Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

nedjelja, 18.06.2006.

Ooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!gadovi jedni...uh kako vas mrzin...ma šalim se!!aj drago mi je i nadam se da ste se smrznili!!!

Ovo je mali ispravak već objavljenih bisera....Kapo sorry al Maja je malo falila...

Prof: u americi za 160 kg kažu: vitkica!!!
Oni samo žderu one hamburgere, a kad im neko umre moraš ih dizat dizalicom!

Prof pita Kapu di mu otac radi
Kapo: ima privatni vrtić i fast food!
Prof: a di?
Kapo: a vrtić je...
Prof: pusti vrtić, di je fast food?!?!

Prof: kad slušaš ovakve gluposti dođe ti da izvršiš kikiriki!!

Prof: jel ti viruješ u reinkarnaciju, jer mene muči moja mačka!Ja mislim da je ona bila Beethoven! Kad budete išli na kupres svi dođite vidit moje mačke, možete kupit ulaznicu!!!

Prof: koliko si imala u osnovnoj matematiku?
Dea: 5!
Prof: (udre se po glavi) Ti Boga!!!
A vi lipo, pošto svi tu stojite blizu (iz oš), lipo se sakrijte u grm i kad vam profešurica prođe gađajte je kamenjem! (jer niš nisu radili u oš)

Udiljak: ja bi volia bit profesor matematike!
Prof: fala Bogu šta su neke stvari nemoguće!!!

Prof ispituje Morena: 32 : 33 = 19 = 1 i 56 : 52 = 13 = 1Prof: nemoj ovo nikad reć svećeniku na ispovidi jer ćeš s druge strane samo čut tupi pad!!!

Prof: jednu mačku zovem Macy, a drugu Zveky jer mislim da je malo udrena!

Spominjali smo Pogorelića...Udiljak: danas im je misec dana da su skupa!
Prof pita Silviju: a danas ti je mjesečnica?!?!

Kad je profesor vidia Morenov rukopis: nemoj nikad curi pisat pismo!!!

Prof: pa Moreno ti ove lagane zadatke ne znaš rješit!Pa ovo moje mačke rješavaju ujutro prije mlika!!

Maja je izvalila neku glupost a profesor isti tren otrča do vrata i otvoria ih!
Prof: mora sam da ta glupost izađe vanka!!

Udiljak: možemo mi i radit i studirat..
Prof: je i vozit podmornicu!

Prof: ovi doktori da impresioniraju ljude stave miljun titula i dok dođeš do imena izgubiš se!
(dr.soc.prof...)

Moreno: dajte mi 2 da mi osvježite dan! (triba je past)
Prof: tako mogu ja mogu ić u ravnateljice i tražit iljadu kuna da mi osvježi dan!!
Moreno: a dajte mi 2 da mi zablista Božić, kupit ću vam viski za mačke!oće vas ubit grom?!?!

Prof: znaš li ti zašto je Kain ubia Abela? Jer mu je priča ovakve idiotarije ka ti meni!!!

Prof: a lipo je ime Marica!
Marica: je bilo bi vam lipo da se vi tako zovete!
Prof: pa ne bi mi baš bilo lipo ka muškom!

Nikola je brblja priko sata (ko i po običaju) i prof ga izvede pred ploču
Nikola: a skužajte neću više
Prof: a šta bi ti da te ja pokupim autom i kažem oprosti i odem ća! A ti ležiš na podu, slomljene ruke, noge, al nema veze ja sam reka oprosti!

Prof: Dinko, lipo kad ti Mihojević drugi put da bilježnicu, uzmi je i lipo ga zvekni i prijavi ga meni, a ja ću ga poslat da cipa drva...koja je on toljaga!

18.06.2006. u 20:39 • 10 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..