`ll take your soul too.