Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

subota, 03.06.2006.

na matiši je naaaaaajluđe!!!

Prof: Udiljak jel ti voliš svoje roditelje?
Udiljak: je!
Prof: e onda bi im triba šta manje izlazit prid oči!

Pričamo o najslabijoj karici...
Udiljak: kad bi ona mene pitala nešto ja bi samo govoria je!
Koja si škola - je...!

Udiljak: vidia sam vam ćer u 24 sata i zva san 500 puta, računam ona je za 5, ja znam za 5!

Prof: pa mi prije nismo znali za riječ psiha! Znali smo za psihu-ono ogledalo!

Prof: danas đake u određene dane nemožeš ni pogledat a kamoli pitat!

(Vidia prof sliku Orlanda Blooma u Maricinoj pernici i pita):
Prof: ooo Marice, a ko je ovo,
bogati?!?!
Posli kaže: aj Marice ošišaj se i baci tu sliku u škovace!!!

Prof: Moreno, znaš li ti kako su u srednjem vijeku oni ljudi...kad bi zatvorili oči vidili bi vukove, vještice, šišmiše...ja kad zatvorim oči ja vidim tebe!

Prof: Udiljak, tebi će bit najbolje da skupiš to svoje društvo i pošto se baviš time čime se baviš (trčanjem), trčiš do Amsterdama priko Pekinga, pa da se hrvatska od tebe odmori nekih 17 godina, dok se vratiš...

Prof: znaš li ti Udiljak zašto roditelji vole radit? Da što manje vidu dicu!
A biće da tvoji rade na misecu, jer kad dođu doma ti ih dočekaš!

Prof: a Moreno di ćeš ti za Valentinovo?
Moreno: ...hm, a šta vi kažete da odemo negdi zajedno?

Udiljak: znate vi šta je dobro kod mene i te moje cure (koja ide u Mioca)?
To šta oboje znamo matematiku!!!
Prof: a šta je ona pala razred?!?!?

Prof: i ja samo ovako mislia kupit čizme do kolina da kad uđem u zbornicu da svi budu ljubomorni na mene...stavit rećinu u nos, u uho...vidiš...

Moreno: šta ćete dobit za valentinovo?
Prof: ...a šta ćete mi kupit?!?!

Prof: Moreno šta znači metoda supstitucije ili zamjene?
Moreno: stvarno neznam!
Prof: a to je koda pitam Nela, kako se zoveš!

Prof: Udiljak, mater ti je bila na primanju danas i saznala je za asa iz matematike, talijanskog, povijesti...koliko sam uspia shvatit ti si se večeras presta bavit sportom! (bavi se atletikom)

Prof: ako neznate rješit neki zadatak iz korijena, imate cili vikend pa zovite, tražite profesore iz osnovne, zovite na telefone, prijetite im...

Prof: pa kako ti se ovo otac zove Nela? (a zove se Francoise)
Nela: pa rođen je u francuskoj!
Prof: a šta bi bilo da je rođen u Kini, zva bi se Ping-Pong!

Prof: Udiljak uvati se učit, umisto treninga vataj vrapce!

Prof: Nećeš se izvuć Udiljak....ti oćeš da te pitam kad budeš spreman!
Zamisli da mene tako policiot uvati pijanog a ja mu kažem: šjor policiot ajte se vi vratite ovde drugi put a ja ću proć kad budem trizan!

Prof: Kako ćete vi bez mene priko lita?
Udiljak: ja se bojim da ću vas i tad vidit!

Prof: Petre, imaš 'kraaaaaasan' rukopis...moga bi bit šifrant u vojsci!

Udiljak: ja bi moga bit kamenoklesac!
Prof: je moga bi glavom tuć o kamen!

03.06.2006. u 20:02 • 4 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..