...something about my life...

nedjelja, 17.09.2006.

...nakon nekog vremena...

evo ljudi...i ja se sjetio napisati post...dosadno mi pa evo pišem....nisam išao preko vikenda van jer je padala kiša..a i nije mi se nešt posebno dalo.Neznam više šta da napišem,nije mi se ništ posebno zanimljivo dogodilo u životu,joj kak sam to zaboravio-Marija i ja prekinili,ali ovaj put zapravo,postalo dosadno....I ovo je sam za Josipu-ona pjesma uopće nije bila gej..pjesma je sasvim oooookkkkkksmijeh..Vidimo se sutra u školi jer prema svemu sudeći i danas će biti kiša pa onda ništ od izlaskaheadbang..see ya...

17.09.2006. u 18:09 • 27 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...ja, moji prijatelji i moj život...



adopt your own virtual pet!



Evo jedna super pjesma...:
Music Video Codes by VideoCure.com

...čitam ih...

Blog.hr
Gric
Marija
Josipa
Beata
Sara
Ivona
Joca & Martina
Nora
Franka
Nina
Iva K.
Jelena.
Matea.
Barbara i Sara.
Kristička.
Marijan.
Tin.
Doris.


Ja sam Mario...imam 13 godina
Treniram nogomet i veslanje...volim izlaziti
Izlazim kod dvorane na jug II
Naj frendovi su mi...Davorin,Kiki,Veca i Gric
Naj frendice su mi...Nora,Beata,Ivana,
Klara,Marija,Josipa R,Barbara O,Joca,Kristčka
Mikulićka,Dorotea i još puno njih
sam mi se neda pisati....
Nick na chatu-vrdoljak_13
Volim:nogomet,sportove,
zajebavati Babića,
družiti se s ljudima,svoju sestruheadbang
Ne volim umišljene i glupe ljudemad kao:Dolores,Perkovićka,
Lagančićka i Babičkamadburninmadmadburninmadpuknucu

Sory ak sam nekog zaboravio ali nek sam kaže pa ću nadopuniti
Ljubavno stanje:freezujo

Free Web Counter
Free

Web Counter


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




Music Video Codes by VideoCure.com





Myspace Graphics








Myspace Graphics





Click here for myspace funny images
















Ja,Gric i Josipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moja sestrična Dora
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dora,Tina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gric
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gric i Marija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Josipa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tina i Elena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ićo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us