Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

petak, 23.06.2006.

dugo nas nije bilo...

Prof: sad vas mogu pitat sve od polugodišta!
Mušura: neeee...nema potrebe!

Prof: nezna se koje veća sirotinja, ja u lovi il vi u znanju!

Udiljak: ja sam čua da ste vi bili savjetnik predsjednika!
Prof: ko ti je to reka?!?! Lažu, lažu...ja sam bia konjušar!

Prof: i vas roditelji ne tuku?!?!?!Dođeš doma, šljaga livo, desno, macom po glavi i božji mir!!

Prof: a Andrea, ti ne bi rađe odgovarala pred ploču, lipo se urediš, staviš rećine...

Prof: sutra imamo matematiku 5 sat jel?
Kapo: je, imat ćemo vrimena za prepisat domaći!

Prof govori Jeleni: zamisli da ti i momak odete u kino i da te on pita ovaj zadatak a ti neznaš,
pobiga bi....vidiš ga priko platna kako biži ka gaštapan!

Prof: ma u višoj turističkoj u Opatiji je katastrofa...ja sam tamo radia! Pa tamo znaju manje od Udiljka!

Prof govori Morenu: a bi li se ti moga razbolit na 2-3 miseca?!?!

Udiljak: bili vi meni dali jednu svoju ćer?
Prof: uuuuuu, odma bi se bacia sa 17 kata!!!

U vezi maškara, neki su došli namaškarani u školu a prof se pobunia:
Zamisli ti da mene tako zaustavi na ulici neki tip s toljagom, i kaže: ja sam policajac i napiše mi kaznu! Pa ja dođem na sud, a ono sudac neki vol!!!

Prof: pojia sam nabrzinu neki bezvezni sendvič i doša u školu, a puno lipe hrane!
Udiljak: najbolje da ste to sve povratili i pojeli novo!

Prof: nemojte da čujem da ste trepnili!

Prof: ...je zovite me doma pa ću vam zadat zadaću, dat vam mliko i stavit vas leć!

Prof: vaša razrednica je žestoka al je zapravo jedno dobro čeljade!

Ana i Kike su bile na ntjecanju iz hip-hopa, prof: ma nek subotom i nediljom plešu od 0-29 al priko sata matematike oću da su ovde!

Priko sata je Marina zvala Maju iz Njemačke, prof: pitaj je oće li mi šta donit!

Prof: e moja Nela, u africi su tvojih godina već udate, imaju 6 dice, na Sjevernom Polu pingvine i tako...

Prof: zamisli Nela da te odnese vitar i vidiš nas odjednom kako po Marjanu trčimo za tebom...

Udiljak: ...slušam ja vas...
Prof: je to je ka da ja gledam one kineze na tv-u i kažem ja učim kineski!

Vukušić: di ste vi u Kupresu?
Prof: u kući!

Prof: bili Udiljak bia dobar nogometaš? Ima li šanse da ga prodaju negdi dole u Argentinu da ga više ne vidimo?!?!?!

23.06.2006. u 20:03 • 10 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..