Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

nedjelja, 11.06.2006.

Na matiši je zaakoon

PROF: U Americi za 160 kg kažu ˝vitkica˝..oni samo žderu one hamburgere,a kad netko umre,moraš ga dizati dizalicom.

PROF: Jel ti viruješ u reinkarnaciju??-mene muči moja mačka..ja mislim da je ona prije bila Beethowen!

PROF: Kad slušaš ovakve gluposti,dođe ti da izvršiš kikiriki (samoubojstvo)

UDILJAK: Ja bi volio biti profesor matematike!
PROF: Hvala Bogu da su neke stvari nemoguće!

PROF: Dea,koliko si imala matematiku u osnovnoj?
DEA: Imala sam 5!
PROF: Ti Boga!..onda se vi iz tvog bivšeg razreda lipo skupite,sakrijte u grmlje i gađajte kamenjem profesoricu koja vam je predavala!

PROF: (nakon što je vidio Morenov rukopis) Nemoj nikad curi pisat pismo!

PROF: Moreno,ti to neznaš riješit…ovako lagane zadatke..pa to moje mačke riješe svako jutro prije mlika!

PROF: Luka (Čagalj),a šta tvoj otac radi?
LUKA: Ima fast food i dječji vrtić…
PROF: A di je?
LUKA: Dječji vrtić vam je…
PROF: Ma,pusti to…di je fast food??

(Maja izvalila neku glupost,a on otvorio vrata)
PROF: Otvorio sam vrata da ova glupost izađe!

UDILJAK: Možemo mi i raditi i studirati….
PROF: Je..i još voziti podmornicu!

PROF: Oni doktori da impresioniraju ljude napišu milijun titula i dok dođeš do imena – izgubiš se!

MORENO: Profesore,dajte mi 2 da mi osvježite dan!
PROF: A zamisli da ja odem ravnateljici i kažem joj da mi da 1000 kn da mi osvježi dan!

PROF: Jel znaš zašto je Kain ubio Abela? – jer mu je pričao ovakve idiotarije kao ti meni sad!

PROF: Udiljak,lipo ti stoji ta rećina…nego,reci mi jel ti dida isto nosi rećinu??

PROF: Lipo je ime Marica!
MARICA: Je..a nebi se ni vama sviđalo da se tako zovete!
PROF: Pa nebi mi baš stalo ka muškom..

UDILJAK: Danas su Silvija i Pogo već misec dana skupa..
PROF: A jel,Silvija..danas ti je mjesečnica,a??


(Nikola nešto priča preko sata i profesor ga izvede pred ploču)
NIKOLA: Oprostite!
Skužajte!
PROF: A šta bi ti da ja tebe lupim autom,kažem oprosti i odem…a ti na podu ležiš…slomljene ruke,noge… ee…pa ne može to tako!

3˛ : 3ł = 1ş = 1 ŕ (Moreno rješavao)
PROF: Nemoj to nikad reći svećeniku na ispovijedi jer ćeš sa druge strane čuti samo tupi pad!

PROF: Jednu mačku zovem Macy,a drugu Zveky..malo je udarena!

PROF: Dinko,drugi put kad ti Mihojević da bilježnicu,uzmi je i lipo ga zvekni i prijavi ga meni,a ja ću ga poslat da cipa drva…koja je on toljaga!!

11.06.2006. u 09:58 • 3 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..