Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

petak, 09.06.2006.

Biseri s engleskog

Kapo odgovara engleski. Rečenica glasi: ˝lesson starts at 8 in the morning.˝
Kapo: ova rečenica je present continuous...zato šta ima morning!

(Petar izvalia glupost)
profa: nemoj Petre po guzi ću te tuć...

Evo pitanje za svih...KAKO SE ZOVE TIP KOJI PRAVI PIZZU?
Profa: picaroš

(Moreno pita profu oće izać s njim na Valentinovo...ona je ostala bez teksta..)
Nela: ma daj s tobom ne izlaze ni učenice a kamoli profesorice!

Nikola: Charlie je ima metar i ćevap!(Rain man)

Profa: 3 (ocjena) ima veliki raspon od 2.5 do 3.4, ali ja pamtim kakva je to trica!
Udiljak: ali u svjedodžbi ne piše 3-ali ovo je jako, jako dobra trica!

Profa: mogu i ja pogriješit od pustog znanja!

Profa: nije smak svijeta imat jedan, to je jedna vrlo lijepa ocjena...potiče te na rad!

Mihojević: ajme baš sam glup,neka sam dobio jedan!
Nela: aj sad se još i zdimi!

Kapo: kako se ono Đoni zove? A...Ivan!

Dinko: Mušura je proša! Amo se napit....coca cole!

Anonimni_1: razrednica je bistra ka gusti sok!!!

Profa: pa pitajte razrednicu da vam podigne ocjene!
Anonimni_2: je razrednicu ću pitat, to je ko da pitam crnog đavla da mi da 2!

Profa (zove Mušuru) : Mušurko!

(Ima nekakav program 'ekipa' za pomoć)
Profa: tribaju to bit specijalni ljudi a ne neko vašeg godišta ko vam odgovara na te probleme! Zamisli napišeš: dobia sam 1 iz matematike, a on ti odgovori: ma šta te briga!

Profa : Čagalj piši rečenicu Jack me odveo...
Čago: Ček me odveo....

(Udiljak je prof Magašu reka da sve zna engleski a profa govori da ga je taman tila pitat!)
Prof M: e neka ti je!!! Eto ti na!

Imali smo malu anketicu: has my english emproved?
Dinko: no it have!


(Kika, Nela, Maja i Mihojević su priko engleskog igrali okoš bokoš)
profa:jel vi to igrate okoš bokoš?
Nikola: koji manijaci!

(Na malom odmoru)
Udiljak (Neli):Ma šta ja to čujem ko ti se sviđa?!?!Pa većeg jadnika nisi mogla odabrat!!!Ja kad se doma posvađam s materom dođem njega pretuć...bilo bi ti bolje da si lezba!!!
(misli na onog tipa iz b. razreda)

09.06.2006. u 19:35 • 5 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..