Ic_legende https://blog.dnevnik.hr/1chtt

četvrtak, 01.06.2006.

.....evo još malo bisera.....

MATEMATIKA

( Zrinka ispravlja asa i ništa nije znala)
Zrinka:em> A profesore mozete li me pitat sutra?
Prof:em> Zrinka, pitat ću te ako buden dobre volje, naprimjer ako mi se mačka okoti!!!!

Prof:
Znači, Alma ti misliš da te profesorica iz engleskog mrzi...zamisli, doma kuha šalšu i govori: sad ću maloj Almi dat 1...!

Prof:em> (govori Mušuri)...vidiš kako je Darija znala zadaću napisat, lopato jedna!!!! Šta je nisi zva da ti pokaže, a tako da s curon tribaš izać odma bi je zva:...Alo kako ću je poljubit...

Prof:
Kome ne odgovara da imamo predsat petkom..???
Dinko:em> Meni ne odgovara zbog ručka!!!!

Prof:em> Bi li ti Mihojeviću volija bit kuhar..??
Mihojević
:...Ne bi...
Prof:em> E a da si kuhar onda bi lipo sebi kuha ručak pa te ne bi bolija drob...

Prof:
Ajde triba mi neko pametan da mi odnese ovo kopirat!!
Udiljak: Evo ja...!!!!
Proffont>: Pa reka san da mi triba neko pametan...!!

Prof:...Majo razočarala si me...neznaš ove zadatke!!!! To čak i moje mačke znaju rješit....to su poezije Majo!!!! To je ka da napišeš momku poruku f(x)=2 ili f(x)=ljubav

Prof: znači imamo metodu supstitucije, metodu komparacije, metodu suprotnih koeficijenata, metodu «ala Udiljak»...to je ono sve faliveno...!!!

Udiljak:em> Znate profesore, ja sam vam isto ima problema sa grlom...kupite one tablete strepsils i bit će vam odma bolje..
Prof:em> A imam doma tog jedno kilo...nakon njih 17 odma te boli glava....

Prof:em> Ne smije se dogodit da vam se roditelji ne pojave u ponedjeljak u školi...jer ako ne dođu, neću vas pustit u razred...nećete bit na satu...možete slobodno tamo po Marjanu šetat...lovit kojote!!!!!!!

Prof:em> Deice, ti bi ispravila onu jedinicu na principu: Djeda Mraz gostuje u vašoj kući večeras!!!!!

Prof:em> Ko ovo vako arlauče?????
Udiljak:em> Ja sam se profesore samo javija Maji!!!!
Prof:em> A ja sam mislija da je neka živina poludila!!!!

Prof:em> Ovakve zadatke inaće rješavaju tamo u Juraja Bonačija....tamo kad pišu prijamni ...ono za upis...

Prof:em> Andreice, zašto ti bacaš maramice njoj pod satom??Jel tako i doma radiš.....ono za ručkom, dođe baba baci krpu priko stola, da ćaći, ćaća tamo zaitne, doda mami, mater s boka baci tebi....

Prof: I šta ti Moreno vako kaže instruktor kad vidi kako ništa neznaš??
Moreno:em> paaaaaaa.....hmmmmm.....nekad mi kaže da sam glup...
Prof:em> Da si glup....kaže ti.....??!!!!!!???...... Pozdravi ga!!!!!

Profem>: Alma, nisi mi ni ti bila u školi u utorak...koje ti imaš bolešćine???
Alma:em> Profesore rekla sam vam maloprije šta je bilo...
Luka Č:
Pojela je topli sendvič pa je povraćala...
Prof: Naša Alma biće tamo negdi ima vezu....ona samo dođe u fast food a oni joj kažu: Evo imamo tamo pokvareni sendvič...!! ...onda ona uzme, pojede i tamo se prevrne, izbaci dušu iz sebe samo da ne piše kontrolni..

Prof: E moj Udiljak...kad bi tvoje slike bile uz cestu ja bi u Kumrovec iša priko Dubrovnika..

Prof:em> Jesi li ti Deice ikad čula za čovjeka koji se zove Ivo Izometrija....stoji odma tamo kraj mene...!!!

01.06.2006. u 10:01 • 5 prdni pa poserima ajde ne troši tintu,ne budi lud#^

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Oćeš vidit komentare???

O blogu!!

Ovdje možete pronaći sve i svašta o 1c razredu Turističko-ugostiteljske škole u Splitu....pozz za sve!! Malo smo udareni, al šta ćete......nitko nije savršen!!..pa da..

Blog.hr



čudovišta našeg razreda, čitaj muški!!
image hosting

image hosting



vile našeg razreda, čitaj ženske!!
image hosting

image hosting

BLOGOVI NAŠIH TIPČINA IZ RAZREDA

Nela
Alma
Maja
Darija
Ana
Ekipica..